Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dejavniki, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu poslovnih, industrijskih in naložbenih nepremičnin v Republiki Sloveniji
Urška Hočevar, 2019

Opis: Magistrsko delo obravnava področje nepremičnin oziroma problematiko dejavnikov, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu nepremičnine. Na odločitev nakupa nepremičnine vplivajo številni dejavniki, hkrati pa za porabnika pomeni nakup nepremičnine enega izmed najpomembnejših dogodkov v njegovem življenju. Magistrsko delo obravnava problematiko dejavnikov, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu poslovnih, industrijskih in naložbenih nepremičnin v Republiki Sloveniji. Danes je prisotno veliko zunanjih in notranjih vplivov na vseh področjih v življenju porabnika. Prisotne so različne spremembe, katerim se porabnik mora prilagajati in hkrati vplivajo na posameznikovo odločanje. Pomembno je, da se pri nakupu nepremičnine posameznik pravilno in pametno odloči, da pregleda vse želje in potrebe, ki so v okviru njegovih finančnih zmožnosti. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, kateri so tisti najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu poslovnih, industrijskih in naložbenih nepremičnin v Republiki Sloveniji. Med drugim je tudi cilj oblikovanje modela predhodno omenjenih bistvenih dejavnikov.
Najdeno v: osebi
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 2042; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh