1.
Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelkaGašper Miš, 2021, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Keywords: CUBIE, Hrovat.net, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, prodaja
Published in ReVIS: 05.08.2021; Views: 1468; Downloads: 250
Full text (2,07 MB)