Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Modeliranje poslovnih procesov v podjetju
Egon Prijon, 2010

Abstract: Diplomska naloga obravnava model izboljšave procesa z metodologijo »tabelarični razvoj aplikacij« v malem proizvodnem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo medicinskih plinov in servisiranjem pacienta na domu. Obstoječi proces vsebuje ključni procesni center za komunikacijo s pacientom, »stresna« aktivnost, ki jo želimo izločiti iz procesa in jo nadomestiti s cenejšim in manj stresnim poslovnim procesom. Proces smo sistemsko izboljšali tako, da smo z metodo »tabelarični razvoj aplikacij« ustrezno ovrednotili učinke aktivnosti in izboljšali obstoječi proces, ga podprli z ustreznim informacijskim sistemom in informacijsko komunikacijsko tehnologijo. Rezultat prenove je nov poslovni proces, ki ponuja bolj konkurenčno poslovanje podjetja (po izvedbi prenove poslovnih procesov so stroški poslovanja 22 % nižji).
Found in: osebi
Keywords: tabelarični razvoj aplikacij, prenova poslovnih procesov, informacijski sistem, informacijsko-komunikacijske tehnologije, modeliranje, diagram toka podatkov, dodana vrednost procesa, konkurenčnost, učinkovitost, malo podjetje, klicni center
Published: 08.08.2018; Views: 3678; Downloads: 328
.pdf Fulltext (1,02 MB)

2.
Virtualno on-line, z IKT podprto poslovanje in razvoj transnacionalnega podjetja
Egon Prijon, 2012

Abstract: Poslovni procesi, podprti z informacijsko komunikacijsko tehnologijo, so podlaga za izgradnjo transnacionalnega podjetja. Fizične aktivnosti, ki jih podjetje sicer izvaja v realnem prostoru in času z informacijsko tehnologijo podprtim poslovnim procesom, spreminjamo v virtualni proces in se odvijajo v navideznem prostoru in času. Virtualizacija procesa pospešuje razvoj trga in konkurenčnost procesov, kar povečuje dodano vrednost poslovnim procesom, posledično se poveča produktivnost. Informatizacija izboljšuje pogoje za hiter razvoj tržišča in blagovne znamke. Z oceno zrelosti modela ugotovimo učinkovitost informacijsko-komunikacijske tehnologije. Z ekonomsko analizo stroškov in rezultatov poslovanja preverjamo dodano vrednost poslovnih procesov pred in po informatizaciji in olajšamo zastavo poslovne strategije za razvoja trga, blagovne znamke in proaktivno strategijo nastopa proti konkurenci.
Found in: osebi
Keywords: informatizacija podjetja, informacijska struktura, dodana vrednost, povratek investicije, produktivnost, prenos znanja, podatkovne baze, podatkovna skladišča
Published: 08.08.2018; Views: 2511; Downloads: 109
.pdf Fulltext (7,29 MB)

3.
PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih
Egon Prijon, 2017

Abstract: Ciljani promocijski ukrepi na socialnih, družbenih omrežjih so utemeljeni na napovedovanju odziva posameznikov na produkte. Približke odzivov posameznikov na produkte lahko promotor napove na primer tako, da produkte opiše z značilnimi lastnostmi in opise pošilja posameznikom, ki so prisotni na družbenih omrežjih, posameznika spodbuja k akciji in opazuje njegovo odzivnost in na osnovi odziva sklepa o nagnjenosti posameznika do produkta. Lastnosti produkta, ki izpolnjujejo pričakovanje posameznika, ustvarijo pogoje, da se posameznik odloči za produkt. Posameznike razvrščamo v značilne skupine na podlagi podobnega vedenja ali lastnosti, kjer za opise produktov uporabimo opise vedenja posameznikov, opisanih z značilnimi atributi posameznikov, razvrščenih v dvanajst značilnih skupin sončnoznamenjske paradigme, ciklične vrste, v kateri so posamezniki razvrščeni po datumih rojstva. Posamezniki v značilni skupini izvajajo karakterističen dialog na podlagi uporabe idiolekta, značilnega za skupine. Promotor v dialogu oblikuje semantično informacijo o produktu, jo posreduje posamezniku. Produkti in posamezniki so objekti in so ontološko urejeni. Atributi so komponente ekspresivnosti idiolekta. Frazne komponente, komponente ekspresivnosti smo v doktorski disertaciji uporabili za dialog na družbenih omrežjih in opazovali nagnjenost posameznika do produkta. Posameznika, pripadnega značilni skupini, lahko opišemo tudi z demografskim, geografskim, s sociografskim in psihografskim faktorjem, ki so nominalne spremenljivke, s katerimi lahko opišemo tako lastnosti kot tudi vedenje posameznika do produkta. Promotor podatke o posamezniku uporabi za analiziranje odzivnosti posameznika na produkt in oceni nagnjenost posameznika do produkta. Preverjali smo, s kolikšno verjetnostjo uporaba atributov značilnih skupin sončnoznamenjske paradigme učinkuje na izid nagnjenosti posameznika do produkta. Zanimalo nas je, ali informacija o produktu, podana z značilnimi atributi, proizvede tak odnos, da se vzpostavi med objektoma nagnjenost, po kateri se posameznik odziva na opis produkta skladno s pričakovanim vedenjem.
Found in: osebi
Keywords: idiosinkratične skupine, družbena omrežja, sončno znamenje, idiolekt, ontologija, ciljni marketing, semantika, disertacije
Published: 28.07.2021; Views: 742; Downloads: 7
.pdf Fulltext (52,00 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top