Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Organizacijska klima in odnosi v trgovini Okaidi
Janja Škedelj, 2016

Abstract: Organizacijska klima ima velik vpliv na učinkovitost opravljanja dela in zadovoljstva pri delu ter je temelj za dobro delovanje organizacije. Uspeh je v veliki meri odvisen od kakovosti in truda ljudi, ki delajo za organizacijo. Prilagodljivi, produktivni in delovni ljudje v organizaciji so konkurenčna prednost podjetja. Zadovoljstvo kupcev je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Ponovni nakup stranke je v neki meri odvisen od njenega zadovoljstva in od prodaje prodajalca v določenem podjetju. Da pa je prodajalec zadovoljen, mora v organizaciji prevladovati pozitivna klima. Tudi vodstvo s svojim vedenjem zelo vpliva na dojemanje organizacijske klime zaposlenih, daje zgled in oblikuje organizacijsko klimo. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu so opisane značilnosti organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih. Empirični del naloge pa predstavlja predstavitev podjetja, kvalitativno analizo vsebine in kvantitativno analizo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi v trgovini, spreminjanje organizacijske klime, uspešnost organizacije
Published: 22.08.2018; Views: 1878; Downloads: 146
.pdf Fulltext (3,19 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top