1. |
2. STRATEGIJA RAZVOJA PODJETJA AVTO SMOLE D.O.O ZA OBDOBJE 2023–2028Jan Smole, 2024, not set Abstract: Diplomsko delo analizira podjetje Avto Smole d.o.o. in razvija strategijo razvoja podjetja v obdobju petih let. Analiza podjetja je potrdila, da je podjetje doseglo pozitivne rezultate in konstantno rast v preteklih letih. Raziskava je preverila dve hipotezi – uspešno poslovanje v preteklih letih in smiselnost priprave petletne strategije poslovanja za podjetje Avto Smole d.o.o. Obe hipotezi sta bili na koncu diplomskega dela potrjeni. Razvili smo strateški načrt, ki vključuje cilje, strategije in ukrepe za nadaljnjo širitev in rast. Prihodnja usmeritev vključuje generično in diverzificirano rast, kar bo podjetju omogočilo ohranjanje konkurenčne prednosti in trajnostno rast. Sklepamo, da je strategija ključna za uspeh podjetja Avto Smole d.o.o. Keywords: analiza podjetja, strategija, razvoj, avtomobilska industrija, servis vozil, rast. Published in ReVIS: 20.08.2024; Views: 611; Downloads: 8
Full text (829,42 KB) |
3. Strateško načrtovanje razvoja podjetja na primeru družinskega podjetja Štempihar transportLuka Štempihar, 2024, undergraduate thesis Abstract: Raziskovalno področje diplomskega dela se navezuje na družinsko podjetje Štempihar d.o.o., katerega glavni storitvi sta transport in logistika. Cilj diplomskega dela je podati smiselne možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. S predstavitvijo podjetja in povzetka finančnih izkazov smo orisali in analizirali trenutno stanje podjetja. Na podlagi kazalnikov poslovanja za leto 2022 smo potrdili, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast. Na podlagi pogovora z direktorjem podjetja, trenutnih trendov in lastnih videnj smo v nadaljevanju podali smiselne možnosti za nadaljnji razvoj in rast. Ugotovitve smo podkrepili oz. ovrgli s SWOT analizo, t. i. modelom three horizons in predvidenimi kritičnimi tveganji. Keywords: rast podjetja, razvoj podjetja, logistika, strategije, SWOT-analiza, diverzifikacija, vizija, model three horizons Published in ReVIS: 06.06.2024; Views: 943; Downloads: 25
Full text (1,84 MB) |
4. Družbena odgovornost v družinskih podjetjih v SlovenijiNika Veninšek, 2021, master's thesis Abstract: V magistrskem delu obravnavamo koncept družbene odgovornosti (DO) v družinskih podjetjih (DP) v Sloveniji. Obravnavamo mikro, majhna in srednje velika DP. Glavni namen magistrskega dela je bil ugotoviti, na kakšen način in na katerih področjih DP vračajo družbi, kako so družbeno odgovorna.
DP so pomemben del slovenskega gospodarstva, zato smo se odločili za obravnavo le-teh. Družinsko vodenih je 83 % podjetij, ki so po velikosti večinoma mikro in majhna podjetja (94,7 %) z manj kot 50 zaposlenimi ter zaposlujejo 70 % delovno aktivnega prebivalstva (Antončič, Auer Antončič in Juričič, 2015, str. 4).
Cilji magistrskega dela so proučiti domačo in tujo strokovno literaturo s področja DO in DP, opraviti kakovostno kvalitativno raziskavo v izbranih DP, ugotoviti, na kakšen način in na katerih področjih so izbrana slovenska DP družbeno odgovorna in proučiti in pojasniti pomen DO v izbranih slovenskih DP.
V magistrskem delu smo iskali odgovore na raziskovalna vprašanja:
1. »Kaj je bil povod za to, da so se v izbranih slovenskih DP odločili za uvajanje družbeno odgovornega ravnanja na različnih ravneh svojega poslovanja?«
2. »Kakšen pomen ima družbeno odgovorno ravnanje v (vsakdanjem) poslovanju izbranih slovenskih DP?«
3. »Ali DO podjetja izboljša podobo/ugled podjetja in mu daje konkurenčno prednost?«
4. »Na kakšen način in na katerih področjih izbrana slovenska DP vračajo družbi?«
Ključne ugotovitve magistrskega dela so, da so ustanovitelji tisti, ki so gonilna sila DO poslovanja podjetij. Njihovo mišljenje se je preneslo tudi na zaposlene, ki so to ponotranjili. DO poslovanje ima vpliv v vsakodnevnem poslovanju podjetij, izboljšuje podobo/ugled DP in jim daje konkurenčno prednost. Podjetja so DO predvsem do svojih zaposlenih, okolja/narave in lokalnega okolja. S svojim delovanjem želijo ozaveščati in izobraziti ljudi o pomembnih tematikah DO in trajnostnega razvoja (TR). Keywords: družbena odgovornost, družinska podjetja, trajnostni razvoj, Slovenija Published in ReVIS: 10.09.2021; Views: 1934; Downloads: 117
Full text (473,62 KB) |
5. Prenova poslovanja v kriznih okoliščinah : študija primeraHelena Rončević, 2021, master's thesis Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na rast in razvoj podjetij v času pandemije Covid-19, ki
predstavlja izziv za vsa podjetja in posameznike. V delu opisujemo življenjske cikle podjetja,
metode rasti, metode in faze razvoja podjetja, različne oblike poslovanja podjetij, uporabo različnih
informacijskih tehnologij, trenutne razmere in projekcije za naslednji dve leti.
Naloga je nastala kot del raziskovalnega poročila na tržnem projektu Razvoj modela prenove
poslovanja in izboljšanja poslovnih procesov, za podjetje, ki ga zaradi zagotovitve anonimnosti v
tej nalogi poimenujemo HERO S.P. To je slovensko mikro podjetje, ki se ukvarja z izdelavo
unikatnih in ekoloških ogrevalih teles na trdo biomaso. Ugotovili smo, da se podjetje trenutno
nahaja v fazi upadanja rasti. Podjetje je na trgu aktivno že vse od leta 1994 in se je že večkrat znašlo
v tej fazi ter se uspešno povrnilo v prejšnjo fazo zrele rasti. Razmere na trgu so sedaj drugačne, saj
je pandemija Covid-19 nepredvidljiva. V delu smo ugotovili, da bo za obstoj podjetja pomembno,
da se razvija in raste ter širi tudi svojo ponudbo.
Podjetje bo svojo ponudbo razširilo najprej na domači, kasneje še na tuje trge, z dodajanjem storitve
svetovanja in pomoči. Ciljna tuja trga bosta Italija in Avstrija, saj sta fizično blizu domačega trga.
Za namene raziskave je uporabljen deskriptivni pristop, saj v samem delu opisujem strukturo sistem
in njegovo delovanje. Keywords: podjetja, poslovni modeli, rast, razvoj, življenjski cikli, magistrske naloge Published in ReVIS: 13.08.2021; Views: 1641; Downloads: 168
Full text (1,75 MB) |
6. Odnos menedžmenta do udejanjanja izboljšav, ki jih delavci zaznajo pri vsakodnevnem delu na primeru podjetja Petrol d. d., Ljubljana : diplomska nalogaBarbara Gril, 2015, undergraduate thesis Abstract: Že na začetku diplomske naloge povezujemo temi okolja in trajnostnega razvoja kot pojma, ki
sta obvezna pri razumevanju okoljske politike ter delovanja samega podjetja. Podjetje, ki je po
delovanju in vsej svoji organiziranosti tema diplomske naloge, je Petrol d.d., Ljubljana.
Skozi samo delovanje podjetja in skozi medsebojne odnose, ki so zgrajeni na podlagi
zaposlenih v podjetju, tako pridobimo sliko organizacije Petrol. Različna poročila, raziskave in
intervjuji so kazalniki, ki merijo medosebne odnose ter vzdušje v sami organizaciji. Na podlagi
tega je tako pri končnih rezultatih tudi vidno, kako in koliko organizacija sama naredi za svoj
uspeh – pa naj bo ta zunanji ali notranji, vendar vedno v sklopu podjetja Petrol.
Keywords: okolje, trajnostni razvoj, podjetja, zaposleni, medosebni odnosi, diplomske naloge Published in ReVIS: 28.07.2021; Views: 1370; Downloads: 46
Full text (993,49 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. |