Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 21
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Mobing v luči generacije Z : magistrska naloga
Alenka Koprivc, 2024, master's thesis

Keywords: nasilje, nasilje na delovnem mestu, mobing, generacija Z, medosebni odnosi, delovna okolja
Published in ReVIS: 17.01.2025; Views: 104; Downloads: 2
.pdf Full text (1,61 MB)

2.
3.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, not set

Abstract: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Keywords: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Published in ReVIS: 15.12.2024; Views: 145; Downloads: 4
.pdf Full text (828,38 KB)

4.
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Amaris Djordjević, 2024, not set

Abstract: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se včasih zdi, da nič zares ne deluje. Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj, tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje ustvarjalcev marketinških sporočil.
Keywords: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Published in ReVIS: 27.09.2024; Views: 307; Downloads: 11
.pdf Full text (3,40 MB)

5.
Digitalizacija študentskih organizacij
Uroš Novak, 2024, not set

Abstract: Svet je postal digitalen, zato smo se v magistrskem delu lotili proučevanja digitalizacije študentskih organizacij v Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika smo prišli do odgovorov, v kakšnem obsegu organizacije uporabljajo digitalne tehnologije. Rezultati so pokazali, da so študentske organizacije različno digitalizirane. Nekatere izmed njih so resno zagrabile trend, ki ga ponuja tehnologija, medtem ko druge nekoliko zaostajajo in je pred njimi razburljiva in izzivov polna prihodnost. Na koncu raziskovalne naloge smo podali svoj komentar in predloge za izboljšave na področju digitalizacije enega izmed (naj)pomembnejših segmentov slovenske družbe.
Keywords: digitizacija, digitalizacija, digitalna transformacija, digitalna ekonomija, generacija Z, študentske organizacije, digitalna zrelost, kibernetska varnost
Published in ReVIS: 26.09.2024; Views: 531; Downloads: 14
.pdf Full text (1,69 MB)

6.
Mobing v luči generacije Z : magistrska naloga
Alenka Koprivc, 2024, master's thesis

Keywords: nasilje, nasilje na delovnem mestu, mobing, generacija Z, medosebni odnosi, delovna okolja
Published in ReVIS: 02.07.2024; Views: 511; Downloads: 11

7.
Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity : magistrska naloga
Aljaž Blatnik, 2023, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve.
Keywords: proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje
Published in ReVIS: 20.09.2023; Views: 1368; Downloads: 36
.pdf Full text (5,05 MB)

8.
Pomen medgeneracijskega učenja v organizaciji : diplomska naloga
Saša Gazvoda, 2022, undergraduate thesis

Keywords: medgeneracijsko učenje, generacija, motivacija, mentorstvo, učenje v organizaciji, diplomske naloge
Published in ReVIS: 20.02.2023; Views: 1018; Downloads: 32
.pdf Full text (966,21 KB)

9.
Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
Tjaša Stermecki, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi naraščajoče uporabe po vsem svetu nas trajnostni življenjski slog spodbuja k rabi naravnih virov in k skrbi za naše okolje. Ker generacija milenijcev najbolj stremi k trajnostni uporabi, nas je v diplomskem delu zanimalo njihovo nakupno vedenje. V teoretičnem delu smo opredelili nakupno vedenje uporabnikov, generacijo milenijcev in koncept trajnosti. V empiričnem delu smo spoznali, da milenijci sprejemajo trajnostne nakupne odločitve, vendar kljub svojim prepričanjem pogosto ravnajo drugače. Od trajnostne nakupne odločitve jih velikokrat odvrneta višja cena in slabša ponudba. Spoznali smo, da večja informiranost in čustveni tip nagovora povečata nakupno intenco trajnostnih izdelkov med slovenskimi milenijci.
Keywords: Trajnostno vedenje, trajnostni uporabnik, generacija Y, milenijci, nakupne navade milenijcev, trajnostna ozaveščenost.
Published in ReVIS: 13.06.2022; Views: 1644; Downloads: 85
.pdf Full text (1,64 MB)

10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top