Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Authors:
ID
Rednak, Gašper
(Author)
ID
Sila, Iztok
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
1208$$diplomska_naloga-gea_college-kako_priblizati_blagovno_znamko_paziname_kupcu-gasper_rednak.pdf
(1,37 MB)
MD5: 8936B0507E9C59A82F5024F2D871500A
Language:
Slovenian
Work type:
Undergraduate thesis
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:
Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Keywords:
marketing
,
pozicioniranje
,
marketinški splet
,
blagovna znamka
,
komunikacijski kanali
Place of publishing:
Šoštanj
Publisher:
[G. Rednak]
Year of publishing:
2019
PID:
20.500.12556/ReVIS-5543
COBISS.SI-ID:
513783170
UDC:
005:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:
22.03.2019
Views:
3709
Downloads:
143
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
REDNAK, Gašper, 2019,
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
[online]. Bachelor’s thesis. Šoštanj : G. Rednak. [Accessed 12 April 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=5543
Copy citation
Share:
Similar works from our repository:
Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
Predstavitev inovativnega marketinškega pristopa s pomočjo znamke ECOpets in izdelka pod to znamko - seno za male živali
Poslovni načrt za podjetje Dosa d. o. o.
Dejavniki, ki vplivajo na obisk in zadovoljstvo z glasbenimi dogodki Kletka za mlade ter potencial za razvoj v blagovno znamko
Dejavniki uspešnega tržnega pozicioniranja in vloga komuniciranja pri blagovni znamki s partnerskim (poslovnim) modelom
Similar works from other repositories:
Trženje izdelčnega programa šolskih potrebščin
Vključitev površinske obdelave v kolektivno blagovno znamko "KBZ"
Marketinško komuniciranje podjetja tekstilne industrije
The expansion of the brand through the establishment of the mobile kitchen system
Dyeing with avocado peels for personal brand
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back