Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Sposobnost zagotavljanja likvidnosti podjetja z razpoložljivimi viri financiranja
Marko Ćućić, 2021

Abstract: Financiranje podjetja oziroma poslovnega subjekta lahko opredelimo kot zagotavljanje finančnih sredstev običajno v obliki denarja ali drugih vrednot, kot sta trud ali čas, s čimer naj bi se učinkovito in uspešno izvajal poslovni proces ter dosegli cilji posameznega programa ali projekta podjetja. Vire financiranja razdelimo v lastniške in dolžniške. Lastniški so kapital, ki predstavlja trajen vir financiranja in se v podjetju krepi predvsem z njegovim uspešnim poslovanjem in ustvarjanjem dobička, medtem ko so dolžniški viri financiranja razne oblike dolgov, ki imajo lahko dolgoročni ali kratkoročni značaj. Izbira primernega vira financiranja je za podjetje ključnega pomena.
Found in: osebi
Keywords: financiranje, viri financiranja, podjetje, kapital, dolg, poslovni proces
Published: 03.03.2021; Views: 1210; Downloads: 92
.pdf Fulltext (906,02 KB)

2.
Laboratoriji za raziskavo življenjskega sloga kot načina za inovacijo in prepoznavanje lokalnih posebnosti
Marko Ćućić, 2022

Abstract: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije.
Found in: osebi
Keywords: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija.
Published: 11.03.2023; Views: 375; Downloads: 20
.pdf Fulltext (626,66 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top