Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Naložbe v stanovanjske nepremičnine : magistrska naloga
Irena Milak Pehlić, 2024, master's thesis

Keywords: stanovanjske nepremičnine, naložbe, financiranje naložb, magistrsko delo
Published in ReVIS: 29.10.2024; Views: 324; Downloads: 14
.pdf Full text (701,40 KB)

2.
3.
PASTI PRI PRODAJI STANOVANJSKE NEPREMIČNINE
Pia Solina Konec, 2023, not set

Abstract: V diplomskem delu je celovito predstavljen postopek prodaje stanovanjske nepremičnine. Osnovni namen raziskave je identifikacija ter analiza pomembnejših pasti prodaje in kako se jim izogniti za uspešno sklenitev posla in doseganje pričakovanih rezultatov. Stanovanjske nepremičnine – kot ena izmed najvrednejših temeljnih življenjskih dobrin – imajo velik vpliv na gospodarstvo, ekonomijo ter finančno stanje lastnikov. Posledično je prodaja nepremičnine proces, ki je zapleten, zahteven in dolgotrajen ter od prodajalca zahteva visoko stopnjo pozornosti, previdnosti in informiranosti. Obravnavana tematika prodajalcu in drugim udeležencem nepremičninskega trga jasno in podrobno predstavlja posebej pomembne faze prodaje in ponudi priporočila za uspešno izvedbo teh v praksi.
Keywords: stanovanjske nepremičnine, postopek prodaje, pasti, postavitev cene, priprava nepremičnine, sklepanje pogodbe, finančno breme
Published in ReVIS: 21.09.2024; Views: 474; Downloads: 4
.pdf Full text (872,33 KB)

4.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin
Žiga Zaletelj, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi.
Keywords: digitalni marketing, stanovanjske nepremičnine, digitalna družba, tradicionalne metode, slovenski nepremičninski trg, spremembe, hipoteze, anketa, analiza, marketinški trendi.
Published in ReVIS: 17.08.2023; Views: 1031; Downloads: 54
.pdf Full text (2,17 MB)

5.
Vpliv razvitosti socialne infrastrukture na vrednost stanovanjskih nepremičnin : magistrsko delo
Tadeja Tušar, 2022, master's thesis

Abstract: Infrastruktura predstavlja pomemben dejavnik načrtovanja, gradnje in vrednotenja nepremičnin, saj razlike v infrastrukturi vplivajo na koristi same nepremičnine. Ključni del splošne infrastrukture je socialna infrastruktura, ki zajema različne elemente s socialnimi oz. družbenimi funkcijami ter zagotavlja, da lahko člani skupnosti opravljajo svoje dejavnosti. Namen magistrskega dela je predstaviti vpliv razvitosti socialne infrastrukture na vrednost slovenskih stanovanjskih nepremičnin. V ta namen primerjamo pokritosti različnih lokacij slovenskih nepremičnin s socialno infrastrukturo (vrtci, osnovnimi šolami, srednjimi in višjimi šolami, višjimi strokovnimi šolami in visokošolskimi zavodi, socialnimi lokacijami, kulturnimi lokacijami, muzeji, gledališči, igralnicami, kinematografi, videotekami in wellnessi, splošnimi knjižnicami, zdravstvenimi ustanovami), pokritost s socialno infrastrukturo primerjamo z vrednostnimi conami stanovanj in stanovanjskih hiš, analiziramo kupoprodajne posle ter anketiramo splošno populacijo. Z raziskavo ugotavljamo, da razvitost socialne infrastrukture vpliva na vrednost stanovanjskih nepremičnin ter da je dostopnost do socialne infrastrukture kot dejavnik vrednosti nepremičnin primerljiva z dejavniki, ki jih uporabljamo v modelih vrednotenja. Rezultati tudi kažejo, da prebivalci različnih starostnih skupin dostopnost socialne infrastrukture ocenjujejo kot različno pomemben dejavnik vrednosti nepremičnin. Starejši anketiranci večji pomen kot mlajši pripisujejo predvsem bližini zdravstvenih domov, v manjši meri pa tudi bližini športnih dvoran, gibalnih postaj in bolnišnic, mlajši anketiranci pa večji pomen kot starejši anketiranci pripisujejo bližini športnih igrišč.
Keywords: socialna infrastruktura, stanovanjske nepremičnine, vrednost nepremičnin, vrednotenje nepremičnin, modeli vrednotenja
Published in ReVIS: 27.01.2023; Views: 1240; Downloads: 40
.pdf Full text (10,83 MB)

6.
Vpliv epidemije Covid-19 na prodajo nepremičnin v Sloveniji
Lien Vidmar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Predstavili smo dogajanje na nepremičninskem trgu v času epidemije Covid-19. Teoretični del smo namenili opisu temeljnih značilnosti nepremičnin, virusa Covid-19 ter njegov vpliv na slovensko gospodarstvo. Za praktični del smo črpali informacije iz poročila o trgu nepremičnin Geodetske uprave Republike Slovenije. Začeli smo s podatki o obsegu prodaje nepremičnin v letu 2020, preučili dogajanje cen vrst nepremičnin in preverili trenutno dogajanje na trgu. Za bolj poglobljeno sliko delovanja trga nepremičnin med epidemijo, smo pripravili interviju z direktorjema nepremičninske agencije. Zaključili smo z odgovorom na raziskovalno vprašanje in ovrženo hipotezo. Prodaja nepremičnin in cene so se znižale med 15 in 20 odstotkov.
Keywords: nepremičnine, trg nepremičnin, epidemija Covid-19, stanovanjske nepremičnine, poslovne nepremičnine, zemljišča, cene nepremičnin, prodaja nepremičnin.
Published in ReVIS: 13.06.2022; Views: 3075; Downloads: 119
.pdf Full text (1002,18 KB)

7.
8.
9.
10.
Search done in 0.5 sec.
Back to top