Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a co-author. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this co-author's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 52 keywords, that are appearing 55 times.
3 of them (5.77 % of all) appear more than once, together appearing 6 times (10.91 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x33.33%družbena omrežja, podjetništvo, poslovni načrt
1xembalaža, barva, potrošnik, potovalna torba, spletna tržnica, spletna trgovina, prednosti spletne tržnice, pandemija, nakup, koronavirus, elektronsko trženje, spletna prodaja, prodajni nagovor oz. sporočilo, baze podatkov, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje., tržno komuniciranje, direktni marketing, psi, merjenje angažiranosti, Instagram, Facebook., odločitev., izobraženi kupec, dobiček, staranje prebivalstva, Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, pomoč na domu, kupčeve potrebe., proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces., prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, vedenje kupcev, komunikacija, sodobni prodajalec, tehnologija, nakupovanje, potrošniško vedenje, nakupne odločitve, komunikacijske storitve, izdelki za hišne ljubljenčke