Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nika Cene, 2024, not set

Abstract: Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Keywords: vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Published in ReVIS: 26.03.2024; Views: 265; Downloads: 8
.pdf Full text (1,10 MB)

2.
3.
4.
Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika : diplomska naloga
Denis Bertole, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi predstavim, na katere ravni in katere faze odločanja kupca najbolj vplivajo družbena omrežja Facebook, Instagram in YouTube. V nalogi sem ugotovil, da omrežja najbolj vplivajo na raven omejenega reševanja problemov ter na fazi prepoznave potrebe in raziskovanja pred nakupom. Ugotovil sem tudi, da je vpliv družbenih omrežji na proces odločanja kupca odvisen od vrednosti nakupa, in da med raziskovanimi omrežji na proces odločanja kupca najbolj vpliva Facebook. Raziskava je pokazala, da omrežja bolj vplivajo na ženske in nižje izobražene potrošnike, na mlajšo populacijo pa ne. Prav tako pa sem nepričakovano ugotovil, da družbena omrežja ne vplivajo najbolj na nakupe nižje vrednosti.
Keywords: proces odločanja, faze odločanja, ravni odločanja, družbena omrežja, vpliv družbenih omrežij na potrošnika
Published in ReVIS: 03.12.2021; Views: 1352; Downloads: 110
.pdf Full text (956,84 KB)

5.
6.
Search done in 0.18 sec.
Back to top