Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelka
Authors:
ID
Miš, Gašper
(Author)
ID
Makovec, Nataša
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
2466$$diplomsko_delo,_vpliv_oglasevanja_na_prodajo_izbranega_izdelka,_gasper_mis,_lektorirano_in_oblikovno-tehnicno_ustrezno.pdf
(2,07 MB)
MD5: FEE6063F2B0B0FD4C053AF0C380EB773
Language:
Slovenian
Work type:
Bachelor thesis/paper
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:
V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Keywords:
CUBIE
,
Hrovat.net
,
trženjsko komuniciranje
,
oglaševanje
,
prodaja
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
[G. Miš]
Year of publishing:
2021
PID:
20.500.12556/ReVIS-8111
COBISS.SI-ID:
72721667
UDC:
339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:
05.08.2021
Views:
1613
Downloads:
256
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MIŠ, Gašper, 2021,
Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelka
[online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : G. Miš. [Accessed 4 May 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=8111
Copy citation
Share:
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back