Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Zagotavljanje pravnega varstva turističnih potnikov na področju Republike Slovenije
Petra Dimnik Kranjc, 2017

Abstract: V sodobnem svetu morajo biti podjetja zelo pozorna na to, kako bodo nastopila na trgu in postala najboljša. Glede na močno konkurenco je potrebno pazljivo izpeljati prav vsako dejavnost. Ena izmed teh je tudi uspešno reševanje reklamacij, katerih predstavitev je bila glavni namen moje magistrske naloge, ki je razdeljena na dva dela in temelji na pravnem področju reševanja reklamacij.V teoretičnem delu je predstavljen turizem in njegova povezava z zadovoljstvom. Prav tako je predstavljen potrošnik in njegov odnos s podjetjem. V praktičnem delu sem poleg analize reklamacij in najpogostejših vzrokov zanje, predstavila tudi primere upravičene in neupravičene reklamacije. Navedena so nekatera dejstva, po katerih je upravičenost reklamacije prepoznavna. V nalogi je prikazan tudi postopek reševanja reklamacij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, kupec, zadovoljstvo turistov, pravna varnost, reklamacija
Published: 13.07.2018; Views: 1616; Downloads: 131
.pdf Fulltext (934,54 KB)

2.
Celovito zagotavljanje kakovosti ter reševanje reklamacij v organizaciji
Deja Škrabec, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: kakovost, organizacija, produkt, reklamacija, zaposleni, diplomske naloge
Published: 19.08.2021; Views: 348; Downloads: 37
.pdf Fulltext (1,23 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top