Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Koncept javno-zasebnega partnerstva in analiza praktičnega primera izgradnje vrtca
Marija Orešnik, 2011

Found in: ključnih besedah
Keywords: javno-zasebno partnerstvo, zasebni partner, tveganje, koncesionar
Published: 26.09.2017; Views: 3262; Downloads: 202
.pdf Fulltext (1,35 MB)

2.
3.
4.
Analiza poslovanja z računovodskimi kazalniki za podjetje v steklarski dejavnosti
Anja Peteh, 2018

Abstract: Dandanes je uspešnost podjetij močno odvisna od samega poslovanja podjetja. Spreminjajoči se zakoni poslovanja, konkurenca, inovacije in marketing privedejo do obveznega natančnega spremljanja ter poudarka na stalni pozornosti poslovanja podjetja. Slednje lahko ugotovimo s pomočjo analize poslovanja, ki je predstavljena v diplomski nalogi. Namen in cilj analize poslovanja določenega podjetja je preveriti, ali je podjetje stabilno in likvidno. S tem lahko analitik analizira različne finančne podatke, toda fokus analize je večinoma na treh osnovnih računovodskih izkazih, in sicer izkazu poslovnega izida, bilance stanja in izkazu denarnih tokov. Osnovni namen analiziranja podjetja je pridobiti jasno sliko finančnega stanja podjetja. Izsledke in rezultate analiziranega nato uporabimo kot podlago za ekonomsko odločanje širšega kroga uporabnikov, kot so npr. poslovodstvo, lastniki, banka, vlagatelji ipd. Omenjena analiza je ključna za presojo podjetja kot potencialnega poslovnega partnerja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza poslovanja, uspešnost, finančno stanje podjetja, računovodski izkazi, potencialni poslovni partner
Published: 30.09.2018; Views: 2352; Downloads: 164
.pdf Fulltext (1,90 MB)

5.
Model javno-zasebnega partnerstva uvajanja e-mobilnosti v Mestni občini Kranj
Vid Krčmar, 2022

Abstract: Magistrsko delo predstavlja uvajanje e-mobilnosti v MOK. Za izvedbo projekta e-mobilnosti so potrebna finančna sredstva in ob pomanjkanju javnih sredstev v javnem sektorju se v sklopu javno-zasebnega partnerstva vključi zasebni partner s finančnim vložkom. Javno-zasebno partnerstvo predstavlja sodelovanje med javnim in zasebnim partnerjem s ciljem, da bi zadovoljili javni interes. Namen in cilj magistrskega dela je preveriti, ali je uvajanje e-mobilnosti po modelu javno-zasebnega partnerstva v MOK učinkovito in v javnem interesu. V teoretičnem delu magistrskega dela smo s pomočjo opisne, zgodovinske in primerjalne metode predstavili pojem, pomen in pravno ureditev javno-zasebnega partnerstva v Sloveniji. Predstavili smo tudi zgodovino razvoja javno-zasebnega partnerstva ter ureditev le-tega v državah EU. Na področju javno-zasebnega partnerstva smo opisali tudi temeljna načela in oblike javno-zasebnega partnerstva. S pomočjo razlagalne, primerjalne, statistične in metode analize vsebin smo v drugem delu magistrskega dela predstavili stanje e-mobilnosti v EU in v Sloveniji. V magistrskem delu smo preverjali izvedeni model javno-zasebnega partnerstva kot učinkovit v obliki sodelovanja med javnim in zasebnim partnerjem in s ciljem, da je projekt v javnem interesu. V raziskovalnem delu smo na podlagi študije primera projekta e-mobilnosti v MOK, ki je bil izveden v MOK, predstavili in preverili učinkovitost uvedbe le-tega. V sklopu raziskovalnega dela smo opravili tudi empirični del raziskave v obliki intervjuja. Intervju smo opravili z deležniki, ki vsak dan uporabljajo storitve e-mobilnosti iz projekta e-mobilnost v MOK. Na podlagi normativne, izkustvene in metode opazovanja z neposredno udeležbo smo v zaključku prikazali možnost razvoja in nadgradenj obstoječega modela e-mobilnosti v MOK.
Found in: ključnih besedah
Keywords: javno-zasebno partnerstvo, Mestna občina Kranj, javni partner, zasebni partner, e-mobilnost
Published: 23.11.2022; Views: 593; Downloads: 149
.pdf Fulltext (1,55 MB)

6.
Podpora partnerja v poporodnem obdobju
Maša Krkovič, 2023

Abstract: V diplomski nalogi najprej opišemo poporodno obdobje ter hormonske, telesne in psihološke spremembe, ki se dogajajo v telesu mater, s čimer sta povezana boljše razumevanje obdobja po rojstvu otroka in počutje matere. Nato se osredotočimo na podporo materi v tem obdobju, predvsem s strani partnerja. Začnemo s podporo v nosečnosti, ki je dober temelj za podporo po rojstvu otroka, v nadaljevanju pa raziščemo vrste in načine podpore, s katero partner (in drugi) pomagajo materi v tem obdobju. Namen diplomske naloge je ugotoviti, katere vrste podpore matere prejemajo od svojih partnerjev, kako je (ne)prejemanje podpore s strani partnerja povezano s počutjem matere ter kako matere izražajo svoje potrebe partnerju. Velikokrat mislimo, da je podpora partnerja samoumevna in pravilna, vendar to ne drži, saj je veliko dejavnikov, ki so pomembni za razumevanje potreb in njihovo realizacijo. Ko podpore ni dovolj oziroma ni ustrezna, to vpliva na počutje matere. Velik pomen pri reševanju tega problema ima odprta in odkrita ter ustrezna komunikacija. Podpora partnerja pa ni edina, saj podpora drugih, kot so prijatelji in družinski člani, pomeni velik doprinos k dobremu počutju matere. Z intervjuji, ki smo jih opravili s šestimi intervjuvankami, smo ugotovili, da je podpora velikega pomena za počutje matere, saj (ne)prejemanje podpore negativno vpliva na počutje in partnerski odnos ter doživljanje stresa in drugih sprememb v tem obdobju. Ugotovili smo tudi, da je pomanjkanje komunikacije dejavnik, ki vpliva na razumevanje, prošnjo po pomoči in nudenje podpore.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Poporodno obdobje, spremembe v poporodnem obdobju, podpora partnerja, potrebe, komunikacija, počutje, mama, partner.
Published: 29.09.2023; Views: 263; Downloads: 26
.pdf Fulltext (1,00 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top