Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 97
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpliv družbenih omrežij na samopromocijo mikro podjetij : magistrska naloga
Anja Legan, 2024, master's thesis

Abstract: Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja.
Keywords: družbena omrežja, samopromocija, trženje, mikro podjetja, vplivneži
Published in ReVIS: 16.05.2024; Views: 104; Downloads: 6
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Družbena omrežja in svet alternativnih resnic
Larisa Krajnik, 2024, not set

Abstract: Diplomska naloga temelji na, po oceni mnogih, zelo aktualni temi, in sicer temi družbenih omrežij in z njimi povezanimi prirejenimi resnicami. Dandanes ima skoraj vsak posameznik odprt uporabniški račun na vsaj eni od mnogih družbenih aplikacij, ki so namenjene združevanju ljudi na daljavo, deljenju raznih vsebin in informacij, zabavi itd. Te pa imajo tudi svojo temno plat, ki na osebo včasih močno vpliva, če se ji prepusti brez kritičnega premisleka. V aplikacijah svoja življenja namreč zelo hitro in enostavno prilagodimo določenim standardom in pričakovanjem s pomočjo filtrov, manipulacijo svetlobe in informacij. Posledice so za posameznika lahko vse prej kot zanemarljive. Do končnih ugotovitev smo prišli s pregledovanjem strokovne literature in empiričnim raziskovanjem, ki smo ga izvedli v obliki socialnega eksperimenta, ankete in intervjuja. Pri prvih dveh metodah so v raziskavi sodelovali uporabniki družbenih omrežij Facebook in Instragram, torej predvsem mlajša generacija med 15. in 25. letom, intervju pa smo opravili s srednješolsko strokovno delavko. Rezultati so pokazali pričakovano in sicer, da nekdo z minimalnim trudom lahko ljudi prepriča, da je laž pravzaprav resnica, če le ve kje je meja. V primeru, da z nečem zapretirava ga znanci, kaj hitro razkrinkajo. Tekom raziskovanja pa smo prišli tudi do spodbudne ugotovitve in sicer, da so mlajše generacije vse bolje seznanjene s težavami, povezanimi s prekomerno uporabo družbenih omrežjih in se pred njihovim nastankom že znajo do neke mere zaščititi, v primeru pojava težav pa si tudi ustrezno pomagati.
Keywords: družbena omrežja, mladostniki, manipulacija, izkrivljanje resnice, težave
Published in ReVIS: 09.05.2024; Views: 136; Downloads: 8
.pdf Full text (2,51 MB)

3.
4.
5.
Vpliv družbenih omrežij na zdravljenje aknaste kože v Sloveniji
Tara Grum, 2023, undergraduate thesis

Keywords: akne, zdravljenje, družbena omrežja, vplivneži
Published in ReVIS: 14.03.2024; Views: 191; Downloads: 5
.pdf Full text (549,25 KB)

6.
Vpliv družbenih omrežij na medosebne odnose : magistrska naloga
Mitja Curk, 2024, master's thesis

Abstract: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Keywords: družbena omrežja, medosebni odnosi, razvoj družbenih omrežij, uporaba družbenih omrežij
Published in ReVIS: 08.03.2024; Views: 277; Downloads: 26

7.
Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
Valentina Bitenc, 2022, master's thesis

Abstract: Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve.
Keywords: Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje.
Published in ReVIS: 04.03.2024; Views: 325; Downloads: 20
.pdf Full text (1015,55 KB)

8.
Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik
Ula Ložar, Manca Čebulj, Beno Kunst, 2023, dictionary, encyclopaedia, lexicon, manual, atlas, map

Abstract: V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Keywords: priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Published in ReVIS: 21.02.2024; Views: 315; Downloads: 14
.pdf Full text (646,03 KB)

9.
E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu : vodnik za razvoj in krepitev poslovne prisotnosti na družbenih omrežjih
Katja Zver, 2024, professional monograph

Abstract: E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu predstavlja celovit vodnik, ki podjetjem omogoča, da izkoristijo moč družbenih omrežij za uspešno poslovanje. Začenši z uvodom o pomenu družbenih omrežij v poslovnem kontekstu, priročnik temeljito raziskuje ključne vidike, ki vodijo do uspeha na teh platformah. Prvi del se posveča gradnji blagovne znamke, kjer avtorji podrobno razlagajo koncept in delijo korake za ustvarjanje dosledne prisotnosti na družbenih omrežjih. V nadaljevanju se osredotočajo na učinkovite tehnike komunikacije s ciljno publiko, vključno z razvojem ciljne publike, ustvarjanjem privlačne vsebine ter gradnjo skupnosti. Oglaševanje na družbenih omrežjih je predstavljeno kot ključna strategija, kjer se raziskuje raznolikost oglaševalskih možnosti, ciljano oglaševanje in analiza konverzij, podkrepljena z realnimi primeri oglasnih kampanj. Avtorji prav tako poudarjajo pomen analize rezultatov in merjenja uspeha, s poudarkom na ključnih metrikah ter uporabi analitičnih orodij za spremljanje in interpretacijo analitičnih podatkov. Poseben poudarek je namenjen tudi skrbi za skupnost in upravljanju spletnega slovesa. V tem poglavju bralci pridobijo vpogled v gradnjo in ohranjanje pozitivnega slovesa, učinkovito upravljanje negativnih komentarjev ter številne primere uspešnih pristopov k skrbi za skupnost. Inovativne strategije vsebine za družbena omrežja so predstavljene z analizo vpliva videoposnetkov, animacij in interaktivne vsebine ter kreativnimi taktikami za povečanje angažiranosti. Avtorji se dotaknejo tudi globalnega trženja prek družbenih omrežij, pri čemer izpostavljajo prilagajanje strategij za mednarodno občinstvo, razumevanje lokalnih kultur in trendov ter delijo primere uspešnih globalnih kampanj. Priročnik zaključuje z razpravo o sodelovanju s strokovnjaki in agencijami za družbena omrežja ter ponuja smernice za razmislek o sodelovanju, izboru pravih strokovnjakov ali agencij in številne primere uspešnih sodelovanj z njihovimi koristmi za podjetje. Zaključni del priročnika vsebuje povzetek ključnih naukov in priporočil, obogaten s pričakovanji za prihodnost družbenih omrežij v poslovnem kontekstu. Avtorji dodajo še viri in literatura, ki bralcem omogočajo nadgradnjo njihovega znanja ter ohranjanje koraka s hitro spreminjajočim se svetom družbenih omrežij."
Keywords: družbena omrežja, podjetja, priročniki
Published in ReVIS: 13.02.2024; Views: 285; Downloads: 19
.pdf Full text (1,49 MB)

10.
Search done in 0.31 sec.
Back to top