Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza in strategija nadaljnje rasti družinskega podjetja X-Adena, d. o. o.
Urška Lozar, 2018

Abstract: Diplomsko delo obravnava podjetje X-Adena, d. o. o., ustanovljeno leta 2002, ki se ukvarja s proizvodnjo latofleks-ležišč različnih dimenzij. Njegov cilj je pregledati in analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi analiz proučiti njegove možnosti za razvoj. Da bi ugotovili, kakšno je dejansko stanje podjetja, smo za analizo notranjih in zunanjih dejavnikov uporabili PESTEL-analizo in Porterjevo analizo 5 sil, za analizo preteklega in sedanjega poslovanja podjetja MOF-analizo in za možnosti podjetja za rast RECoIL-analizo. Ugotovili smo, da ima podjetje lepe možnosti za nadaljnjo rast in uspeh. Pri strategiji nadaljnje rasti podjetja smo uporabili SWOT-analizo, TOWS-matriko, BCG-analizo in Ansoffovo matriko. Pri modelu bodoče rasti podjetja pa je bil uporabljen model »cvetličnega lonca« Allana Gibba. V podjetju so za prihodnost izbrali strategijo generične rasti ter strategijo diverzifikacije rasti. Generična rast pomeni, da je treba povečevati obseg ponudbe na sedanjih trgih. Diverzifikacijska strategija rasti pa, da načrtujejo uvajanje novega izdelka na obstoječem trgu. Poslovni prihodki podjetja X-Adena so v poslovnem letu 2015 znašali približno 16 % več kot v letu 2014. V letu 2016 je podjetje ustvarilo 23 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2015. Podjetje je namreč v letu 2016 začelo povečevati poslovanje. Enako se je zgodilo v letih 2016 in 2017, ko je podjetje ustvarilo v letu 2017 za 28 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2016. Če podjetju uspe povečati kapacitete delovne sile, se bodo v letu 2018 poslovni prihodki povečali za 16 %, v letu 2019 s povečanjem obsega prodaje za 20 % in leta 2020 za 23 % več kot prejšnje leto. Letna rast prihodkov do leta 2019 bo posledica večje količine proizvedenih izdelkov in spodbude k izboljševanju ponudbe. Prav tako bo velik vpliv v letu 2018 imel delež novega asortimenta izdelkov. To je tudi že razvidno iz prehoda iz leta 2016 v leto 2017. Tudi v letih 2019 in 2020 bo na to zelo vplival novi asortiment. Rast podjetja bo za doseganje postavljenih ciljev zahtevala premišljeno kadrovanje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: PESTEL-analiza, Porterjeva analiza 5 sil, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiza, TOWS-matrika, BCG-analiza, Ansoffova matrika
Published: 30.09.2018; Views: 2504; Downloads: 488
.pdf Fulltext (2,10 MB)

2.
Ocena rasti podjetja Filc d. o. o.
Tina Zajc, 2019

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili in analizirali podjetje Filc d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvajanjem in prodajanjem netkanih tekstilij in laminiranih izdelkov. Ustanovljeno je bilo že leta 1937, s proizvajanjem netkanih tekstilij pa so se začeli ukvarjati leta 1963 ter nato leta 1996 še z laminiranjem, kar sta poglavitni dejavnosti podjetja. V uvodnem delu smo postavili tri teze, na podlagi katerih smo s pomočjo analiz gradili diplomsko delo. V teoretičnem delu uvoda diplomskega dela smo predstavili podjetje in njegove dejavnosti. Poleg tega smo s pomočjo PEST analize predstavili zunanje dejavnike, ki lahko vplivajo na rast izbranega podjetja. V jedru diplomskega dela smo predstavili analizo poslovanja podjetja za obdobje zadnjih štirih let s pomočjo MOF analize. Nadaljevali smo z merjenjem potenciala rasti podjetja s pomočjo RECoIL analize. Poleg omenjenih analiz smo pri izdelavi diplomskega dela uporabili tudi orodja strateške analize od SWOT analize, TOWS in BCG matrike. Za preverjanje možnih strategij, projektov ali planov rasti v podjetju smo uporabili Ansoffovo matriko, ki je tudi pripomogla k izbiri najprimernejše strategije in projekta ali plana, ki naj ga podjetje uporabi za rast. V zadnjem poglavju diplomskega dela se nahaja izračun bodoče rasti podjetja za obdobje prihodnjih treh let. Podjetje bi s pomočjo teh izračunov lažje izbralo in analiziralo najboljši projekt oziroma plan rasti. Menimo, da ima podjetje Filc d. o. o. še veliko možnosti in potenciala za nadaljnjo rast, katero lahko doseže z diverzifikacijo, dinamičnostjo, prilagajanjem dosedanjim in bodočim kupcem na trenutnih in bodočih novih trgih ter izobraževanjem in upoštevanjem zaposlenih.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Proizvodno podjetje, PEST analiza, MOF analiza, SWOT analiza, TOWS in BCG matrika, Ansoffova matrika, rast podjetja, rast z diverzifikacijo
Published: 20.12.2019; Views: 1383; Downloads: 109
.pdf Fulltext (1,27 MB)

3.
Analiza poslovanja in strategija rasti podjetja Starles d. o. o.
Kaja Hudelja, 2019

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Starles, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2006. Podjetje Starles, d. o. o., je specializirana trgovina z mizarskim okovjem in drugimi storitvami ter proizvodno dejavnostjo notranjega pohištva. Cilj diplomskega dela je analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi rezultatov napovedati njegove možnosti za rast in razvoj. V diplomskem delu smo analizirali notranje ter zunanje dejavnike s pomočjo PESTEL analize in Porterjeve analize petih sil. MOF analizo smo uporabili za pregled preteklih dejavnikov poslovanja, s pomočjo RECoIL analize pa ugotovili možnosti za rast podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, BCG matriko, SWOT ter TOWS analizo. Analiza bodoče rasti podjetja pa je bila narejena po modelu Allana Gibba. Prednosti podjetja so povezan kolektivni duh, kakovost, uporaba sodobne opreme in strojev ter sledenje trendom v lesni industriji. Strategija rasti v podjetju se načrtuje s pomočjo generične ter diverzificirane rasti, kar pomeni, da je potrebno povečati obseg ponudbe na sedanjih trgih ter izvesti uvajanje novega produkta na obstoječem trgu. Podjetje Starles, d. o. o., je v zadnjih letih dosegalo uspešne poslovne rezultate, kar je predstavljeno v analizi poslovanja za obdobje od leta 2016 do 2018, za nadaljnji dve leti poslovanja pa je narejena napoved rasti podjetja. V letu 2016 so čisti prihodki od prodaje znašali 2.083.500,72 € in so se letno povečevali, tako da so leta 2018 znašali 2.518.716,87 €, kar pomeni, da so se v dveh letih čisti prihodki povečali za 21 %. Čisti prihodki od prodaje naj bi glede na načrte oz. poslovne plane v letu 2020 znašali približno 70 % več kot v letu 2016, in sicer zaradi širjenja proizvodne dejavnosti podjetja. Skupaj s prihodki se posledično povečujejo tudi odhodki. Podjetje se želi še dodatno razširiti, kar za sabo prinese zaposlovanje dodatnega kadra in s tem povečanje stroškov dela.
Found in: ključnih besedah
Keywords: PESTEL analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika, BCG matrika, SWOT analiza, TOWS matrika, napoved bodoče rasti podjetja.
Published: 10.05.2020; Views: 1317; Downloads: 138
.pdf Fulltext (1,27 MB)

4.
Analiza poslovanja in strategije rasti podjetja X
Andraž Uršič, 2020

Abstract: Diplomsko delo obravnava podjetje X, ki se srečuje z uvajanjem sprememb v poslovanju. Ekonomsko stanje podjetja je predstavljeno s pomočjo različnih kazalnikov poslovanja in financiranja. S pomočjo analize pridobimo podatke, ki podjetju narekujejo možnosti za dolgoročni razvoj in strategije za njegovo rast. Analiza je izvedena na podlagi analitičnih in prognostičnih modelov, kot so SWOT-, PEST-, RECoIL- in MOF-analiza, Ansoffova in BCGmatrika ter Porterjev model petih konkurenčnih sil. Prav tako so s pomočjo predloge Slovenskega podjetniškega sklada izdelane finančne projekcije za prihodnja 4 leta. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, katere so najustreznejše strategije rasti za dosego zastavljenih ciljev v podjetju, ob predpostavki, da je investicija v rast finančno upravičena. Podjetje je s predlagano strategijo rasti sposobno rasti, s čimer lahko povzamemo, da so rezultati analize skladni s postavljenimi tezami. Rast podjetja z diverzifikacijo, ki smo jo izbrali kot najprimernejšo strategijo rasti, bo v prihodnosti, kot kažejo rezultati analize, prispevala k zvišanju prihodkov iz poslovanja in tudi povečanju dobička podjetja. Pridobljeno znanje in podatki bodo služili kot podlaga za uresničevanje prihodnjih ambicij podjetja in njegovih teženj po rasti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: PEST-analiza, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiz, BCG-matrika, Ansoffova matrika, razvoj, rast z diverzifikacijo.
Published: 31.07.2020; Views: 1119; Downloads: 140
.pdf Fulltext (1,53 MB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Sion d.o.o.
Tajda Frančeškin, 2020

Abstract: diplomskem delu je opisano podjetje SION gostinstvo d.o.o., ki sta ga leta 2010 ustanovila lastnika Marjan Skukan in Maruša Škopac. Podjetje ima v lasti restavracijo Moysushi v središču Ljubljane, ki slovi po japonski pripravi hrane. Cilj diplomskega dela je preučiti preteklo in trenutno stanje podjetja in oceniti njegov potencial za nadaljnjo rast in razvoj. V diplomskem delu smo s pomočjo PEST analize predstavili zunanje dejavnike, ki vplivajo na poslovanje podjetja. S SWOT analizo smo predstavili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje. Uporabili smo tudi Porterjevo analizo petih sil, MOF in RECoIL analizo. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko in BCG matriko. Na podlagi narejenih raziskav s pomočjo naštetih orodij se strategija rasti v podjetju načrtuje s pomočjo diverzificirane rasti. Podjetje si namreč želi uvesti novo ponudbo na novih trgih.Predstavili smo tudi preteklo finančno poslovanje podjetja SION d.o.o. od leta 2018 do leta 2019 in bodoče poslovanje podjetja za naslednja štiri leta s pomočjo finančnega obrazca za rast podjetja na spletni strani Slovenski podjetniški sklad. V letu 2018 so čisti prihodki od prodaje znašali 423.477,18 € in leta 2019 449.460,45 €. Do leta 2023 namerava podjetje povečati čiste prihodke od prodaje na 578.300 €, kar je 27 % več kot v letu 2018. Podjetje si želi pridobiti nove stranke z izvrstno novo ponudbo. Glede na preteklo poslovanje, analize in cilje podjetja smo predpostavili, da je najbolj primerna strategija za rast podjetja Sion d.o.o. rast z diverzifikacijo. S pomočjo vsebinskih analiz smo ugotovili, da je podjetje pripravljeno na rast in večjo prepoznavnost. Strategija rasti z diverzifikacijo pomeni, da podjetje razvija novo ponudbo, ki jo širi na nov trg, med nove ciljne kupce in je najbolj primerna za izbrano podjetje. Od leta 2020 do leta 2023 bo povprečna ocenjena letna rast prodaje znašala 13,5 % in s tem bo podjetje doseglo željeni poslovni rezultat.
Found in: ključnih besedah
Keywords: PEST analiza, SWOT analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika, BCG matrika, napoved bodoče rasti podjetja
Published: 30.09.2020; Views: 1020; Downloads: 88
.pdf Fulltext (1,14 MB)

6.
Analiza podjetja Metoxre, d. o. o.
Žiga Čevka, 2021

Abstract: Diplomsko delo se nanaša na analizo podjetja Metoxre, d. o. o., na podlagi katere so narejene analize dosedanjega poslovanja in projekcije poslovanja za preoblikovanje podjetja. Diplomsko delo vsebuje različne analize in matrike. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali podjetje dobro posluje z naborom aktualnih segmentov prodaje ali pa bi bolje poslovalo, če bi svoj nabor segmentov zmanjšalo in se fokusiralo samo na nekatere segmente prodaje. Raziskava je pokazala, da so rezultati v skladu s pričakovanji, kar pomeni, da podjetje bolje posluje z aktualno strategijo poslovanja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Analiza RECoIL, analiza SWOT, matrika TOWS, matrika BCG, Ansoffova matrika, Porterjev model konkurenčnosti, preoblikovanje, strategija rasti.
Published: 17.06.2021; Views: 516; Downloads: 46
.pdf Fulltext (2,79 MB)

7.
Načrtovanje rasti podjetja Rufndah d. o. o.
Boris Bečirović, 2021

Abstract: Diplomsko delo smo naredili z namenom, da ugotovimo ali podjetje Rufndah d.o.o. izpolnjuje pogoje za rast in na kakšen način bi lahko raslo. Pred začetkom dela smo si postavili tezo, v kateri smo trdili, da podjetje ima potencial za rast. Skozi delo so nas vodila tri raziskovalna vprašanja. Kakšne potenciale ima podjetje za rast? Katera je optimalna strategija? V kolikšni meri je investicija v podjetje upravičena? Za spoznavanje zunanjih dejavnikov smo uporabili PEST analizo in Porterjevo analizo petih konkurenčnih silnic. Notranje stanje smo raziskali z MOF analizo in BCG matriko. Obstoječe potenciale podjetja smo ocenili z RECoIL analizo. Povzetek zunanjega okolja, stanja in potencialov smo naredili s pomočjo SWOT analize in na njeni podlagi naredili še TOWS analizo. Strategijo, primerno za rast podjetja, smo določili z izdelavo Ansoffove matrike. Za izvedbo strategije smo določili potrebno investicijo. V končni fazi smo naredili finančne projekcije za načrtovano rast. Poleg omenjenih orodij smo na podlagi poglobljenega intervjuja z dvema lastnikoma izvedli tudi kvalitativno raziskavo. Odgovori na zastavljena vprašanja so nam dali podroben vpogled v poslovanje podjetja in bili ključni pri spoznavanju podjetja in njegovega okolja. Omenjena orodja in raziskave so nam potrdile tezo, da podjetje ima primerne potenciale za nadaljnjo rast. Ocenili smo, da podjetje stoji na trdnih temeljih, kot so tradicija, kvaliteten človeški kapital in stabilna finančna situacija. Ker je na obstoječem tržišču še vedno dovolj prostora za razvoj, smo za najbolj primerno strategijo rasti določili prodor na trg. V ta namen bo podjetje moralo investirati v nove skladiščne prostore in viličarja ter zaposliti dva skladiščnika. Finančne projekcije rasti so pokazale, da je po investiciji sledilo povečanje prihodkov od prodaje. Čisti dobiček se bo sicer v prvem letu po investiciji zmanjšal, vendar bo v naslednjih letih spet naraščal. Lahko potrdimo, da je investicija v podjetje v veliki meri upravičena.
Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza PEST, Porterjeva analiza petih konkurenčnih silnic, analiza MOF, BCG Matrika, analiza RECoIL, analiza SWOT, analiza TOWS, Ansoffova matrika
Published: 21.08.2021; Views: 366; Downloads: 41
.pdf Fulltext (1,52 MB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja Gekom, d.o.o.
Gregori David Grošelj Gulić, 2021

Abstract: V diplomskem delu je opisano podjetje Gekom, d. o. o., ki se ukvarja z geodetskimi deli. Cilj diplomskega dela je preučiti preteklo in trenutno stanje podjetja in oceniti njegov potencial za nadaljnji razvoj in rast. V diplomskem delu smo z analizo SWOT predstavili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje, s pomočjo PEST analize zunanje dejavnike, ki vplivajo na poslovanje podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, pa tudi Porterjevo analizo petih sil, matriko BCG, analizo RECOIL in analizo MOF. Na podlagi narejenih raziskav se z naštetimi orodji načrtujejo strategije rasti v podjetju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza SWOT, analiza PEST, matrika BCG, Ansoffova matrika, analiza RECOIL, analiza MOF, Porterjeva analiza petih silnic, napoved rasti podjetja v prihodnje.
Published: 17.12.2021; Views: 326; Downloads: 16
.pdf Fulltext (1,32 MB)

9.
Načrtovanje rasti podjetja ZIP center, d. o. o.
Jan Stres, 2022

Abstract: Namen diplomskega dela je oceniti trenutno stanje podjetja SIJ Zip center, d.o.o., na podlagi po-slovanja v preteklih letih, s ciljem ugotoviti in oceniti njegov potencial za nadaljnjo rast po investi-ciji v nov CNC-stroj. V okviru kvalitativne raziskave smo opravili poglobljen intervju z direktorico podjetja in podatke vključili v diplomsko delo. Postavili smo dve raziskovalni vprašanji, in sicer, katera strategija rasti je po Ansoffu najbolj primerna za podjetje ter v kolikšni meri je investicija v novo opremo finanč-no upravičena. Po Ansoffovi matriki ugotavljamo, da je za podjetje SIJ Zip center, d. o. o., najprimernejša strate-gija generične rasti. Planirani prihodki podjetja bi se z investicijo do leta 2024 povečali za 44,58 %, zato ocenjujemo, da je investicija v novo opremo finančno upravičena.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Invalidsko podjetje, SWOT-analiza, PEST-analiza, MOF-analiza, RECoIL-analiza, BCG-matrika, rast podjetja, CNC-stroj
Published: 13.06.2022; Views: 76; Downloads: 6
.pdf Fulltext (1,04 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top