1. |
2. |
3. Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trgŽan Brglez, 2022, undergraduate thesis Abstract: Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg.
Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega.
V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o.
Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent. Keywords: Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija Published in ReVIS: 13.06.2022; Views: 1117; Downloads: 62 Full text (745,19 KB) |
4. |
5. Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošnikiAndrej Reljič, 2018, master's thesis Abstract: Podjetje Medigo se uspešno ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov že 25 let. Toda v podjetju do sedaj niso izvedli še nobene raziskave, da bi izvedeli, kateri so ključni gonilniki njihovih kupcev in potencialnih kupcev, ko kupujejo medicinske pripomočke. Prav tako podjetje svojih kupcev še nikoli ni povprašalo o tem, kako oni vidijo podjetje. To pomeni, da podjetje ne ve, ali se njihova identiteta, ki jo sporočajo potrošnikom, sklada z imidžem oz. percepcijo kupcev. S to magistrsko nalogo sem raziskoval, kateri dejavniki so slovenskim in italijanskim potrošnikom najpomembnejši pri nakupovanju medicinskih pripomočkov. Ti dve skupini sem analiziral in primerjal, da bi dobil odgovor, če podjetje na slovenskem in italijanskem trgu potrebuje drugačen pristop. Poleg tega sem analiziral še identiteto in imidž podjetja Medigo. Ugotoviti sem želel, če kupci dejansko vidijo podjetje tako, kot si podjetje želi, ali če se ti dve sliki med seboj razlikujeta. Keywords: Medigo, medicinski pripomočki, gonilniki, identiteta, imidž Published in ReVIS: 22.07.2020; Views: 2234; Downloads: 123 Full text (2,48 MB) |