Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vrednotenje dobaviteljev podjetja
Andreja Nagode, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabavna funkcija, nabavni proces, prehrambena industrija, zagotavljanje kakovosti, standardi, dobavitelji, metode izbire
Published: 29.03.2018; Views: 3136; Downloads: 140
.pdf Fulltext (1,14 MB)

2.
Analiza nabave v proizvodnem podjetju Gradnje X
Tatjana Zorko, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabavna politika, nabavni proces, raziskava trga
Published: 07.04.2018; Views: 3951; Downloads: 155
.pdf Fulltext (1,05 MB)

3.
Analiza nabavne politike v podjetju
Maja Zoran, 2016

Abstract: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Published: 22.08.2018; Views: 4075; Downloads: 359
.pdf Fulltext (905,84 KB)

4.
Organiziranost nabave v podjetju Kompas shop, d. d.
Jure Rusjan, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabava, nabavni proces, dobavitelji, kakovost izdelkov, diplomsko delo
Published: 15.11.2019; Views: 3792; Downloads: 155
.pdf Fulltext (1014,69 KB)

5.
Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
Dejan Valenčak, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabava, nabavni proces, naročilo, dobavitelji, magistrsko delo
Published: 02.06.2022; Views: 765; Downloads: 65
.pdf Fulltext (2,08 MB)

6.
Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
Adil Mušinović, 2023

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabavni proces, nabavna politika
Published: 09.06.2023; Views: 457; Downloads: 47
.pdf Fulltext (1,09 MB)

7.
Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
Aleksandra Boldirev, 2024

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabava, nabavni proces, dobavitelji, zaloge, magistrsko delo
Published: 19.02.2024; Views: 172; Downloads: 16
.pdf Fulltext (2,00 MB)

8.
Prenova in digitalizacija nabavnega procesa v podjetju Numip, d.o.o.
Urška Gmajnič, 2024

Abstract: Danes je poslovni svet dinamično okolje, ki se nenehno spreminja, saj je odvisno od gospodarskih, tehnoloških in družbenih sprememb. Nabava predstavlja ključen del poslovnih procesov v vsakem podjetju. Gre za proces pridobivanja materialov, izdelkov ali storitev od zunanjih virov. Nabavna funkcija zajema odločitve o tem, kaj kupiti, koliko, kdaj in od kod. Cilj je zagotoviti najboljše pogoje glede cene, kakovosti in dobavnih rokov. V poslovanju na splošno, predvsem pa v nabavi, se neprestano pojavljajo nove prakse in trendi, zato je pomembno, da so podjetja prilagodljiva, da se lahko učinkovito odzovejo na spreminjajoče se pogoje na trgu. Z uporabo tehnologij izboljšamo učinkovitost, zmanjšamo napake ter odzivni čas. Digitalizacija nabavnega procesa omogoča večjo preglednost in sledljivost, boljše upravljanje zalog, sledenje dobavnim rokom in optimizacijo procesov. Zato je pomembno, da podjetja digitalizirajo svoje poslovne procese in izkoristijo prednosti, ki jih nudi. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu so opisane teoretične osnove in definicije različnih avtorjev o nabavi in pojmih, ki so z njo povezani. Poudarek je na nabavnem procesu in digitalizaciji poslovnih procesov. V drugem delu pa sta predstavljena in primerjana nabavni proces pred digitalizacijo in po njej v podjetju Numip, d. o. o.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Nabava, nabavni proces, nabavnik, digitalizacija, digitalizirana nabava.
Published: 21.04.2024; Views: 87; Downloads: 3
.pdf Fulltext (4,46 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top