Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Abstract: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Published: 22.03.2019; Views: 2657; Downloads: 138
.pdf Fulltext (1,37 MB)

6.
7.
Trženje z vplivneži
Lea Biček, 2020

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali trženje z vplivneži, predvsem odnos med podjetji in vplivneži. Ugotavljali smo, kako ljudje vidijo vplivneže, kaj si mislijo o njih in kako vplivajo na njihov nakup. V teoretičnem delu smo proučevali teorijo vplivnežev in trženja. Zanimalo nas je, kdo so vplivneži in kako izbrati pravega vplivneža za sodelovanje. Ugotavljali smo, kaj je vplivnostno trženje, kaj so prednosti in slabosti vplivnostnega trženja ter proučevali strategije vplivnostnega trženja. V empiričnem delu smo s pomočjo podjetij raziskovali odnose in sodelovanje med podjetji in vplivneži. Zanimalo nas je, zakaj med svoje trženjske kanale uvrščajo vplivneže in na kakšen način. V raziskavo smo dodali tudi anketo, s katero smo analizirali odnos milenijcev do vplivnežev. V zaključku raziskave smo ugotovili, da vsa tri podjetja, ki smo jih izbrali za raziskovalno nalogo, uporabljajo metodo trženja z vplivneži, saj jo ocenjujejo kot zelo uspešno. Vplivneže izbirajo glede na skupne cilje in interese. Predvsem ciljajo na iskrenost in pošten odnos. Iz ankete smo ugotovili, da milenijci spremljajo vplivneže, opazili so sodelovanje s podjetji in so že kupili izdelek ali storitev, ki jo je tržil vplivnež. Iz ankete smo izvedeli tudi, da jim ni pomembno, če izdelek ali storitev trži vplivnež, vseeno pa jim je v zadovoljstvo, če na trženjskih kanalih zagledajo vplivneže.
Found in: ključnih besedah
Keywords: vplivneži, vplivnostno trženje, milenijci, odnosi, sodelovanje, trženjski kanali
Published: 31.07.2020; Views: 2086; Downloads: 213
.pdf Fulltext (1,62 MB)

8.
9.
Interno komuniciranje na primarni in sekundarni ravni zdravstva
Mateja Zdolšek, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: interno komuniciranje, kanali komuniciranja, generacije, človeški kapital, komuniciranje
Published: 05.11.2021; Views: 834; Downloads: 90
.pdf Fulltext (844,26 KB)

10.
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Anže Šterbenc, 2021

Abstract: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Published: 22.01.2022; Views: 903; Downloads: 75
.pdf Fulltext (737,64 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top