Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nika Cene, 2024

Abstract: Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Found in: osebi
Keywords: vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Published: 26.03.2024; Views: 135; Downloads: 3
.pdf Fulltext (1,10 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top