Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 26
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Poslovni načrt podjetja Grading: Investicija ogrevanja z lesno biomaso
Žiga Kurent, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je izdelati poslovni načrt za možno rast podjetja na podlagi investicijskega projekta v nov sistem ogrevanja.. Panoga, v kateri podjetje deluje, je analizirana s pomočjo Porterjevega modela petih silnic, poleg tega pa je izvedena tudi analiza finančnega poslovanja podjetja. Predlagana investicija je ovrednotena s pomočjo SWOT in TOWS analize ter s pomočjo analize stroškov in koristi ter analize občutljivosti in tveganj. Ugotovili smo, da si lahko podjetje s predlagano investicijo zagotovi generično rast podjetja. Investicija se je izkazala za ekonomsko smiselno, saj je ob upoštevanju 5-odstotne diskontne stopnje ter v obdobju projekcij do konca leta 2026 neto vrednost investicije pozitivna. Upoštevajoč vse opisane predpostavke, se bo podjetju naložba povrnila v 1,9 leta po zaključku izvedbe investicije, torej v letu 2024.
Keywords: strategije rasti, generična rast, investicija, lesna biomasa, poslovni načrt podjetja
Published in ReVIS: 17.06.2021; Views: 1047; Downloads: 99
.pdf Full text (1,65 MB)

2.
Poslovni načrt za rast podjetja D. S.
Aleš Sattler, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje D.S., s. p., ki je bilo ustanovljeno septembra 2016. Podjetje je bilo v mislih lastnika zasnovano že mnogo let prej, do aktivnega razmišljanja o njegovi ustanovitvi pa je prišlo leta 2015. Obravnavano podjetje spada med storitvene dejavnosti, saj predstavlja storitev, ki jo nudi ključnemu uporabniku. Podjetje se ukvarja z nudenjem individualnih treningov, semi-privat treningi, kar pomeni delo z več strankami hkrati, vendar ne več kot petimi in fizično pripravo košarkarjev. Prednost podjetja se izkazuje iz naslova lastnika samega, saj ima lastnik licence FZS vaditelj, inštruktor in trener fitnesa, ki jo podeljuje domača Fitnes zveza Slovenije ter NSCA Certified Personal Trainer. Nemalo tako imenovanih »osebnih trenerjev« se izkazuje za nekaj, kar v resnici niso. Podjetje D.S. se ponaša z lastnikom, ki mu je bistvo dolgoročni cilj pri vsaki posamezni stranki in ne le kratkoročni cilji. Osebno trenerstvo ima tako v tujini kot tudi v Sloveniji možnost rasti, vendar mora imeti tako kot podjetje D.S. izpolnjene predpostavke, to pa je seveda kakovostna izvedba storitve. Zaradi obstoja na trgu se podjetje odloča za generično rast, kar pomeni, da želi svoje storitve na področju osebnega trenerstva nadgraditi z novimi proizvodi. Podjetje D.S. vidi možnost za rast v sistemu digitalizacije in nudenju nutricionističnih svetovanj.
Keywords: Poslovni načrt, rast podjetja, strategija rasti, marketing, osebni trener
Published in ReVIS: 30.09.2018; Views: 2540; Downloads: 181
.pdf Full text (1,56 MB)

3.
4.
5.
Načrtovanje rasti podjetja Hosekra, d.o.o. : diplomsko delo
Andreja Rižnar, 2012, undergraduate thesis

Keywords: rast podjetja, poslovni načrt, analiza rasti, analiza trga, SWOT analiza
Published in ReVIS: 03.07.2018; Views: 2238; Downloads: 129
.pdf Full text (406,58 KB)

6.
Načrtovanje rasti podjetja Vita, Trebnje, d.o.o. : diplomsko delo
Elvira Lulić, 2012, undergraduate thesis

Keywords: načrtovanje rasti, poslovni načrt, diverzifikacija, generična rast, spletna trgovina
Published in ReVIS: 28.06.2018; Views: 2469; Downloads: 145
.pdf Full text (1,01 MB)

7.
8.
9.
10.
VSTOP PODJETJA TPLAST D.O.O NA SRBSKI TRG
Matej Zalokar, 2018, not set

Abstract: To diplomsko delo predstavlja v splošnem strategije, ki predstavljajo orodje odločanja za vsako podjetje. Obravnavano podjetje Tplast d.o.o. se od svoje ustanovitve bori z obstojem na trgu in je doseglo točko, pri kateri ocenjuje da svoje rasti ne more nadaljevati zgolj na slovenskem trgu. Kot potencialni trg se je izkazala Republika Srbija, ki je s svojim položajem države v razvoju oziroma tranzitne države na prvi pogled nepričakovano ciljno tržišče. Srbija prednjači z vidika nizkih stroškov vstopa in odprtosti do tujih investicij, bodisi gre za neposredne tuje investicije, bodisi gre za primer zastopništva in franšiznega delovanja podjetja na tujem trgu.
Keywords: podjetje, podjetništvo, izvoz, strategija rasti, diverzifikacija, poslovni načrt za rast.
Published in ReVIS: 01.06.2018; Views: 2296; Downloads: 154
.pdf Full text (1,38 MB)

Search done in 0.36 sec.
Back to top