1. |
2. |
3. |
4. |
5. Uvedba nove znamke Blossom na trgGaja Pazlar, 2023, undergraduate thesis Abstract: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije. Keywords: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke. Published in ReVIS: 04.07.2023; Views: 992; Downloads: 229
Full text (1,40 MB) |
6. Narava kot inspiracija za blagovno znamko oblačil Puro (wear) : diplomsko deloMojca Kotnik, 2022, undergraduate thesis Keywords: diplomske naloge, biomimikrija, bionika, biomimetika, trajnost, celostna grafična podoba, vizualne komunikacije, razvoj blagovne znamke, oblikovanje, minimalizem, narava Published in ReVIS: 29.12.2022; Views: 1286; Downloads: 59
Full text (5,36 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. |