Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Authors:
ID
Rizvić, Manca Manja
(Author)
ID
Pompe, Andrej
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
596$$Manca_Manja_Rizvic_DIPLOMSKO_DELO.pdf
(1,66 MB)
MD5: 206E28C58CFD194964C4F3CE7E58C90A
Language:
Slovenian
Work type:
Undergraduate thesis
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:
Začetki označevanja izdelkov segajo že daleč v preteklost, zato se danes z blagovnimi znamkami srečujemo na vsakem koraku. Omogočajo nam razlikovanje različnih izdelkov med seboj, ustvarjajo preference do posameznega izdelka, razvijajo našo zvestobo znamki ter spodbudijo tudi ponovne nakupe preferiranega izdelka. Potrošnik se ponavadi odloči za nakup tiste znamke, s katero ima najboljše izkušnje, pri tem pa so pomembni njeni kakovost, okus, ugled ter tudi njena vizualna privlačnost. Znamke, po katerih je povpraševanje veliko in je njihova prodaja dobra, se imenujejo močne oziroma ugledne znamke. V diplomskem delu sem se najprej posvetila teoriji o blagovni znamki, ki je pomembna za lažje razumevanje izbrane teme, nato pa predstavila rezultate raziskave. Posebno pozornost sem namenila vplivu znamke na percepcijo okusa, natančneje vplivu kakovostnih elementov znamke na percepcijo kakovosti okusa izdelka. Osredotočila sem se na segment energijskih pijač. Na začetku sem raziskovala, kakšno stališče imajo ljudje do energijskih pijač in na kaj so pozorni pri njihovem nakupu, kasneje pa ugotavljala, ali blagovna znamka vpliva na percepcijo v raziskavo vključenih energijskih pijač, kar daje slutiti, da znamka vpliva na percepcijo tudi v drugih produktnih segmentih.
Keywords:
blagovna znamka
,
zvestoba znamki
,
močna znamka
,
energijska pijača
,
percepcija okusa
,
percepcija kakovosti
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
[M. M. Rizvić]
Year of publishing:
2018
PID:
20.500.12556/ReVIS-3272
COBISS.SI-ID:
513681538
UDC:
339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:
29.03.2018
Views:
4356
Downloads:
290
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RIZVIĆ, Manca Manja, 2018,
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
[online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. M. Rizvić. [Accessed 12 April 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=3272
Copy citation
Share:
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back