Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Dopolnitev ponudbe s konjeništvom na turistični kmetiji Pri Marku : diplomska naloga
Katja Porenta, 2023, undergraduate thesis

Keywords: turistična kmetija, dodatna ponudba, lipicanska pasma
Published in ReVIS: 09.03.2023; Views: 570; Downloads: 53
URL Link to full text
This document has many files! More...

2.
Dejavniki turističnega povpraševanja in ponudbe v alpski turistični destinaciji
Drago Papler, 2020, published scientific conference contribution

Keywords: turizem, turistične destinacije, turistično povpraševanje, turistična ponudba, mnenjska raziskava, statistična analiza, korelacijska analiza, regresijska analiza
Published in ReVIS: 11.11.2021; Views: 1117; Downloads: 86
.pdf Full text (8,27 MB)
This document has many files! More...

3.
4.
5.
6.
7.
Prepoznavnost koroške kuhinje : diplomska naloga
Katja Merzdovnik, 2018, undergraduate thesis

Keywords: turizem, turistična ponudba, kulturna dediščina, kulinarika, regionalne jedi, diplomsko delo
Published in ReVIS: 08.10.2018; Views: 2962; Downloads: 129
.pdf Full text (1,31 MB)

8.
9.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Keywords: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Published in ReVIS: 23.12.2017; Views: 5258; Downloads: 457
.pdf Full text (1,52 MB)

10.
Search done in 0.67 sec.
Back to top