Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE ANONIMNI PRIJATELJ, S. P.
Anja Gorišek, 2017

Abstract: Diplomsko delo temelji na preveritvi poslovne ideje oziroma preučuje smotrnost odprtja podjetja Anonimni prijatelj, s. p. Delo z ljudmi je že od nekdaj moja strast, zato želim združiti prijateljstvo, znanje in izkušnje pri svetovanju ljudem v storitev, katero bom tržila v svojem lastnem podjetju. Primarna dejavnost podjetja bo osebno svetovanje (osebni motivator), ki se bo izvajalo prek telefonske linije oziroma osebnega stika. Največje prednosti, s katerimi bo novoustanovljeno podjetje prodiralo na trg, so: konkurenčna cena, kakovostna in inovativna nevsiljiva storitev ter hiter odziv na povpraševanje strank. Na podlagi analize panoge, rezultatov raziskave, analize trga kupcev in konkurence s SWOT analizo ter na koncu z izdelavo finančnih projekcij sem potrdila predpostavko diplomskega dela, da je podjetje smotrno odpreti. Načrtovani prihodki iz poslovanja za prvo leto znašajo 18.030 EUR in narastejo v drugem letu na 22.560 EUR, v tretjem letu na 32.160 EUR in v četrtem letu na 47.040 EUR. Tudi pozneje načrtujem rast prihodkov podjetja zaradi uvajanja in ponudbe novih storitev. Načrtovana storitev ima visoko dodano vrednost, ker bo v podjetju sprva zaposlena samo ena oseba.
Found in: ključnih besedah
Keywords: novo podjetje, samostojni podjetnik, poslovni načrt, konkurenčna cena, inovativna storitev
Published: 10.08.2017; Views: 4181; Downloads: 223
.pdf Fulltext (1,35 MB)

2.
Poslovni načrt za podjetje anonimni prijatelj, s. p.
Anja Gorišek, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, samostojni podjetnik, poslovno načrt, konkurenčna cena, inovacije
Published: 21.09.2017; Views: 2886; Downloads: 127
URL Fulltext (0,00 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Aida Hasanbegović, 2018

Abstract: Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup. V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens.
Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca.
Published: 05.04.2018; Views: 3295; Downloads: 212
.pdf Fulltext (3,19 MB)

8.
9.
Izračun lastne cene prevozov blaga v cestnem tovornem prometu
Jure Marinčič, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: lastna cena, transport, stroški, kalkulacije, prevoz, diplomske naloge
Published: 28.06.2018; Views: 5529; Downloads: 353
.pdf Fulltext (904,76 KB)

10.
Obvladovanje stroškov v manjšem lesnem podjetju
Branko Kovač, 2013

Abstract: Vsako podjetje, ki želi biti v času globalne krize uspešno in konkurenčno, se srečuje s problemom, kako najti rezerve v celotnem poslovnem procesu. Rezerve najdemo le s točnim definiranjem stroškov. Zato moramo obvladovati stroške povsod, kjer le-ti nastajajo. V nalogi smo obravnavali obvladovanje stroškov manjšega lesnega podjetja. Prikazali smo najpomembnejše stroške manjšega lesnega podjetja. Izračunali smo, koliko je dejansko vredna delovna ura na posameznem stroškovnem mestu. V praksi se je do sedaj vrednost delovne ure določala največkrat samo izkustveno. V empiričnem delu naloge smo prikazali, kako se izračuna prodajna cena za tri različne proizvodne programe, in sicer za pisarniško opremo, kuhinjo in otroško sobo. Pričujoče delo lahko služi tudi kot priročnik za podjetnike oz. manjša lesna podjetja, saj so v njem prikazani najpomembnejši stroški, ki nastajajo v poslovnem procesu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: malo lesno podjetje, obvladovanje stroškov, kalkulacije, prodajna cena
Published: 10.08.2018; Views: 3683; Downloads: 131
.pdf Fulltext (1,43 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top