Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a co-author. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this co-author's research fields and interests are.

Person: Katja Trop

Together there are 44 keywords, that are appearing 46 times.
2 of them (4.55 % of all) appear more than once, together appearing 4 times (8.7 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x50%Instagram, družbena omrežja
1xmilenijci, nakupne navade milenijcev, trajnostna ozaveščenost., model verodostojnosti, generacija Y, trajnostni uporabnik, vplivnež, Hemptouch., Trajnostno vedenje, vplivneži, vplivnostni marketing., telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija, zadovoljstvo, cena, zvestoba, uporabniki, Telemach, oglaševanje, trajnostna obutev, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja., e-pošta, e-poštni marketing, trajnostni vidik, alternativa, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja., ozaveščanje o vplivu, orožja vplivanja, Robert B. Cialdini, trajnostni razvoj, trajnostnost, Športna obutev za prosti čas, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), konverzija, Evitas Shop, d. o. o., MailerLite, nakupne navade