Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 118
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
STRATEGIJA RAZVOJA PODJETJA AVTO SMOLE D.O.O ZA OBDOBJE 2023–2028
Jan Smole, 2024, not set

Abstract: Diplomsko delo analizira podjetje Avto Smole d.o.o. in razvija strategijo razvoja podjetja v obdobju petih let. Analiza podjetja je potrdila, da je podjetje doseglo pozitivne rezultate in konstantno rast v preteklih letih. Raziskava je preverila dve hipotezi – uspešno poslovanje v preteklih letih in smiselnost priprave petletne strategije poslovanja za podjetje Avto Smole d.o.o. Obe hipotezi sta bili na koncu diplomskega dela potrjeni. Razvili smo strateški načrt, ki vključuje cilje, strategije in ukrepe za nadaljnjo širitev in rast. Prihodnja usmeritev vključuje generično in diverzificirano rast, kar bo podjetju omogočilo ohranjanje konkurenčne prednosti in trajnostno rast. Sklepamo, da je strategija ključna za uspeh podjetja Avto Smole d.o.o.
Keywords: analiza podjetja, strategija, razvoj, avtomobilska industrija, servis vozil, rast.
Published in ReVIS: 20.08.2024; Views: 251; Downloads: 4
.pdf Full text (829,42 KB)

2.
Strateško načrtovanje razvoja podjetja na primeru družinskega podjetja Štempihar transport
Luka Štempihar, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Raziskovalno področje diplomskega dela se navezuje na družinsko podjetje Štempihar d.o.o., katerega glavni storitvi sta transport in logistika. Cilj diplomskega dela je podati smiselne možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. S predstavitvijo podjetja in povzetka finančnih izkazov smo orisali in analizirali trenutno stanje podjetja. Na podlagi kazalnikov poslovanja za leto 2022 smo potrdili, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast. Na podlagi pogovora z direktorjem podjetja, trenutnih trendov in lastnih videnj smo v nadaljevanju podali smiselne možnosti za nadaljnji razvoj in rast. Ugotovitve smo podkrepili oz. ovrgli s SWOT analizo, t. i. modelom three horizons in predvidenimi kritičnimi tveganji.
Keywords: rast podjetja, razvoj podjetja, logistika, strategije, SWOT-analiza, diverzifikacija, vizija, model three horizons
Published in ReVIS: 06.06.2024; Views: 365; Downloads: 9
.pdf Full text (1,84 MB)

3.
Analiza rasti podjetja Sternad proizvodnja in zastopstvo d. o. o.
Erik Grčar, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno družinsko podjetje Sternad Proizvodnja In Zastopstvo d. o. o., ki ga je ustanovil Janez Sternad. Cilj diplomskega dela je analiziranje predhodnega poslovanja in tako skozi različne analize ugotoviti, katera strategija rasti je za podjetje najboljša. Glede na analize smo naredili bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za prihodnja 4 leta. Podjetje posluje uspešno, v obravnavanih letih ni bilo drastičnega padca prihodkov, plače se niso zmanjševale, dodana vrednost na zaposlenega pa je ostala dobra kljub težavam v gospodarstvu. Analiza je nadalje pokazala, da je poleg generične rasti podjetju smiselno raziskati tudi strategijo prodorna na trg.
Keywords: CNC obdelava, rast podjetja, analiza, finančni koeficienti, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida.
Published in ReVIS: 17.04.2024; Views: 445; Downloads: 9
.pdf Full text (1,41 MB)

4.
Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
Nik Vuga, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja. Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja. S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja.
Keywords: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja
Published in ReVIS: 30.08.2023; Views: 766; Downloads: 20
.pdf Full text (708,48 KB)

5.
Poslovni načrt epodjetje za popravilo mobilnih naprav
Hana Sušnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavana tema diplomskega dela je poslovni načrt podjetja za popravilo mobilnih naprav. Podjetje se bo ukvarjalo s popravilom vseh blagovnih znamk mobilnih telefonov na trgu. Cilj diplomskega dela je oceniti, ali je ideja izvedljiva na slovenskem trgu popravil mobilnih naprav. Diplomsko delo zajema 10 poglavij, v katerih je opisana storitev podjetja, opravljena raziskava trga, analiza vseh potrebnih stroškov za zagon podjetja in finančna analiza za prva štiri leta poslovanja. Po opravljeni analizi ugotavljam, da bo za začetek poslovanja zadostovala investicija v višini 30.000 €.
Keywords: Ključne besede: poslovni načrt, mobilne naprave, rast podjetja, slovenski trg, analiza ankete, finančna analiza.
Published in ReVIS: 29.08.2023; Views: 679; Downloads: 21
.pdf Full text (1,29 MB)

6.
Načrtovanje rasti izbranega podjetja v trgovski dejavnosti
Tomaž Užmah, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je zasnovano na analizi izbranega podjetja, ki se ukvarja z uvozom, prodajo in distribucijo nadomestnih delov in dodatne opreme za osebna in lahka dostavna vozila. Zasnova diplomskega dela temelji na modelu rasti Allana Gibba (1991), ki s pomočjo orodij strateške analize analizira preteklo in sedanje poslovanje podjetja (analiza MOF), preverja potencial rasti podjetja (analiza RECoIL, analiza SWOT, matrika BCG), analizira poslovno okolje podjetja (analiza PEST-EL) in na koncu s pomočjo matrike TOWS in Ansoffove matrike nudi pomoč pri pripravi ustreznih rešitev in izbiri najprimernejše strategije za nadaljnjo rast podjetja. Cilj diplomskega dela je na podlagi orodij strateške analize oceniti in prepoznati potencial podjetja za nadaljnjo rast ter potrditi, da je za podjetje najprimernejša strategija rasti rast s koncentrično spojitvijo. Strategija, ki jo predlagamo, je koncentrična spojitev – nakup podjetja na madžarskem trgu, ki posluje v isti ali sorodni panogi.
Keywords: načrtovanje rasti, analiza MOF, analiza RECoIL, analiza SWOT, Ansoffova matrika, rast podjetja, strategija rasti.
Published in ReVIS: 22.11.2022; Views: 843; Downloads: 74
.pdf Full text (1,23 MB)

7.
Analiza poslovanja podjetja Eurolux d. o. o.
Tim Pirc, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je analizirano podjetje Eurolux d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 1997 ter se ukvarja z elektroinštalacijami in inženiringom. V diplomskem delu obravnavamo uspešnost poslovanja podjetja, poleg tega se njegova uspešnost primerja z uspešnostjo konkurenčnega podjetja Elcom d. o. o. Za podjetje Elcom d. o. o. opravimo analizo poslovanja v obdobju od leta 2018 do leta 2020. Ker je podjetje srednje veliko, mora oddajati revidentirana letna poročila, ki so javno dostopna šele septembra/oktobra v naslednjem letu, kar pomeni, da za leto 2021 poročila še niso javno dostopna. S tem bo opravljena raziskava, kakšen pomen ima za rast gospodarsko stanje v Sloveniji (BDP).
Keywords: analiza poslovanja, elektroinštalacije, inženiring, gradbeni sektor, BDP, gospodarsko stanje, makroekonomija, mikroekonomija, računovodski kazalniki, rast podjetja.
Published in ReVIS: 10.11.2022; Views: 1033; Downloads: 88
.pdf Full text (2,46 MB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja TPV prikolice, d. o. o.
Sandi Kramberger, 2022, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK V diplomskem delu je na osnovi analize poslovanja podjetja TPV Prikolice, d. o. o., izdelan načrt rasti in predstavljen način za njegovo doseganje. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., je podjetje z dolgoletno tradicijo na trgu in vodilni proizvajalec prikolic v Evropi, ki letno izdela več kot 30.000 prikolic in jih trži pod lastno blagovno znamko. Cilj diplomskega dela je analizirati potencial in možnosti nadaljnje rasti poslovanja v podjetju TPV Prikolice, d. o. o., z uporabo orodij strateške analize. Cilj je tudi določiti aktivnosti in strategijo, s katero bo mogoče doseči 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Najprimernejša aktivnost za doseganje rasti prihodkov je razvoj trga in proizvoda, to je vstop na obstoječe in nove trge z novim izdelkom, to je prikolico za kampiranje. Najprimernejša strategija rasti je diverzifikacija, ki podjetju omogoča, da lahko doseže 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., se mora zavedati, da se na trgu vedno znova pojavljajo nove poslovne priložnosti, ki jih je treba s preudarnimi odločitvami preoblikovati v nova področja uspeha in s tem zagotavljati vzdržen trajnostni razvoj podjetja. Zaradi sprememb na trgu v zadnjem obdobju to za podjetje predstavlja velik izziv.
Keywords: Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, strategija rasti, orodja strateške analize.
Published in ReVIS: 17.09.2022; Views: 936; Downloads: 87
.pdf Full text (759,36 KB)

9.
Poslovni načrt za rast podjetja Naša soseska d. o. o.
Teja Kušar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu proučujemo rast podjetja v okviru poslovnega načrta. Proučevano podjetje je Naša soseska, celovito upravljanje nepremičnin, d. o. o., ki se ukvarja z upravljanjem večstanovanjskih stavb. Tekom diplomskega dela smo preko poslovnega načrta iskali odgovor na raziskovalno vprašanje, ki se je nanašalo na preučevanje ukrepov, ki vodijo podjetje k rasti poslovanja. V diplomskem delu smo prikazali realen scenarij za rast podjetja, ki smo ga podkrepili s finančnimi projekcijami in bo podjetju služil za realno izhodišče oziroma kot pripomoček za nadaljnje poslovanje. Ker je trg upravljanja večstanovanjskih stavb pred velikimi spremembami, smo tekom diplomskega dela te spremembe identificirali in vključili v poslovni model.
Keywords: Rast podjetja, poslovni načrt, nepremičnine, upravljanje, analiza trga.
Published in ReVIS: 30.08.2022; Views: 883; Downloads: 47
.pdf Full text (857,83 KB)

10.
Načrtovanje rasti podjetja Conditus d. o. o.
Aleš Guzelj, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Conditus, d.o.o., ki je bilo ustanovljeno leta 2009. Sedež ima na Bledu in je od ustanovitve v družinski lasti. Direktorica gospa Ema Pogačar je ustanoviteljica in lastnica podjetja. Podjetje je najbolj prepoznavno po blejskih kremšnitah iz naravnih sestavin. Cilj diplomskega dela je analiza trenutnega poslovanja in napoved za rast v prihodnje. V diplomskem delu smo poleg predstavitve podjetja naredili tudi analizo konkurence in trga, analizo SWOT in TOWS, analizo pest, Porterjev model ter matriko BCG. S pomočjo priloge slovenskega podjetniškega sklada smo izdelali tudi bilanco stanja, izkaz poslovnega izida, denarne tokove, prodajo in stroške
Keywords: Conditus, blejska kremšnita, rast podjetja, analiza MOF, analiza RECoIL, analiza SWOT, analiza TOWS, strategija rasti.
Published in ReVIS: 20.08.2022; Views: 908; Downloads: 70
.pdf Full text (1,17 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top