Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 87
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
Sprejemanje telemedicine s strani starejših odraslih pri zagotavljanju osnovnih zdravstvenih storitev : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Socialna gerontologija
Maša Blanuša, 2024, master's thesis

Abstract: Uvod: Magistrska naloga obravnava problem sprejemanja telemedicine med starejšimi odraslimi pri zagotavljanju osnovnih zdravstvenih storitev. Metode: Uporabili smo mešan pristop – kvantitativni in kvalitativni. V teoretičnem delu smo analizirali obstoječo literaturo o uporabi telemedicine in sprejemanju tehnologije med starejšimi odraslimi. V raziskovalnem delu smo izvedli retrospektivno analizo sekundarnih podatkov iz raziskave SHARE in 10 polstrukturiranih intervjujev s starejšimi odraslimi nad 75 let. Rezultati: Ugotovljeno je bilo, da večina starejših odraslih ne pozna telemedicine, medtem ko tisti, ki jo uporabljajo, kot glavno prednost navajajo lažji dostop do zdravnika. Zaskrbljenost glede varnosti podatkov in pomanjkanje znanja o uporabi tehnologije sta ključni oviri za njeno širšo uporabo. Razprava in zaključek: Rezultati kažejo, da je sprejemanje telemedicine med starejšimi odraslimi nizko, in sicer predvsem zaradi pomanjkanja informacij, zapletene uporabe in pomanjkanje zaupanja v nove storitve.
Keywords: telemedicina, starejši odrasli, osnovna zdravstvena dejavnost, sprejemanje tehnologije, zdravstvene storitve
Published in ReVIS: 02.12.2024; Views: 56; Downloads: 0
.pdf Full text (5,75 KB)
This document has many files! More...

2.
3.
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami pogodbene pošte : magistrska naloga
Marjana Dobnik, 2024, master's thesis

Keywords: pošta, storitve, zadovoljstvo uporabnikov, magistrsko delo
Published in ReVIS: 14.10.2024; Views: 230; Downloads: 2
.pdf Full text (974,99 KB)

4.
Vse večje vplive človeštva na planet zaznamuje šest preseženih planetarnih meja
Liliana Vižintin, 2023, professional article

Abstract: Človekove dejavnosti močno vplivajo na ekosisteme in podnebni sistem Zemlje. Eksponentna rast prebivalstva in nadaljnja gospodarska rast bosta še povečevali povpraševanje po naravnih virih in negativno vplivali na okolje. Podatki kažejo, da človeštvo izkorišča in uničuje naravo hitreje, kot je njena sposobnost samoobnavljanja, s tem pa ustvarja ekološki primanjkljaj. Zato globalno gledano še vedno nismo na poti k uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja. Poleg tega s preseganjem vse številnejših planetarnih omejitev povečujemo tveganja in negotovosti glede preživetja človeka in drugih vrst na tem planetu.
Keywords: ekosistemske storitve, planetarne meje, projekti, čezmejno sodelovanje, POSEIDONE
Published in ReVIS: 23.09.2024; Views: 263; Downloads: 1
.pdf Full text (267,01 KB)

5.
Digitalizacija javne uprave na primeru izvajanja e- postopkov na portalu Slovenske poslovne točke : magistrsko delo
Simona Podgoršek, 2024, master's thesis

Abstract: Današnjega poslovnega in tudi privatnega življenja si brez digitalizacije ne znamo več predstavljati. Računalniki, telefoni in internet so postali del našega vsakdana. Epidemija Covid-19 leta 2020, nas je ujela povsem nepripravljene. Ustavitev družbenega življenja, zaprtje v domove ter posledično delo od doma in šolanje na daljavo je predstavljalo posebni izziv. Vlada je hitro ukrepala in sprejela ukrepa za okrevanje in spodbujanje gospodarstva. Krovna strategija za digitalno preobrazbo države je dokument Strategija digitalizacije 2030. Doseganje njenih zastavljenih ciljev se na letni bazi meri z Indeksom digitalnega gospodarstva in družbe (DESI). Postavljene cilje in ukrepe uresničuje tako javna uprava kot gospodarstvo. Javna uprava je zelo velika in kompleksna struktura in dela v javno korist, zato je njeno notranje poslovanje in poslovanje navzven toliko bolj pomembno. AJPES je javna agencija, ki med drugim upravlja s Poslovnim registrom Slovenije, kateri vključuje tudi portal SPOT. Pregledali in opisali smo e-storitve, ki so dostopne na portalu. Analizirali smo navade uporabnikov in skozi primere iz prakse poskušali odpravljati napake. Ugotavljali smo, da je še vedno bistveno sodelovanje med uporabniki in referenti ter da je ključnega pomena odprta in jasna komunikacija. Uporabniki so različni, zato so tudi zadovoljstva s storitvami različna. Več različnih dejavnikov pripomore k zadovoljstvu uporabnika ali pa morebitnim pritožbam. Skozi opis in delovanje portala SPOT smo želeli predstaviti in opisati uvajanje digitalizacije v praksi.
Keywords: javna uprava, digitalizacija, javne agencije, portal SPOT, pritožbe, AJPES, e-storitve
Published in ReVIS: 14.08.2024; Views: 415; Downloads: 32
.pdf Full text (2,72 MB)

6.
Storitve v oblaku - prevajanje v oblaku
Tilen Kregar, 2024, not set

Abstract: Tema diplomske naloge je vse bolj popularna tehnologija računalništva v oblaku, njenih storitev in razlik med njimi. Po kratkem uvodu sledi teoretični del, kjer so v podpoglavjih natančneje predstavljeni zgodovina računalništva v oblaku, tipi storitev (IaaS, PaaS, SaaS in FaaS) in tipi namestitev računalništva v oblaka (zasebni, javni, hibridni,…). Zaradi pomembnosti informacijske varnosti bo ločeno podpoglavje osredotočeno v varnost in zasebnost računalništva v oblaku, kjer so tudi opisane razlike v primerjavi s tradicionalnimi sistemi. Sledili mu bosta še podpoglavje, ki navaja prednosti in slabosti računalništva v oblaku ter podpoglavje, v katerem je omenjena smer računalništva v oblaku v prihodnosti in različni izzivi, ki jih bo treba rešiti. V tretjem poglavju so najprej navedeni cilji in raziskovalna vprašanja diplomske naloge, obrazložitev delovanja prevajalnika v oblaku ter kratka primerjava prevajalnikov glavnih ponudnikov storitev v oblaku. Nato je predstavljena narejena delujoča aplikacija, ki uporablja storitve prevajanja v oblaku in prikaz njene uporabe. Aplikacija je spletna stran, ki uporablja Google Translate API za prevajanje besedila in je implementirana z uporabo programskega jezika JavaScript. Na koncu so podani odgovori na raziskovalna vprašanja diplomske naloge, s katerimi smo ugotovili, da ni več velikih razlik med glavnimi ponudniki storitve prevajanja v oblaku.
Keywords: računalništvo v oblaku, storitve v oblaku, tipi storitev v oblaku, tipi namestitev v oblaku, prevajanje v oblaku
Published in ReVIS: 21.06.2024; Views: 620; Downloads: 12
.pdf Full text (1,76 MB)

7.
8.
9.
Zadovoljstvo gostov s storitvami butičnega B&B Fani&Rozi : diplomska naloga
Kseniia Kretova, 2023, undergraduate thesis

Keywords: turizem, turistične storitve, zadovoljstvo gostov, hoteli, diplomsko delo
Published in ReVIS: 05.12.2023; Views: 698; Downloads: 22
.pdf Full text (952,24 KB)

10.
Search done in 0.25 sec.
Back to top