1.
Poslovni bonton v slovenskih mikro, malih in srednje velikih podjetjih (MSP)Sandra Obradović, 2019, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja.
Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve.
Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Keywords: PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Published in ReVIS: 16.02.2019; Views: 4404; Downloads: 185
Full text (1,15 MB)