1. Poslovni načrt za izgradnjo pokritega padel igrišča v športnem parku Ludus v okviru javno-zasebnega partnerstva : diplomsko deloMartin Hrast, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bilo preučiti smiselnost izgradnje pokritega igrišča za padel v Športnem parku Ludus Beach Park Ljubljana, kar bi omogočilo celoletno igranje tega hitro rastočega športa. Delo se nanaša na šport in rekreacijo, z osredotočenostjo na športne parke, konkretno na uvedbo nove športne infrastrukture za padel v Ljubljani.
Uporabljena metoda, kot potrditev tez za izgradnjo pokritega padel igrišča, je bila anketa, ki je temeljila na zbiranju podatkov med lokalnim prebivalstvom in uporabniki parka v Ljubljani, analiza podatkov iz tujine ter finančna analiza za pripravo poslovnega načrta.
Rezultati ankete so pokazali visoko zanimanje za padel med uporabniki parka v Ljubljani, kar potrjuje smiselnost investicije. Finančna analiza je pokazala, da bi se investicija povrnila v manj kot petih letih, pričakovani letni prihodki pa znašajo približno 214.320 €, medtem ko so ocenjeni letni stroški obratovanja 92.000 €.
Investicija v pokrito igrišče za padel je izvedljiva in dobičkonosna. Pokrita igrišča bi omogočila celoletno igranje, neodvisno od vremenskih pogojev, kar bi povečalo privlačnost športa za lokalne prebivalce in obiskovalce parka.
Naša misija bo nadaljnja promocija padla v Sloveniji, izobraževanje strokovnega kadra in organizacija turnirjev. Skrbno bomo izvajali tudi letno analizo trga in prilagajali ponudbe glede na trende in povpraševanje. Keywords: padel, poslovni načrti, športni parki, javno-zasebno partnerstvo, Ludus Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 179; Downloads: 7
Full text (997,53 KB) |
2. |
3. |
4. Poslovni načrt : širitev poslovanja podjetja na kitajski trgKristina Rome, 2017, master's thesis Abstract: V magistrski nalogi obravnavamo medkulturno sodelovanje s Kitajsko, na primeru širitve
poslovanja podjetja na kitajski trg, s konkretnim izdelkom, tj. vino Cviček. V teoretičnem delu
magistrske naloge smo se osredotočili na mednarodno sodelovanje s Kitajsko, analizirali
posebnosti kitajskega trga ter izpostavili osnovna izhodišča poslovnega načrta. Ob tem smo
obravnavali tudi poslovno komuniciranje in poslovanje na Kitajskem ter analizirali medkulturne
kompetence, ki so potrebne za vstop na kitajsko tržišče. V drugem delu naloge, tj. empiričnem
delu, pa smo zasnovali lasten poslovni načrt za prodajo vina Cviček na Kitajskem. Pri tem smo
opravili analizo trga, pripravili predviden finančni načrt, strategije trženja in prodora na trg ter
preučili vse ostale kategorije, ki so pomemben del načrtovanja novega posla in poslovanja na
tujem trgu. Magistrsko nalogo smo zaključili z odgovori na raziskovalna vprašanja, ki zajemajo
ključne elemente, katerih se mora podjetnik zavedati pred vstopom na kitajski trg, in sicer z
namenom, da lažje premosti medkulturne razlike ter učinkovito upravlja poslovna tveganja na
kitajskem trgu. Poslovna pravila so na primer v evropskem okolju lahko popolnoma drugačna
kot na nekem ogromnem azijskem trgu. Vzrok pa je kot smo ugotavljali v magistrski nalogi
predvsem kulturna razlika, katero morajo podjetniki upoštevati, če želijo s podobnimi produkti
na takšnih trgih uspeti in rasti. Obenem smo tudi ugotavljali, kakšni poslovni izidi so možni pri
poskusu prodora na kitajski trg z vinom Cviček. Keywords: poslovni načrti, mednarodno sodelovanje, Kitajska, podjetništvo, vino Cviček, magistrske naloge Published in ReVIS: 26.07.2021; Views: 1347; Downloads: 54
Full text (1,35 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |