Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 61 keywords, that are appearing 65 times.
3 of them (4.92 % of all) appear more than once, together appearing 7 times (10.77 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x42.86%poslovni načrt
2x28.57%podjetništvo, družbena omrežja
1xpandemija, prednosti spletne tržnice, koronavirus, embalaža, elektronsko trženje, spletna trgovina, spletna tržnica, izobraženi kupec, inovativne tehnike prodaje, komunikacija, izdelki za hišne ljubljenčke, potovalna torba, psi, barva, nakup, baze podatkov, tržno komuniciranje, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, direktni marketing, Facebook., odločitev., prodajni proces, spletna prodaja, merjenje angažiranosti, Instagram, potrošnik, konflikt, kupčeve potrebe., blagovna znamka, pomoč na domu, staranje prebivalstva, Družbena omrežja, dobiček, športna oblačila, vplivi na nakup, anketa, nerjavno jeklo, inoks, vedenje kupcev, proces odločanja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, prodaja, marketing, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, bazen, tehnologija, komunikacijske storitve, Prodajni proces., Strategija družbenih omrežij, nakupovanje, potrošniško vedenje, nakupne odločitve, sodobni prodajalec