Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Authors:
ID
Oblak, Katja
(Author)
ID
Pompe, Andrej
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
707$$gea_katja_oblak_1_6_2018_.pdf
(3,95 MB)
MD5: 36C606BAD5B94B5B0E47BB1215EA7CE9
Language:
Slovenian
Work type:
Master's thesis
Typology:
2.09 - Master's Thesis
Organization:
GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:
Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Keywords:
: mesno predelovalna industrija
,
blagovna znamka Oblak
,
razvoj
,
znamčenje
,
vrednotenje blagovne znamke
,
razvoj blagovne znamke
,
želena blagovna znamka
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
[J. Smolič]
Year of publishing:
2018
PID:
20.500.12556/ReVIS-3823
COBISS.SI-ID:
513693314
UDC:
005:33(043.3)
Publication date in ReVIS:
13.07.2018
Views:
4628
Downloads:
229
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OBLAK, Katja, 2018,
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
[online]. Master’s thesis. Ljubljana : J. Smolič. [Accessed 13 April 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=3823
Copy citation
Share:
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back