Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
Motiviranje za delo policistov in pogled javnosti na njihovo delo : diplomsko delo
Alen Ferš, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je motiviranost zaposlenih zelo na preizkušnji. V diplomski nalogi smo v prvem delu raziskovali različne dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih v policiji in v grobem veljajo tako za celotni javni sektor kot za zasebni sektor. Zastavili smo si raziskovalno vprašanje: »Ali so pri motiviranju zaposlenih še rezerve in katere so?« in ga obdelali z več zornih kotov. Zaključili smo, da je za pozitivno naravnano motivacijo v prvi vrsti odgovoren vodja enote in vsi vodje nad njim. Za motivacijo s strani vodje pa mora imeti le-ta osebnostne lastnosti, strokovno znanje s področja, ki ga vodi, in biti mora spoštljiv do zaposlenih. Če vodja teh znanj na različnih področjih ne premore, je tudi na njem samem, da dela na tem, tako da bodo tudi njegovi zaposleni to opazili in cenili. V drugem delu smo analizirali dosedanje javnomnenjske raziskave o delu policije. Iz raziskav izhaja, da policija dela pretežno dobro, da pa so kot tudi povsod drugod mnenja in pogledi posameznikov na delo policije različni, odvisni predvsem od izkušenj s policijo in postopki policistov. Velik vpliv na javno mnenje predstavljajo tudi mediji in kako zna policija svoje delo in prizadevanja predstaviti javnosti
Keywords: policija, motiviranje, vodja, javnost, zaposleni
Published in ReVIS: 25.08.2022; Views: 1066; Downloads: 65
.pdf Full text (987,89 KB)

4.
5.
Upravljanje z zaposlenimi po principu managementa znanja v podjetju X : magistrska naloga
Klemen Erjavec, 2021, master's thesis

Keywords: management znanja, kadrovanje, znanje, upravljanje, motiviranje
Published in ReVIS: 18.10.2021; Views: 1869; Downloads: 70
.pdf Full text (922,87 KB)

6.
Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
Klemen Mohorič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Da podjetja uspešno rastejo, morajo nenehno iskati nove strategije rasti. Podjetje P&I Zalog, d. o. o., se je na podlagi raziskovanja odločilo za rast pospeševanja prodaje prek Google oglaševanja. Z ustreznim motiviranjem zaposlenih in implementacijo znanj iz prodaje bo podjetje povečalo prodajo prek telemarketinga. Z opravljenimi analizami ovir in pasti na podjetju, panogi in makro okolju predstavlja pospeševanje prodaje največji potencial z najnižjim tveganjem za podjetje. S pomočjo pridobljenih rezultatov empirične raziskave bo podjetje na Googlu izpostavljalo kontaktni telefon. Podjetje ima možnost rasti tudi s ponujanjem skladiščnih storitev, vendar tu obstaja večje tveganje, gledano na investicijo.
Keywords: generična rast podjetja, Google oglaševanje, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, P&I Zalog, d. o. o., prevozne storitve tovora, rast z diverzifikacijo, telemarketing
Published in ReVIS: 10.09.2021; Views: 1566; Downloads: 82
.pdf Full text (2,46 MB)

7.
Motivacija in komunikacija zaposlenih v trgovskem podjetju : diplomska naloga
Zlata Kastelic, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV) : Raziskava obravnava vprašanje, kako so zaposleni motivirani za medsebojno komuniciranje in prenos informacij, ki so potrebne za nemoteno delovanje delovnih procesov. Postavlja se tudi vprašanje , kak šen je vpliv nagrad na motiviranost zaposlenih v organizaciji. Namen : Namen diplomske naloge je bil u gotoviti povezavo med motivacijo in komuniciranjem zaposlenih v organizaciji. Ugotoviti , kak šen je vpliv nagrajevan ja zaposlenih na pozitivno motiviranje in uspešno komuniciranje ter to povezati z učinkovitim doseganj e m zas tavljenih ciljev organizacije. Metoda: D iplomsk a nalog a je bila iz peljana z metodo ankete. Uporabili smo vprašalnik z Likertovo ocenjevalno lestvico in raziskovali percepcij o motivacije s komuniciranjem zaposlenih v organizaciji. V anketo so bili vključeni zaposleni v trgovskem podjetju. Rezultati: Rezultati ankete so pokazali, da komunikacija zaposlenih vpliva na motivacijo zaposlenih v trgovskem podjetju. Iz rezultatov je razvidno, da ustrezna komunikacija povečuje delovno motivacijo in da so zaposleni v trgovskem podjetju zadovoljni s komunikacijo na delovnem mestu. Organizacija: Za vsako uspešno organizacijo je pomembna komunikacija med zaposlenimi. Tudi v trgovskem podjetju se zavedajo, da brez ustrezne motivacije za komuniciranje podjetje ne m ore uspešno poslovati. Raziskava je pokazala, da v trgovskem podjetju ustrezna komunikacija povečuje delovno motivacijo, vendar bi bilo, za boljše rezultate, potrebno anketo izvajati sistematično, saj bi le tako lahko dolgoročno ugotovili napredek in izboljšav e. Družba: Vzpostavljanje komunikacije je v trgovskem podjetju zelo pomembno, saj komunikacija poteka tako med sodelavci kot med kupci, ki pripomorejo k uspešnosti trgovskega podjetja. Originalnost: Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti povezavo med motiv acijo in komuniciranjem zaposlenih v trgovskem podjetju. Z raziskavo smo poskušali ugotoviti pomanjkljivosti komuniciranja ter poiskati ustrezne rešitve. Omejitve/nadaljnje raziskovanje : Raziskava je bila omejena le na zaposlene v trgovskem podjetju. Da bi lahko določil i ustrezno motivacijo in komunikacijo med zaposlenimi, bi bilo potrebno raziskavo razširiti še na kupce.
Keywords: komuniciranje, motivacija, motiviranje, nagrajevanje, zaposleni
Published in ReVIS: 20.08.2021; Views: 1768; Downloads: 0
This document has many files! More...

8.
9.
10.
Stili vodenja na Dolenjskem in v Posavju ter raziskava uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologij kot pripomočkov za uspešnejše vodenje : magistrska naloga
Marko Jurman, 2019, master's thesis

Abstract: Skozi nalogo smo obravnavali različne stile vodenja: tri klasične (avtokratsko vodenje, participativno vodenje ter Laissez-Faire vodenje) in dva novejša stila (transakcijsko in transformacijsko vodenje). Osredotočili smo se na preučevanje različnih stilov vodenja v dolenjski in posavski regiji, ter katere IKT pripomočke vodje uporabljajo v pomoč vodenju. Pridobljene podatke smo analizirali in na podlagi ankete in intervjujev, ki smo jih izvedli v sklopu raziskave, preverili, kateri stil je prevladujoč v raziskovanih regijah, kakšne kompetence vodje, kako se spoprijemajo s spremembami in kako motivirajo. Ugotovili smo, da v preučevanih regijah ni prevladujočega stila vodenja, nekoliko sicer izstopa transformacijski stil vodenja, ki je od preučevanih stilov vodenja najbolj naklonjen spremembam in se z njimi najlažje sooča.
Keywords: vodenje, stili vodenja, uspešni vodja, IKT pripomočki, motiviranje
Published in ReVIS: 18.12.2019; Views: 2958; Downloads: 160
.pdf Full text (1,31 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top