Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Razvoj prototipa portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Žan Fras, 2024, master's thesis

Abstract: Dobrodelnost se dnevno izraža skozi različne oblike pomoči posameznikov in dobrodelnih organizacij, ki s svojimi akcijami zbirajo sredstva za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. Večkrat je mogoče zaslediti obsežne dobrodelne akcije, ki se oglašujejo preko različnih komunikacijskih kanalov, a so informacije o akcijah razpršene in vsaka organizacija jih javnosti predstavlja drugače. Z namenom centraliziranja dobrodelnih akcij v Sloveniji smo v magistrski nalogi po metodologiji Donalda Normana oblikovali uporabniško izkušnjo spletnega portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji. Z izvedbo vseh korakov metodologije smo izdelali prototip spletnega portala, s katerim bi donatorjem v Sloveniji omogočili enotno vstopno točko iskanja informacij o dobrodelnih akcijah ter jim ponudili možnost donacije, hkrati pa bi dobrodelnim akcijam odprli dodatni kanal predstavljanja svojih akcij javnosti.
Keywords: uporabniška izkušnja, dobrodelnost, donacije, prototip, Donald Norman
Published in ReVIS: 13.05.2024; Views: 151; Downloads: 6
.pdf Full text (2,29 MB)

2.
Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo : diplomska naloga
Janže Lorber, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo generatorje z umetno inteligenco z več vidikov. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je opisano delovanje generatorjev slik iz besedila (ang. Text-to-image generators) in podrobneje generatorja Stable Diffusion. Predstavljen je tudi praktični primer treniranja oz. globokega učenja modela Stable Diffusion na naši učni množici slik in opisov. V drugem delu sta opisana teoretična opredelitev izdelave uporabniških vmesnikov in izdelava optimalnega uporabniškega vmesnika hipotetične mobilne aplikacije za generiranje filmov s pomočjo umetne inteligence z aplikacijo za oblikovanje vmesnikov Figma.
Keywords: text-to-image generator, globoko učenje, Stable Diffusion, umetna inteligenca, načrtovanje uporabniškega vmesnika, uporabniška izkušnja, Figma
Published in ReVIS: 18.03.2024; Views: 261; Downloads: 16
.pdf Full text (4,00 MB)

3.
Oblikovanje mobilne aplikacije Klopstop : diplomska naloga
Tomaž Pangerc, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Varovanje in skrb za zdravje je pomembna naloga vsakega posameznika. Slovenija ima veliko zemeljske površine, prekrite z gozdovi in travniki. Pogosta žival, ki jo srečamo v slovenskem prostoru, je klop, ki prenaša nevarne bolezni. Spremljanje in pravočasno ukrepanje zmanjša tveganje okužb. Živimo v digitalnem svetu, ki nam ponuja veliko različnih aplikacij. V dani diplomski nalogi bomo izdelali prototip aplikacije za beleženje ugrizov klopov, poimenovano KlopSTOP. Raziskali in pripravili bomo osnovni okvir, na podlagi katerega lahko programer izdela omenjeno aplikacijo. KlopSTOP je namenjen širokemu krogu uporabnikov, vseh starostnih skupin in obeh spolov. Uporaba aplikacije je izredno enostavna, saj z njeno pomočjo lahko uporabnik zmanjša tveganje, se počuti veliko bolj varnega, predvsem pa ima na enem mestu razpolaga z vsemi podatki, vključno z opomniki o pregledovanju mest ugriza.
Keywords: aplikacija, uporabniška izkušnja, intervju, scenarij, Persona, prototip, GUI, grafični uporabniški vmesnik
Published in ReVIS: 15.03.2024; Views: 269; Downloads: 24
.pdf Full text (4,35 MB)

4.
Uporabniška izkušnja pri trgovanju s kriptovalutami : magistrska naloga
Marcel Polanc, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje uporabniško izkušnjo pri trgovanju s kriptovalutami ter njen vpliv na odločitve uporabnikov. Raziskava kaže, da med uporabniki platform za trgovanje s kriptovalutami prevladuje mlajša populacija, brez statistično značilnih razlik med starostnimi skupinami. Statistično značilno pa moški več trgujejo s kriptovalutami od žensk, poznajo več kriptovalut in platform za trgovanje in vanje vlagajo več sredstev. Glede izobrazbe in osebnega dohodka med uporabniki in neuporabniki platform ni razlik. Uporabniki so zadovoljni s platformami, predvsem zaradi njihove enostavne uporabe in zadovoljitve osnovnih potreb. Glede znanja uporabniki pridobivajo informacije iz različnih virov in različno skrbijo za varnost. Opazili smo razlike v izkušnjah med različnimi platformami, pri čemer je Binance najbolj priljubljena med anketiranci. Večina uporabnikov je preizkusila več različnih platform za trgovanje.
Keywords: kriptovalute, blockchain, platforme, kovanci, uporabniška izkušnja
Published in ReVIS: 08.03.2024; Views: 259; Downloads: 8
.pdf Full text (2,07 MB)

5.
Razvoj prototipa aplikacije za spremljanje nogometnih tekem skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Rene Verbanec, 2023, master's thesis

Abstract: Mali nogomet predstavlja enega izmed bolj priljubljenih športov po svetu in v Sloveniji. Vsako leto samo v Sloveniji potekajo številna nogometna tekmovanja, ki pa se še vedno beležijo na list papirja. Za spremljanje nogometnih tekmovanj je bila v Sloveniji pred nekaj leti razvita namenska aplikacija VinicaRezultati, ki je sicer edina takšna aplikacija v Sloveniji, vendar ne prinaša zadovoljive uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo zato izboljšali uporabniško izkušnjo za obstoječo aplikacijo s pomočjo šestih korakov oblikovanja uporabniške izkušnje po Donaldu Normanu. Rezultat teh korakov je izdelani prototip izboljšane aplikacije za spremljanje nogometnih tekmovanj. Pričakujemo, da bo s pomočjo izboljšane aplikacije spremljanje nogometih tekmovanj potekalo učinkoviteje in hitreje ter da jo bo v prihodnosti mogoče s prilagoditvami uporabiti tudi za preostale ekipne športe.
Keywords: uporabniška izkušnja, testiranje, prototip, Donald Norman, nogomet
Published in ReVIS: 13.11.2023; Views: 596; Downloads: 71
.pdf Full text (2,31 MB)

6.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov : diplomska naloga
Nikolina Strniša, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Published in ReVIS: 20.09.2023; Views: 436; Downloads: 24
.pdf Full text (3,51 MB)

7.
Razvoj spletne aplikacije za beleženje in upravljanje delovnega časa, dežurstev in dopustov : diplomska naloga
Aleksander Podržaj, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi predstavljamo teoretično podlago in sam razvoj dveh aplikacij, ki pomagata podjetju elektronsko beležiti delovni čas. Hkrati pa bo omogočen tudi vnos dežurstev in dopustov. V teoretičnem delu raziščemo podobne rešitve in jih primerjamo med sabo. Nato sledi pregled spletnih tehnologij, za katere smo se odločili. Opišemo njihove prednosti, ki so hkrati tudi razlogi, da smo si jih izbrali. Predstavimo še način, na katerega smo zagotovili varnost uporabnikov, enostavno in hkrati učinkovito uporabniško izkušnjo. V empiričnem delu opišemo strukturo podatkovne baze, nato pa sledimo razvoju in opisujemo delovanje uporabniške in administratorske aplikacije. Predstavimo glavne strani in njihove funkcionalnosti. Pokažemo tudi delce kode, ki omogočajo delovanje posameznih komponent. S pomočjo slik pa pokažemo izgled uporabniškega vmesnika in prilagojeno postavitev elementov glede na velikost zaslona.
Keywords: delovni čas, spletna aplikacija, React, PHP, uporabniška izkušnja, varnost
Published in ReVIS: 25.10.2022; Views: 692; Downloads: 76
.pdf Full text (3,46 MB)

8.
Avtomobili in uporabniška izkušnja : diplomska naloga
Gregor Zajc, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih letih je avtomobilska industrija naredila ogromen premik v digitalizaciji avtomobilov z velikim poudarkom na udobju, varnosti in izgledu. V diplomski nalogi smo proučevali uporabniško izkušnjo voznikov glede novejših avtomobilov, ki so že posledica digitalizacije. Posvetili smo se zgodovini avtomobilov, predvsem njihovemu razvoju skozi leta, in implementaciji prvih tehnologij, ki so imele vpliv na uporabniško izkušnjo v avtomobilih še preden je bila temu namenjena pozornost. Izvedli smo spletno anketo, v kateri smo sodelujoče spraševali po občutkih v novih avtomobilih in njihovih preferencah ter dva intervjuja s poznavalcema, kjer smo med drugim prediskutirali domneve voznikov glede digitalizacije vozil in uporabniške izkušnje.
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesniki, digitalizacija, avtomobili, tehnologija
Published in ReVIS: 09.05.2022; Views: 960; Downloads: 86
.pdf Full text (1,08 MB)

9.
Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije" : diplomska naloga
Nejc Razdrih, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Kadar podjetje ponuja storitev prek spletne strani, se uporabniki hitro navadijo na njen izgled in uporabniško izkušnjo. Ključnega pomena je, da ob prehodu poslovanja na mobilno aplikacijo prenesemo vse tiste lastnosti, ki so jih uporabniki vzeli za svoje. Med njimi je treba izpostaviti celostno grafično podobo podjetja oz. izgled že obstoječe spletne strani in na drugi strani izgled mobilne aplikacije, ki je v nastajanju. Vidnost in prepoznavnost podjetja sta med bistvenimi lastnostmi. Zvesti uporabniki so navajeni na nek uporabniški vmesnik, ki se, če primerjamo spletno stran in mobilno aplikacijo, precej razlikuje. Uporabniški vmesnik mora biti uporabniku prijazen, s čimer je uporaba mobilne aplikacije enostavnejša, končni cilj uporabnika pa enostavno dosegljiv. V diplomski nalogi bomo teorijo celostne grafične podobe, uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje prenesli v prakso ter spoznanja s teh področij združili v končni izdelek – interaktivni prototip mobilne aplikacije.
Keywords: mobilna aplikacija, uporabniški vmesniki, uporabniška izkušnja, grafični uporabniški vmesniki, celostna grafična podoba, interaktivni prototip
Published in ReVIS: 17.03.2022; Views: 2054; Downloads: 107
.pdf Full text (4,14 MB)

10.
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Anže Šterbenc, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Keywords: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Published in ReVIS: 22.01.2022; Views: 1007; Downloads: 78
.pdf Full text (737,64 KB)

Search done in 0.34 sec.
Back to top