Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga
Aleš Gačnik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo.
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn
Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 501; Downloads: 23
.pdf Full text (4,83 MB)

2.
Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity : diplomska naloga
Gregor Vrtič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Izdelava samostojne video igre z omejenimi sredstvi ali tako imenovane »Indie game« (ang. independent video game) zahteva od programerja zelo širok nabor znanja, katerega mora združiti v celoto. Kadar gre za programerjev prvi projekt, predstavlja izziv že to, kje začeti in katero programsko opremo uporabiti ter kako različne elemente združiti v celoto. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je cilj projekt izpeljati in izvajati brez stroškov ter v uporabniku prijaznih programskih okoljih, kjer delo in navodila ne bodo zahtevna. Za dosego zadanega cilja bomo s to diplomo uporabili znana brezplačna orodja, ki jih bomo uporabljali po navodilih iz literature. Podali se bomo na samostojno pot v smislu »Indie game« razvijalca ter izdelali video igro za izbran operacijski sistem.
Keywords: Indie game, razvoj video igre, Unity, Blender, Visual Studio
Published in ReVIS: 13.11.2023; Views: 1571; Downloads: 59
.pdf Full text (3,15 MB)

3.
Razvoj igre v okolju Unity : Diplomska naloga
Aljaž Blatnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju.
Keywords: razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje
Published in ReVIS: 15.06.2021; Views: 4275; Downloads: 204
.pdf Full text (4,41 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top