1. |
2. Zadeva Teran - Sodba Splošnega sodišča Evropske unije v zadevi Republika Slovenija proti Evropski komisiji (T-626/17) : diplomsko deloVita Petek, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo, ki je pred vami, analizira nedavno sprejeto sodbo Splošnega sodišča Evropske unije v zadevi Republika Slovenija proti Evropski komisiji (T-626/17), ki obravnava vprašanje porekla terana. Zanimalo nas je, kakšno je zgodovinsko ozadje študije primera teran, kako poteka postopek za razglasitev ničnosti sekundarne zakonodaje s strani Splošnega sodišča; in kakšno vlogo igra geografska označba v obravnavani sodbi. Uvodoma smo preučili postopek ničnostne tožbe po pravu Evropske unije ter s pomočjo zgodovinske metode povzeli izbrano dosedanjo sodno prakso Splošnega sodišča v teh postopkih. Po predstavitvi dejanskega stanja smo obravnavano sodbo z uporabo metode analize tudi preučili. V sklepnem delu diplomskega dela smo pojasnili, kateri razlogi so vodili k začetku postopka Slovenije proti Evropski komisiji pred Splošnim sodiščem ter vlogo, ki jo je pri tem imela geografska označba. Tekom pisanja smo si zastavili tri raziskovalna vprašanja, na katera smo tekom pisanja poiskali odgovore. Za konec smo strnili tudi odzive na sodbo obeh udeleženih straneh. Pomembno je zavedanje, da teran predstavlja simbol slovenske identitete. Ker podobnih ikon nimamo v izobilju, je pomembno, da smo na njih ponosni in se za njih borimo. Keywords: ničnostna tožba, Splošno sodišče Evropske unije, teran, Evropska unija, vino Published in ReVIS: 11.07.2022; Views: 897; Downloads: 158 Full text (508,96 KB) |
3. Poslovni načrt : širitev poslovanja podjetja na kitajski trgKristina Rome, 2017, master's thesis Abstract: V magistrski nalogi obravnavamo medkulturno sodelovanje s Kitajsko, na primeru širitve
poslovanja podjetja na kitajski trg, s konkretnim izdelkom, tj. vino Cviček. V teoretičnem delu
magistrske naloge smo se osredotočili na mednarodno sodelovanje s Kitajsko, analizirali
posebnosti kitajskega trga ter izpostavili osnovna izhodišča poslovnega načrta. Ob tem smo
obravnavali tudi poslovno komuniciranje in poslovanje na Kitajskem ter analizirali medkulturne
kompetence, ki so potrebne za vstop na kitajsko tržišče. V drugem delu naloge, tj. empiričnem
delu, pa smo zasnovali lasten poslovni načrt za prodajo vina Cviček na Kitajskem. Pri tem smo
opravili analizo trga, pripravili predviden finančni načrt, strategije trženja in prodora na trg ter
preučili vse ostale kategorije, ki so pomemben del načrtovanja novega posla in poslovanja na
tujem trgu. Magistrsko nalogo smo zaključili z odgovori na raziskovalna vprašanja, ki zajemajo
ključne elemente, katerih se mora podjetnik zavedati pred vstopom na kitajski trg, in sicer z
namenom, da lažje premosti medkulturne razlike ter učinkovito upravlja poslovna tveganja na
kitajskem trgu. Poslovna pravila so na primer v evropskem okolju lahko popolnoma drugačna
kot na nekem ogromnem azijskem trgu. Vzrok pa je kot smo ugotavljali v magistrski nalogi
predvsem kulturna razlika, katero morajo podjetniki upoštevati, če želijo s podobnimi produkti
na takšnih trgih uspeti in rasti. Obenem smo tudi ugotavljali, kakšni poslovni izidi so možni pri
poskusu prodora na kitajski trg z vinom Cviček. Keywords: poslovni načrti, mednarodno sodelovanje, Kitajska, podjetništvo, vino Cviček, magistrske naloge Published in ReVIS: 26.07.2021; Views: 958; Downloads: 52 Full text (1,35 MB) |
4. Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trguMaša Mikulin, 2018, master's thesis Abstract: Uspešne blagovne znamke ne živijo v preteklosti in na starih lovorikah. Ustvarjene so za danes in s pogledom, uprtim v prihodnost. Močne in uspešne blagovne znamke povedo, kaj so, kaj jih predstavlja ter kaj niso. Današnjega gospodarstva si ne moremo predstavljati brez blagovnih znamk, ki predstavljajo in identificirajo tako potrošnika kot tudi proizvajalca. Z znamkami izdelkov in blagovnimi znamkami se srečujemo vsak dan in na vsakem koraku, zato lahko trdimo, da so del našega vsakdana. Blagovna znamka pa sama kot taka ni toliko pomembna, kot je pomembno dejstvo, kako in do katere stopnje je prepoznana. Prepoznavnost blagovne znamke in lansiranje izdelka je cilj vsakega oglaševanja.
Z magistrsko nalogo z naslovom Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu sem želela ugotoviti, katera blagovna znamka šampanjcev je na slovenskem trgu najbolj prepoznavna. Ker pa se zavedam, da je prodaja šampanjcev razdeljena na več segmentov, sem v magistrski nalogi preko analize planogramov, intervjujev in anketnih vprašalnikov skušala pridobiti potrebne podatke, ki sem jih na koncu med seboj tudi primerjala. S tem sem dobila jasno sliko tako o prepoznavnosti blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu kot tudi o tem, kakšen delež prodaje ima blagovna znamka. Z anketnim vprašalnikom in intervjuji, ki sem jih opravila z vodji petih lokalov v Ljubljani, sem ugotavljala, ali potrošniki, ko naročajo šampanjec, naročajo blagovno znamko, ali jim je vseeno, katero znamko šampanjca bodo pili. Kot zadnje pa me je zanimalo, ali velja stereotip, da so šampanjci pijače samo za posebne priložnosti. Keywords: prepoznavnost, blagovna znamka, Moët & Chandon, šampanjec, peneče vino. Published in ReVIS: 07.11.2018; Views: 2822; Downloads: 152 Full text (3,43 MB) |
5. |