1. |
2. Poslovni načrt Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p.Iztok Zadnik, 2018 Abstract: V želji po oblikovanju lastne poslovne poti se je organizacija dogodkov kot nadaljevanje večletnih osebnih izkušenj s tega področja ponudila kar sama od sebe. Kljub lepemu številu ponudnikov je v Sloveniji še vedno zaznati primanjkljaj res dobrih organizatorjev, ki bi se organizacije dogodkov lotevali z občutkom za naročnika in njegove potrebe in ne zgolj in samo zaradi lastnega interesa po zaslužku in čim večjem dobičku. Pri nas še vedno primanjkuje izvajalcev, ki bi se bili pripravljeni posvetiti organizaciji dogodkov z majhnim številom udeležencev, ljudem s specifičnimi željami oziroma zahtevami, ki jim za ekskluzivno izvedeno storitev strošek ni pomemben. Da so le izpolnjena njihova pričakovanja in pričakovanja njihovih poslovnih partnerjev. Osebna nota res dobrih organizatorjev pa težko pride do izraza pri organizaciji velikih dogodkov, saj je organizacijski zalogaj pri tovrstnih dogodkih res ogromen. Zato se nameravam na poslovni poti osredotočiti na organizacijo manjših in le poslovnih dogodkov.
Ob predstavitvi panoge, podjetja in storitve je za to delo kot temelj uspešne poslovne poti nujno predstaviti trenutno stanje na trgu, razvojne možnosti tako panoge kot podjetja, raziskati in predstaviti ključne subjekte pri izvajanju storitve ter poleg natančne predstavitve celotnega poslovnega dela pripraviti in prikazati finančni del tega poslovnega načrta.
Predstavljena poslovna ideja predvideva ustanovitev podjetja Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p. Za ustanovitev niso potrebna velika zagonska sredstva niti posebna oprema. Potrebne so pa določene osebne lastnosti kot npr. komunikativnost, odgovornost, posluh za naročnike, sodelavce, partnerje, dosedanje izkušnje ipd., in kar je najpomembnejše – dobre organizacijske sposobnosti.
Poslovni načrt je potrdil, da je ideja dobra, da je trg odprt za nudenje tovrstnih storitev in da se bo ob kakovostnem izvajanju storitev povpraševanje povečevalo in bo tako omogočena postopna, a vztrajna rast gospodarskega subjekta. Found in: ključnih besedah Keywords: poslovni načrt, samostojni podjetnik, gospodarski subjekt, novo podjetje, organizacija poslovnih dogodkov, investicija Published: 19.06.2018; Views: 3465; Downloads: 273 Fulltext (1,27 MB) |
3. Zlorabe pri sistemu obdavčevanja DDV in DMV pri uvozu motornih vozil - teoretični in kazenskopravni vidikiDragan Obolnar, 2011 Found in: ključnih besedah Keywords: davek, davek na dodano vrednost, davek na motorna vozila, neplačujoči gospodarski subjekt, davčni vrtiljak, davčna zatajitev, gospodarska kriminaliteta, harmonizacija, sodelovanje organov Published: 03.08.2018; Views: 2735; Downloads: 184 Fulltext (1,04 MB) |
4. Iskanje ženske identitete skozi prakso orientalskega plesaIvica Gnezda Šuligoj, 2013 Abstract: Človek veliko časa svojega življenja posveča iskanju samega sebe. Svoj osebni proces
samoiskanja, ki je vezan na specifičen položaj, ki ga imam v družbi kot ženska, sem poglobila
in na novo definirala skozi prakso orientalskega plesa. Orientalski ples je ples druge kulture –
kulture Bližnjega vzhoda, vendar je skozi zgodovino postal univerzalen, ker se ga učijo in ga
plešejo ženske po vsem svetu, od Amerike na zahodu, Finske na severu ter Kitajske in
Japonske na vzhodu. Zakaj takšna popularnost in razširjenost po vsem svetu?
Naša (zahodna) kultura in vzgoja od ženske zahtevata, da v vsakdanjem življenju
sprejme številne vloge. Vse te vloge − od vloge matere, gospodinje, ljubice do vloge
zaposlene ženske – ji jemljejo energijo in čas. Ženska v sodobni (slovenski) družbi pogosto
trpi zaradi preobremenjenosti, ki je posledica neenakopravne delitve gospodinjskega dela −
ženska opravi več gospodinjskega dela kot moški, sočasno pa je aktivna v službi in gradi
kariero1
, zaradi česar ji zmanjkuje časa, da bi se posvečala samorealizaciji.
S tem, ko ženske okrepijo svoj odnos do lastnega telesa, postanejo samozavestnejše in
bolj odprte v komunikaciji do okolice. S tem procesom na nek način odkrivajo del svoje
osebnosti in telesne prvinskosti. V magistrski nalogi potrdim, da ženskam, ki plešejo
orientalski ples, slednje odpre nove dimenzije sprejemanja sebe kot subjekta in kot ženske v
družbi. To naredim skozi analizo intervjujev z desetimi orientalskimi plesalkami v Sloveniji, s
katerimi sem se pogovarjala o doživljanju in sprejemanju orientalskega plesa.
Pri svojih razlagah črpam pojme iz feministične teorije Luce Irigaray in njene razprave
o mnogoterosti in subjektivizaciji spola. Mnogoterost ženske identitete se v življenju oblikuje
skozi različne vloge. Avtorica pravi (1985), da je ženska identiteta večplastna in izmuzljiva,
pri tem pa poudarja, da nas v resnici ne bi smela zanimati končna oblika, torej identiteta kot
fiksen pojav, temveč proces izgradnje oziroma nastajanja različnih identitetnih pozicij.
Analiza intervjujev s plesalkami pokaže, da moramo žensko identiteto razumeti kot mnogoteri
pojav − kot polje prepletanja različnih vidikov in mnenj, ki pa imajo neka skupna stičišča.
Found in: ključnih besedah Keywords: identiteta, orientalski ples, samorealizacija, telesna prvinskost, mnogoterost, subjekt Published: 26.07.2021; Views: 755; Downloads: 117 Fulltext (1,39 MB) |