1. VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE NMatic Lisac, 2017 Abstract: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v
podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka.
S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka. Found in: ključnih besedah Keywords: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja Published: 11.08.2017; Views: 3407; Downloads: 200
Fulltext (419,55 KB) |
2. |
3. Razvoj trženja stanovanjskih novogradenj v SlovenijiTomaž GarvasFound in: ključnih besedah Keywords: nepremičninski trg, stanovanjske novogradnje, recesija, trženjski splet, izdelek, cena, marketinško komuniciranje, tržne poti, nepremičninski investitor, trženje stanovanj Published: 01.08.2018; Views: 2342; Downloads: 116
Fulltext (2,08 MB) |
4. Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.Ivana Božić, 2019 Abstract: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje.
Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze. Found in: ključnih besedah Keywords: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways. Published: 13.02.2020; Views: 2855; Downloads: 182
Fulltext (2,57 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.Mojca Ahac, 2023 Abstract: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri.
Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost.
V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o. Found in: ključnih besedah Keywords: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci. Published: 14.09.2023; Views: 124; Downloads: 6
Fulltext (980,43 KB) |