1.
Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zrakaMiha Aleš, 2021, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Keywords: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija
Published in ReVIS: 02.02.2022; Views: 1380; Downloads: 90
Full text (1,58 MB)