Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 73 keywords, that are appearing 78 times.
3 of them (4.11 % of all) appear more than once, together appearing 8 times (10.26 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x50%poslovni načrt
2x25%družbena omrežja, podjetništvo
1xizdelki za hišne ljubljenčke, psi, potovalna torba, prednosti spletne tržnice, elektronsko trženje, spletna tržnica, komunikacija, inovativne tehnike prodaje, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, prodaja, konflikt, sodobni prodajalec, pandemija, prodajni proces, izobraženi kupec, spletna trgovina, tržno komuniciranje, direktni marketing, Facebook., baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, psihološki sprožilci, Instagram, merjenje angažiranosti, barva, embalaža, marketing, potrošnik, nakup, spletna prodaja, odločitev., koronavirus, komunikacijske storitve, bazen, butični turizem., Ferlugova domačija, nerjavno jeklo, anketa, vedenje kupcev, inoks, trajnostni turizem, marketinška strategija, decentralizacija, trajnostno podjetništvo, blockchain, preglednost, sledljivost, Dole pri Litiji, inovacije v podjetništvu., proces odločanja, vplivi na nakup, Prodajni proces., Strategija družbenih omrežij, B2B prodaja, nakupovanje, potrošniško vedenje, veriženje blokov, nakupne odločitve, B2B poslovno okolje, Družbena omrežja, blagovna znamka, športna oblačila, kupčeve potrebe., pomoč na domu, dobiček, staranje prebivalstva, tehnologija