Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Trženje v podjetju Anni računalniška oprema, d.o.o.
Patricia Šutar, 2024, not set

Abstract: Trženje je pomemben del dejavnosti podjetja. To vključuje celoten proces, ki podjetju pomaga s prepoznavo na trgu, pridobivanjem kupcev in tudi prodajo izdelkov ali storitev. Na ta način je podjetju dana možnost, da predstavi tako sebe kot tudi svoje izdelke in storitve z namenom uresničevanja želj kupcev. Trženje obsega več sestavin, od raziskovanja porabnika, z namenom pridobivanja informacij, kaj trg potrebuje, do tržnih raziskav, segmentiranja in pozicioniranja ter trženjskega spleta. Podjetje, ki se bo na trgu predstavilo boljše kot konkurenčno, bo imelo nato lahko tudi večjo prepoznavnost in s tem tudi večji vpliv na ljudi. Pravilen pristop tako pomaga podjetju pri rasti in tudi dobičkonosnosti, ki jo za svoj obstoj potrebuje. Namen diplomske naloge je analizirati trženje podjetja Anni in prepoznati možne izboljšave na tem področju. Rezultati kažejo, da je trženje podjetja Anni dobro, vendar se ga lahko še izboljša, npr. z večjo aktivnostjo na družbenih omrežjih. Poglobljeni intervju s predstavnikom oddelka trženja podjetja Anni je pokazal, da se zaposleni ukvarjajo s ključnimi sestavinami za izboljševanje trženja, saj redno analizirajo trg, ocenjujejo konkurenco, rešujejo probleme pri tržnih raziskavah, iščejo prave izdelke za svojo ciljno skupino in posvečajo veliko časa tržnemu komuniciranju.
Keywords: trženje v podjetju, analiza trženja, prepoznava podjetja, nakupne navade, učinkovitost promocije
Published in ReVIS: 22.04.2024; Views: 1149; Downloads: 32
.pdf Full text (1,83 MB)

3.
Mladi kot potrošniki v času epidemije covida-19
Martina Iskra, 2024, not set

Abstract: Četudi so spremembe edina stalnica v življenju, si nismo znali pojasniti, da se lahko zgodi sprememba, ki ohromi ves svet. Nenadoma se je vse ustavilo. Življenja kot smo ga poznali, ni bilo več. Pojavil se je covid-19. Da bi se uspešno spopadli z virusom, so bili tako v Sloveniji kot tudi po svetu uvedeni številni ukrepi, ki so se prilagajali na epidemiološko situacijo v državi in širši regiji. Imeli smo dostop le do storitev, s katerimi je bila zagotovljena preskrba z osnovnimi življenjskimi potrebščinami. Vse ostale, ki sicer niso življenjskega pomena, imajo pa veliko in pomembno vlogo v našem življenju, pa so bile ukinjene. Gre za možnosti, s katerimi si povečujemo kakovost življenja, in šele takrat, ko te storitve niso bile več dosegljive, smo opazili, da jih dejansko pogrešamo. K tem lahko uvrščamo osebne, razvedrilne, športne in druge storitve. Ne glede na vse omejitve smo ugotovili, da smo ljudje zelo prilagodljivi, saj smo se težavam hitro prilagodili, vsak na svoj način, pri tem pa pridobili nove navade, vedenja in rutine. Vse navedeno so tudi rezultati naše raziskave.
Keywords: covid-19, potrošniki, storitev, izdelek, nakupne navade
Published in ReVIS: 21.04.2024; Views: 853; Downloads: 22
.pdf Full text (4,24 MB)

4.
Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
Marko Damjanović, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Obutvena industrija spada med področja, ki imajo zaradi svoje proizvodnje in uporabe precej velik negativen vpliv na okolje. Negativne vplive pripisujemo tako proizvajalcem, ki v večini proizvajajo v nerazvitih državah tretjega sveta, kot tudi potrošnikom. Ti v veliki meri še zmeraj v ospredje postavljajo svoje kratkoročno zadovoljevanje potreb pred dolgoročni in trajnostni razvoj družbe ter okolja. Kot rešitev se na strani ponudnikov pojavljajo nova podjetja, ki v središče svojega delovanja postavljajo trajnost. Tovrstna podjetja se zaradi potrošnikov, ki odločitve sprejemajo bolj na podlagi konvencionalnih lastnosti obutve, srečujejo s težavo pozicioniranja svojih izdelkov na trg za širši segment potrošnikov. V diplomskem delu iščemo odgovore na vprašanja, ali so trajnostne lastnosti športne obutve velika dodana vrednost proizvoda in ali prispevajo k percepciji kakovosti izdelka. Raziščemo področja športne obutve za prosti čas, trajnostne ponudbe znotraj obutvene industrije, nakupnih navad in vedenja potrošnikov ter strategije pozicioniranja trajnostnih znamk. Ugotovimo, da je za tovrstne ponudnike izjemnega pomena izpostaviti konvencionalne lastnosti (kakovost materialov in udobje), poleg tega pa enakovredno izpostaviti tiste trajnostne lastnosti, ki so razumljive širši populaciji (reciklirani materiali in pravično plačilo).
Keywords: Športna obutev za prosti čas, trajnostna obutev, nakupne navade, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja.
Published in ReVIS: 21.02.2024; Views: 1023; Downloads: 30
.pdf Full text (5,04 MB)

5.
6.
Vloga trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca
Tilen Gradišek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskovali vlogo trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca in dejavnike, ki so za izvajalce pomembni pri izbiri trgovca oz. proizvajalca materialov za njihovo delo. Videti je, da sta vlogi trgovca in proizvajalca zelo prepleteni, vendar pa imajo izvajalci do trgovcev in proizvajalcev jasno izoblikovana pričakovanja; oba morata zagotoviti dobro izkušnjo. Izvajalci od proizvajalca pričakujejo, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo z izdelkom in da bo imel izdelek dobro denarno vrednost, od trgovca pa, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo s storitvami, ki jih nudi – v prvi vrsti konkurenčne cene, dobro založenost in učinkovito dostavo. V diplomski nalogi smo se dotaknili tudi aktualnejših tem. Skozi nalogo smo ugotovili, da sta tudi digitalizacija in epidemija covida-19 precej vplivala na pomembnost dejavnikov, ki izvajalca nagovorijo k nakupu. Čeprav izvajalci nimajo veliko izkušenj s spletnimi storitvami niti jih ne vidijo kot nujno potrebne za svoje delo v prihodnosti, so v času epidemije postale pomembnejše. Hitrejše sprejemanje digitalnih storitev bodo gotovo povzročile nove generacije izvajalcev.
Keywords: trgovec, proizvajalec, izvajalec, nakupna pot, dejavniki nakupa, nakupne navade, spletne storitve
Published in ReVIS: 02.07.2022; Views: 2327; Downloads: 242
.pdf Full text (570,26 KB)

7.
Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
Tjaša Stermecki, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi naraščajoče uporabe po vsem svetu nas trajnostni življenjski slog spodbuja k rabi naravnih virov in k skrbi za naše okolje. Ker generacija milenijcev najbolj stremi k trajnostni uporabi, nas je v diplomskem delu zanimalo njihovo nakupno vedenje. V teoretičnem delu smo opredelili nakupno vedenje uporabnikov, generacijo milenijcev in koncept trajnosti. V empiričnem delu smo spoznali, da milenijci sprejemajo trajnostne nakupne odločitve, vendar kljub svojim prepričanjem pogosto ravnajo drugače. Od trajnostne nakupne odločitve jih velikokrat odvrneta višja cena in slabša ponudba. Spoznali smo, da večja informiranost in čustveni tip nagovora povečata nakupno intenco trajnostnih izdelkov med slovenskimi milenijci.
Keywords: Trajnostno vedenje, trajnostni uporabnik, generacija Y, milenijci, nakupne navade milenijcev, trajnostna ozaveščenost.
Published in ReVIS: 13.06.2022; Views: 1807; Downloads: 86
.pdf Full text (1,64 MB)

8.
9.
Vpliv spola na pospeševanje prodaje
Urška Raspotnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola. Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi.
Keywords: trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških.
Published in ReVIS: 28.09.2021; Views: 2017; Downloads: 141
.pdf Full text (1,22 MB)

10.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Keywords: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Published in ReVIS: 16.07.2021; Views: 4704; Downloads: 245
.pdf Full text (1,37 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top