Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Katja Trop

Together there are 65 keywords, that are appearing 70 times.
4 of them (6.15 % of all) appear more than once, together appearing 9 times (12.86 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x33.33%oglaševanje
2x22.22%Instagram, družbena omrežja, tržno komuniciranje
1xtrajnostni uporabnik, Trajnostno vedenje, vplivnež, Hemptouch., trajnostnost, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), Evitas Shop, Robert B. Cialdini, d. o. o., MailerLite, generacija Y, konverzija, trajnostni razvoj, nakupne navade milenijcev, zadovoljstvo, cena, telekomunikacije, internet, mobilna telefonija, televizija, Telemach, uporabniki, trajnostna ozaveščenost., orožja vplivanja, model verodostojnosti, vplivneži, zvestoba, vplivnostni marketing., milenijci, e-pošta, šport, vodene storitve, vedenjska ekonomija., TV Celje, gledanost televizije, družbeni mediji, odločitve, potrošniki, avtomobilska industrija, mehaniki, Avto Elite d. o. o., kognitivne pristranskosti, vedenje, športne storitve, Psihološki sprožilci, generacija Z, alternativa, ozaveščanje o vplivu, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, zaposlovanje, prekomerna potrošnja., strategija pozicioniranja., trajnostno trženje, fizična trgovina, oblačilna industrija, nakupno vedenje., Športna obutev za prosti čas, nakupne navade, trajnostna obutev, e-poštni marketing