Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kompetence prodajalca motornih vozil : diplomsko delo
Din Beriša, undergraduate thesis

Abstract: Sodobno poslovno okolje, v katerem je tudi trgovina z motornimi vozili, že samo po sebi zahteva sprotno prilagajanje, da bi ostalo konkurenčno. V zadnjem času je bilo poleg hitrega tehnološkega razvoja izpostavljeno tudi posledicam epidemije covida-19, zaostrenim mednarodnim odnosom in posledično motnjam v proizvodnji in logistiki. Vse to vpliva na uspešnost poslovanja. V takem okolju so zelo pomembni zaposleni, v našem primeru prodajalci motornih vozil, ki na tem zahtevnem trgu s svojim znanjem in kompetencami lahko zagotovijo konkurenčnost. Poleg osnovne izobrazbe, ki nudi temeljna znanja, je v panogi prodaje motornih vozil temeljnega pomena dodatno usposabljanje, ki zaposlenim omogoča poznavanje blaga in s tem tudi možnosti za njegovo uspešno prodajo. Samo znanje ne zadostuje, tu so predvsem kompetence kot skupek znanj, prepričanj, lastnosti, stališč, vrednot, ki zagotavljajo potrebne pogoje za uspešno opravljanje poklica prodajalec motornih vozil. Z metodami deskripcije, kompilacije in komparacije javno dostopnih virov ter z izvedbo intervjujev smo opredelili pomen kompetenc prodajalca motornih vozil in oblikovali nabor kompetenc, ki so pri izvajanju te dejavnosti pomembne za uspešno doseganje zastavljenih ciljev. Kombinacija znanj, dodatnih usposabljanj in kompetenc pomeni okvir uspešnega prodajalca. Pri tem ima odločilno vlogo kadrovski menedžment v podjetju.
Keywords: prodajalci, motorna vozila, kompetence, izobraževanje, usposabljanje
Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 534; Downloads: 9
.pdf Full text (1,65 MB)

2.
Pomembnost prvega vtisa za kupca : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
Damjana Kosmač, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Prodaja blaga in storitev se je v zadnjih letih močno spremenila. V letih se je na trgu razvilo veliko ponudnikov blaga in storitev, med katerimi lahko potrošniki izbirajo. Zaradi močne konkurence na trgu je ponudnikom postalo pomembno, da kupcem ponudijo nekaj več. Več kot le dobro ceno in kvaliteto. S kupcem se trudijo stkati dolgotrajen odnos, saj bodo le na ta način preprečili, da bi potrošnik ob naslednjem nakupu odšel k konkurenci. Pri prodaji je pomemben vsak korak prodajnega postopka, še najbolj pa je pomemben prvi vtis poslovalnice in prodajnega osebja. Prvi vtis je pomemben tako na poslovnem področju kot tudi v zasebnem življenju, saj ga je vedno težko spremeniti. Raziskave so namreč pokazale, da si prvi vtis o nekom ustvarimo v prvih sekundah, ko ga spoznamo, in ta vtis vpliva na to, ali ga želimo bolje spoznati ali ne. Potrošnikom je všeč, če je prodajno osebje vizualno urejeno, izobraženo, prijazno ter predano svojemu delu. Poleg prodajnega osebja pa jim je pomembna tudi zunanja in notranja urejenost prodajalne. Zunanjost je tista, ki komunicira s potrošniki, da sploh vstopijo v poslovalnico, notranjost pa mora biti načrtno urejena, saj mora biti oblikovana tako, da pritegne pozornost kupca in ga opogumlja, da se začne zanimati za razstavljene izdelke. Cilj diplomske naloge je ugotovili, v koliko je kupcem pomemben prvi vtis, ki ga ustvarita prodajalec in prodajalno mesto ter kolikšno vlogo ima urejenost prodajalcev in prodajalne pri njihovem nakupnem odločanju. To smo z izvedeno raziskavo tudi ugotovili. Rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, da je kupcem pomemben pozdrav ter urejenost prodajalca in prodajalne, ter da na nakupno odločanje najbolj vpliva nevljudnost prodajalca ter slab prvi vtis.
Keywords: prodajalci, potrošniki, prvi vtis, prodajni postopki, prodajni prostori, diplomske naloge
Published in ReVIS: 28.07.2021; Views: 1862; Downloads: 100
.pdf Full text (857,87 KB)

3.
Spletna trgovina : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Sabina Jenko, 2019, undergraduate thesis

Keywords: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Published in ReVIS: 25.05.2021; Views: 4173; Downloads: 95
.pdf Full text (1,26 MB)

4.
Učinkovito prepričevanje v prodaji : zaključno delo
Karmen Lavbič, 2013, undergraduate thesis

Keywords: učinkovito prepričevanje, prodaja, kupci, prodajalci, svetovalci
Published in ReVIS: 20.01.2021; Views: 2082; Downloads: 69
.pdf Full text (1,23 MB)

5.
Spletna trgovina : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Sabina Jenko, 2019, undergraduate thesis

Keywords: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Published in ReVIS: 21.04.2020; Views: 2615; Downloads: 96
.pdf Full text (1,22 MB)

6.
7.
8.
Search done in 0.16 sec.
Back to top