Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 31
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Oblikovanje korporativne identitete : magistrsko delo
Tajda Goričan, 2024, undergraduate thesis

Keywords: celostna grafična podoba, znamčenje, uspešnost, nakupno vedenje, odločanje potrošnikov
Published in ReVIS: 14.01.2025; Views: 89; Downloads: 2
.pdf Full text (3,04 MB)

2.
3.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, not set

Abstract: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Keywords: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Published in ReVIS: 15.12.2024; Views: 142; Downloads: 4
.pdf Full text (828,38 KB)

4.
5.
VPLIV GRAFIČNIH ELEMENTOV EMBALAŽE NA PERCEPCIJO IN ODLOČANJE POTROŠNIKOV PRI NAKUPU
Tatjana Iliev, 2024, not set

Abstract: V današnjem času podjetja iščejo nove rešitve, s katerimi bi prispevala k rasti prodaje in povečanju dobička. To je učinkovito mogoče doseči s pomočjo marketinških raziskav, ki skušajo poiskati bolj natančne in učinkovite načine, kako potrošnikom izpolniti njihove želje. Magistrsko delo obravnava teoretična izhodišča nevromarketinga, nevrologije in vedenje potrošnikov. Analizirali smo vlogo nevromarketinga pri prepoznavanju preferenc potrošnikov, predstavili orodja, na katerih temeljijo študije nevromarketinga, predvsem pa v empiričnem delu raziskave poskusili prikazati in dokazati, kako pomembna je podzavest pri nakupnih odločitvah potrošnikov. Raziskava je bila opravljena na vzorcu 20 udeležencev, med katerimi je bilo sedem moških in 13 žensk.
Keywords: nevromarketing, EEG, P300, Unicorn Hybrid Black, nakupno vedenje.
Published in ReVIS: 04.12.2024; Views: 174; Downloads: 6
.pdf Full text (1,78 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top