Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Motivacija zaposlenih, kot temelj uspešnega podjetja
Martina Grešovnik, 2017

Abstract: POVZETEK Kako motivirati zaposlene, da bi delali boljše, bolj produktivno, ustvarjalno in bili ob tem zadovoljni, je eno od ključnih menedžerskih vprašanj. Izbira ustreznih motivacijskih orodij je zelo pomembna, saj motivirani ljudje bolje delajo in so bolj predani podjetju, posledično pa vplivajo na poslovni uspeh. Tako pridemo tudi do vprašanja, zakaj ljudje delamo. Enostavnega odgovora ni. Mnogi delajo, da si zagotovijo materialne potrebe, drugi delajo, da bi se uveljavili v določeni organizaciji, tretji pa radi opravljajo svoje delo. Motivi, zakaj človek dela, so torej različni. Pomembno pa je tudi, da posameznik pozna cilje organizacije, vizijo, strategijo in kateri so tisti cilji, ki jih hoče vodja organizacije doseči. Nepoznavanje načrtov in ciljev podjetja vodi v nekakovostno opravljanje dela. Pri takih primerih zaposleni ne morejo biti motivirani za delo, ki ga opravljajo, saj če jim vodja ne predstavi ciljev podjetja, nimajo nobenega zagona za dobro opravljeno delo. V diplomskem delu sem se osredotočila na proučevanje vpliva motivacije zaposlenih na uspešnost podjetja. Motivacija je povezana z nezadovoljenimi potrebami, ki posameznika spodbujajo, da jih zadovolji. Aktivira se šele takrat, ko si posameznik zastavi življenjske cilje, ima želje in vizijo. Zastavljeni cilji, hotenja so tisto, kar začne posameznika motivirati, da začne svojo pot do uresničitve svojih želja in ciljev. Namen diplomskega dela je raziskati teoretični pomen motivacije zaposlenih in opraviti empirično raziskavo v izbranem podjetju, s katero želimo ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki posameznika spodbujajo k zavzetosti za delo, ki vodi do uspešnosti celotnega podjetja. Z empirično raziskavo, s katero sem analizirala predvsem dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih, sem ugotovila, da je zaposlenim glavni motivacijski dejavnik plača, kar je razvidno iz rezultatov pri postavljeni hipotezi 2. Kljub temu pa je iz hipoteze 1 razvidno, da jim takoj za plačo veliko pomeni tudi pohvala. Prav tako ugotavljam, da anketirani motiviranost povezujejo z individualno uspešnostjo in uspešnostjo organizacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Ključne besede: motivacija, zaposleni, uspešnost podjetja, motivacijski dejavniki, komunikacija, odnosi, kariera.
Published: 03.10.2017; Views: 4203; Downloads: 350
.pdf Fulltext (982,30 KB)

2.
Poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja Nora torta, d. o. o.
Vesna Zorman, 2017

Abstract: Če človek z zaupanjem sledi svojim sanjam in se trudi živeti, tako kot si je zamislil, bo doživel uspeh, ki si ga ni mogel prej niti predstavljati (Henry David Thoreau). Veselje do peke slaščic in kulinaričnega ustvarjanja želim združiti v posel, zato sem se odločila ustanoviti podjetje z imenom Nora Torta, d. o. o. Želela bi zgraditi blagovno znamko unikatnih tort z dekoracijo po naročilu, uvrstiti podjetje na lestvico pomembnih inovatorjev oziroma proizvajalcev drugačnih sladkih proizvodov in postati pomemben generator izobraževanja s področja slaščičarstva ter pekarstva v Sloveniji. Ustvariti želim inovativno, fleksibilno, rastoče in v vseh pogledih uspešno podjetje. V diplomskem delu, ki je poslovni načrt, sem predstavila svoje izdelke oz. storitev, vrednost za uporabnika, preučila potencialni trg, predvidela obseg prodaje, potrebna finančna sredstva in pričakovani donos vloženih sredstev. V zaključku diplomske naloge sem pripravila finančno projekcijo poslovanja podjetja za štiri leta in izračunala pričakovani dobiček podjetja. V prvih štirih letih poslovanja predvidevam, da bom do leta 2021, povečala prodajo za vsaj dvakrat v primerjavi s prvim letom. Prav tako predvidevam, da se bodo cene izdelkov povišale za 6 % v primerjavi s prvim letom poslovanja. Na podlagi finančnih predpostavk in projekcij predvidevam, da bo podjetje že v prvem letu beležilo dobiček, le-ta pa se bo skozi leta delovanja še povečal. Ob koncu četrtega leta bo podjetje ustvarilo dobiček v višini 76.915,06 EUR. Podjetje doseže točko preloma že v prvem letu poslovanja. Izračunala sem, da mora podjetje delati s 48,88 %, zmogljivostjo proizvodnje oz. mora ustvariti 37.089,76 EUR prometa, da pokrije vse stroške, doseže točko preloma in začne ustvarjati dobiček. Poslovni načrt je pokazal, da je poslovna ideja odlična in da jo je smiselno realizirati.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, torte, marketing, tržne strategije, finančne projekcije.
Published: 23.12.2017; Views: 3036; Downloads: 266
.pdf Fulltext (3,17 MB)

3.
Načrtovanje moderne in učinkovite spletne strani
Pina Jamnikar, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, ključne besede
Published: 05.04.2018; Views: 2133; Downloads: 116
.pdf Fulltext (1,68 MB)

4.
5.
Študija izvedljivosti razvoja in uvedbe nove tehnologije za reciklažo (razstavljivost) kompozitnih materialov v krožni ekonomiji - Dedra šport d. o. o.
Drago Debeljak, 2019

Abstract: Predmet proučevanja v magistrskem delu je izvedljivost projekta razvoja in uvedbe nove tehnologije za reciklažo – razstavljivost kompozitnih materialov v krožni ekonomiji v podjetju Dedra Šport d.o.o. To se bo odrazilo v razvoju novih smuči in desk za bordanje. Cilj magistrskega dela je analizirati in oceniti pilotni projekt ter izdelati nov poslovni model za proizvodnjo smuči, ki bo po končani življenjski dobi omogočal nadaljnjo uporabo kompozitnih materialov v okviru krožne ekonomije. Dobljene rezultate bomo zapisali tako, da bodo uporabni na sorodnih industrijskih linijah doma in po svetu. Pri tem se bomo osredotočili na kompozitne izdelke: smuči in deske za bordanje. Podjetje bo z izvedbo projekta izbralo strategijo rasti z diverzifikacijo (čista diverzifikacija in razvoj novega proizvoda) in naredilo korake v smeri razvoja iz mikro v majhno, dinamično podjetje. Magistrsko delo je nastalo v okviru predmeta Podjetništvo. Upravičenost razvoja in uvedbe nove tehnologije za reciklažo - razstavljivost kompozitnih materialov v krožni ekonomiji v podjetju Dedra Šport d.o.o., v magistrskem delu proučujemo z metodo študije izvedljivosti (angleško: "feasibility analysis"). S študijo izvedljivosti na objektiven in racionalen način ocenimo prednosti in slabosti obstoječega posla in/ali nadgradnje obstoječega posla (razvoj in uvedba nove tehnologije), ki omogoča nov način izdelave smuči in desk za bordanje), kakor tudi priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja in s katerimi se bo podjetje soočilo na trgu. Z njo proučujemo vpliv rasti podjetja z diverzifikacijo, s čisto diverzifikacijo in z razvojem novega proizvoda, za katera je najbolj značilna razširitev geografskega področja. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej postavili teoretična izhodišča – predstavili smo povezanost med krožno ekonomijo in malim podjetništvom, možne oblike rasti podjetja z diverzifikacijo poslovanja ob uporabi modela Allana Gibba (1991), predstavili študijo izvedljivosti skozi njene osnovne komponente ter preverili ekonomsko upravičenost. Po predstavitvi podjetja smo opisali načrtovani projekt ter opredelili tržno priložnost, ki jo vidimo v krožni ekonomiji v športni industriji. S kvalitativno raziskavo (metoda intervjuja) smo iskali izbrane posameznike v športni industriji, ki v Sloveniji in tujini izkazujejo interes za uporabo tehnologije kompozitnih materialov v proizvodnji smuči in desk za bordanje. Za oceno izbrane strategije rasti smo uporabili analitična orodja kot so MOF analiza (analiza marketinga, izvedbenega procesa in finančnega poslovanja podjetja v preteklem in sedanjem obdobju), RECoIL analiza (ocena potencialov nadaljnje rasti podjetja), PEST analiza (proučitev splošne stabilnosti okolja ter dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešen zagon ali rast podjetja), Porterjeva analiza konkurenčnosti (stopnja privlačnosti panoge), SWOT analiza (izhodišča za usmeritev poslovanja podjetja), razširjena Ansoffova matrika (izbor strategije rasti z diverzifikacijo), ter BCG matrika (pomen razvoja novih smuči in desk za bordanje ob integraciji nove tehnologije razgradnje in ponovne uporabe kompozitnih materialov s pomočjo krožne ekonomije v športni industriji). V magistrskem delu smo preverili in potrdili tri hipoteze. Ugotovili smo, da ima uvedba nove tehnologije za reciklažo (razstavljivost) kompozitnih materialov v krožni ekonomiji ter uporabo v proizvodnji smuči in desk za bordanje za obstoječe in nove trge v podjetju Dedra Šport d.o.o. potencial dolgoročnega pozitivnega finančnega vpliva na poslovanje podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Ključne besede: študija izvedljivosti, ekonomska upravičenost, primerjalna analiza, inovacija, kompozitni materiali, reciklabilnost – razstavljivost, krožna ekonomija.
Published: 27.02.2019; Views: 1834; Downloads: 126
.pdf Fulltext (2,75 MB)

6.
Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o.
Dejan Vidović, 2019

Abstract: V diplomskem delu Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o. smo najprej predstavili teoretični del rasti podjetja, nato pa smo se osredotočili na analizo izbranega podjetja, ki je temeljila na podlagi modela Allana Gibba. Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, s katerim smo izvedeli, kaj o obiskanosti in zadovoljstvu ponudbe Cineplexxa menijo Ljubljančani. Cineplexx se v bližnji prihodnosti širi tudi v prestolnico. V prvem teoretičnem delu smo povzeli spoznanja različnih avtorjev o rasti in razvoju podjetja. Podrobneje smo opredelili strategije rasti po Allanu Gibbu, in sicer: MOF analizo, analizo RECoIL, Ansoffovo matriko, BCG matriko ... V drugem delu smo predstavili izbrano podjetje in njegovo poslovanje v zadnjih treh letih. S pomočjo sodobnih instrumentov strateške analize smo analizirali preteklo in obstoječe poslovanje podjetja, ocenili potenciale za rast ter na podlagi ugotovitev izdelali načrte rasti podjetja. Drugemu delu sledi analiza in rezultati anketnega vprašalnika. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika v spletni obliki na vzorcu 110 anketirancev, ki živijo v Ljubljani in njeni okolici. Ugotovili smo, da si anketiranci želijo Cineplexx v Ljubljani, saj jim to pomeni večjo in kvalitetnejšo ponudbo filmov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, analiza MOF, analiza RECoIL, Cineplexx
Published: 27.09.2019; Views: 1612; Downloads: 90
.pdf Fulltext (2,19 MB)

7.
POVEZAVA MED UPORABO SODOBNIH MOBILNIH NAPRAV IN POJAVNOSTJO BOLEČINE V VRATU IN GLAVI PRI MLADOSTNIKIH
Sara Šarenac, 2019

Abstract: Uvod in namen: Pri uporabi pametnih telefonov je glava v položaju, ki lahko povzroča bolečine v vratu in glavi. Namen diplomske naloge je preučiti povezavo med uporabo sodobnih mobilnih naprav in pojavnostjo bolečin v vratu in glavi pri mladostnikih. Metode: Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je obsegal 13 vprašanj. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 199 mladostnikov savinjske regije, starih od 15 do 19 let. Rezultati so bili obdelani s pomočjo programa SPSS 23.0. Rezultati: Analiza pridobljenih rezultatov je pokazala povezavo med uporabo pametnih telefonov in pojavnostjo bolečine v vratu in glavi. Pogoste in občasne bolečine v glavi in vratu je imelo 35.7 % deklet in 29.6 % fantov. Rezultati so pokazali, da med večletno uporabo pametnega telefona in jakostjo bolečine v vratu obstaja pozitivna nizka povezanost (r = 0.3; p < 0.01), med večletno uporabo pametnega telefona in jakostjo bolečine v glavi pa nizka povezanost (r = 0.4; p < 0.001). Uporabnost: Pridobljeni rezultati ankete lahko pomembno vplivajo na razvoj posodobljenih preventivnih programov in ukrepov, ki bi lahko zajemali ergonomske ukrepe kot izobraževanje mladostnikov o pravilni drži telesa pri uporabi sodobnih mobilnih naprav. Omejitev: Vprašalnik je izpolnilo 199 mladostnikov savinjske regije. Raziskavo bi bilo smiselno opraviti še v drugih regijah.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Ključne besede: bolečina v vratu, glavobol, pametni telefon, mladostnik
Published: 26.11.2019; Views: 1729; Downloads: 178
.pdf Fulltext (1,29 MB)

8.
Search done in 0 sec.
Back to top