Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Vpliv spola na pospeševanje prodaje
Authors:
ID
Raspotnik, Urška
(Author)
ID
Makovec, Nataša
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
2642$$diplomsko_delo_9_8_2021.pdf
(1,22 MB)
MD5: A22FDD909BD9F75BA57571075C406C8C
Language:
Slovenian
Work type:
Bachelor thesis/paper
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:
Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola. Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi.
Keywords:
trženje
,
trženjski splet
,
tržno komuniciranje
,
pospeševanje prodaje
,
spol
,
nakupne navade žensk
,
nakupne navade moških.
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
[U. Raspotnik]
Year of publishing:
2021
PID:
20.500.12556/ReVIS-8355
COBISS.SI-ID:
80241411
UDC:
005(043.3)
Publication date in ReVIS:
28.09.2021
Views:
2147
Downloads:
141
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RASPOTNIK, Urška, 2021,
Vpliv spola na pospeševanje prodaje
[online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : U. Raspotnik. [Accessed 4 May 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=8355
Copy citation
Share:
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Back