Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 83 keywords, that are appearing 89 times.
4 of them (4.82 % of all) appear more than once, together appearing 10 times (11.24 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x40%poslovni načrt
2x20%marketing, družbena omrežja, podjetništvo
1xkomunikacija, izobraženi kupec, inovativne tehnike prodaje, psi, spletna tržnica, potovalna torba, prodajni proces, izdelki za hišne ljubljenčke, konflikt, komunikacijske storitve, nakupne odločitve, potrošniško vedenje, nakupovanje, tehnologija, prodaja, elektronsko trženje, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, sodobni prodajalec, pandemija, tržno komuniciranje, direktni marketing, Facebook., baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, psihološki sprožilci, Instagram, merjenje angažiranosti, embalaža, spletna trgovina, koronavirus, barva, potrošnik, spletna prodaja, odločitev., nakup, prednosti spletne tržnice, Strategija družbenih omrežij, decentralizacija, trajnostno podjetništvo, blockchain, preglednost, sledljivost, marketinška strategija, Dole pri Litiji, inovacije v podjetništvu., veriženje blokov, marketinško sporočilo., CRM, motivacija zaposlenih, orodja in tehnike, finančno nagrajevanje, KPI kazalniki., čustva, psihološki vpliv, zgodbarjenje, trajnostni turizem, Ferlugova domačija, staranje prebivalstva, pomoč na domu, kupčeve potrebe., dobiček, Družbena omrežja, prodajno vodenje, B2B prodaja, B2B poslovno okolje, blagovna znamka, športna oblačila, nerjavno jeklo, bazen, butični turizem., anketa, inoks, vplivi na nakup, proces odločanja, vedenje kupcev, Prodajni proces.