1. |
2. Odnos potrošnikov do spletnih prodajnih akcij : diplomsko deloNataša Volavšek, undergraduate thesis Abstract: Pospeševanje spletne prodaje je eno najbolj razširjenih komunikacijskih orodij na internetu. Spletno nakupovanje kupcem prinaša izjemne koristi, zato se hitro širi po vsem svetovnem trgu. V teoretičnem delu smo iskali tudi razvoj in razsežnosti spletne prodaje, preučili pa smo tudi trende, ki se kažejo v spletni prodaji v prihodnosti. V praktičnem delu pa smo izvedli spletno anketo med uporabniki družbenih omrežij, s katero smo ugotovili odnos slovenskih potrošnikov do spletnih oglaševalskih akcij. V vzorcu je bilo 93 oseb.
Anketiranci menijo, da ima spletno oglaševanje pozitiven vpliv na ekonomijo, prav tako pa ga pogosto povezujejo z virom informacij. Anketiranci ne želijo deliti svojih podatkov v povezavi s spletnim oglaševanjem, poleg tega menijo, da je spletno oglaševanje pogosto preveč invazivno. Ugotavljamo, da je treba spremeniti negativen odnos do spletnega oglaševanja na način, da je spletno oglaševanje bolj kredibilno, zabavno in zaupanja vredno. S pomočjo rezultatov raziskav se lahko spletno oglaševanje osredotoči na ciljne skupine, s katerimi je spletno oglaševanje bližje in se izogne skupinam, ki jih spletno oglaševanje ne pritegne. Keywords: potrošniki, oglaševanje, spletne prodajne akcije, spletna prodaja Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 311; Downloads: 2
Full text (1,61 MB) |
3. |
4. Poslovni načrt za podjetje Buzz off d. o. o.Jagoda Sonc Nečemar, 2024, not set Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje Buzz off, d. o. o. Podjetje je novoustanovljeno in se bo ukvarjalo s prodajo repelentov proti različnim zajedavcem in žuželkam preko spleta.
Podjetje uvrščamo pod dejavnost Trgovina na drobno po pošti ali po internetu (47.910). Panoga je v zadnjih letih doživela hitro rast, saj je digitalna tehnologija omogočila enostavno in praktično nakupovanje iz udobja doma.
Glavni cilj diplomskega dela je zagotoviti celovit načrt za uspešno poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da ima trg naravnih repelentov zagotovo potencial, saj ljudje vedno raje posegajo po naravnih repelentih. Ljudje so zaskrbljeni za svoje zdravje in zdravje bližnjih, hkrati pa želijo zaščititi tudi okolje. Keywords: Poslovni načrt, repelenti, spletna prodaja, blagovna znamka, zajedavci in žuželke, trajnostni način življenja, raziskava. Published in ReVIS: 22.08.2024; Views: 563; Downloads: 9
Full text (2,91 MB) |
5. Marketing in prodaja sta kot pes in mačkaKarmen Ferlan, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih.
V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati. Keywords: marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt Published in ReVIS: 19.06.2024; Views: 817; Downloads: 29
Full text (1,71 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. Strategija trgovine pod kozolcem : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanjaJasna Čemažar, 2023, undergraduate thesis Keywords: prodaja, trgovina, strategija, cene, trženje, konkurenca, anketa, povpraševanje, ponudba, ekološki izdelki, izbrana kakovost Published in ReVIS: 21.12.2023; Views: 1076; Downloads: 55
Link to full text This document has many files! More... |
10. Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitevMatija Gregorič, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji. Keywords: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje. Published in ReVIS: 27.09.2023; Views: 940; Downloads: 17
Full text (762,41 KB) |