Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Inovativni poslovni modeli in uvedba novega produkta na področju turizma
Klemen Skok, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni modeli, inovativnost, čebelarstvo, turizem, ideje, podjetništvo
Published: 21.09.2017; Views: 1953; Downloads: 106
URL Fulltext (0,00 KB)

2.
Organiziranost taksi službe v domačem in mednarodnem prostoru
Martin Lapuh, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: taksi služba, zakonodaja, evropska zakonodaja, poslovni modeli
Published: 29.03.2018; Views: 1499; Downloads: 116
.pdf Fulltext (1,26 MB)

3.
Poslovni načrt rasti podjetja Singa d.o.o.
Jure Goričar, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: diverzifikacija, rast podjetja, SWOT, poslovni modeli, trg igrač
Published: 08.05.2018; Views: 1895; Downloads: 117
.pdf Fulltext (1,01 MB)

4.
Prenova poslovanja v kriznih okoliščinah
Helena Rončević, 2021

Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na rast in razvoj podjetij v času pandemije Covid-19, ki predstavlja izziv za vsa podjetja in posameznike. V delu opisujemo življenjske cikle podjetja, metode rasti, metode in faze razvoja podjetja, različne oblike poslovanja podjetij, uporabo različnih informacijskih tehnologij, trenutne razmere in projekcije za naslednji dve leti. Naloga je nastala kot del raziskovalnega poročila na tržnem projektu Razvoj modela prenove poslovanja in izboljšanja poslovnih procesov, za podjetje, ki ga zaradi zagotovitve anonimnosti v tej nalogi poimenujemo HERO S.P. To je slovensko mikro podjetje, ki se ukvarja z izdelavo unikatnih in ekoloških ogrevalih teles na trdo biomaso. Ugotovili smo, da se podjetje trenutno nahaja v fazi upadanja rasti. Podjetje je na trgu aktivno že vse od leta 1994 in se je že večkrat znašlo v tej fazi ter se uspešno povrnilo v prejšnjo fazo zrele rasti. Razmere na trgu so sedaj drugačne, saj je pandemija Covid-19 nepredvidljiva. V delu smo ugotovili, da bo za obstoj podjetja pomembno, da se razvija in raste ter širi tudi svojo ponudbo. Podjetje bo svojo ponudbo razširilo najprej na domači, kasneje še na tuje trge, z dodajanjem storitve svetovanja in pomoči. Ciljna tuja trga bosta Italija in Avstrija, saj sta fizično blizu domačega trga. Za namene raziskave je uporabljen deskriptivni pristop, saj v samem delu opisujem strukturo sistem in njegovo delovanje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetja, poslovni modeli, rast, razvoj, življenjski cikli, magistrske naloge
Published: 13.08.2021; Views: 357; Downloads: 22
.pdf Fulltext (1,75 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top