Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 36
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Abstract: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Published: 10.08.2017; Views: 2460; Downloads: 104
.pdf Fulltext (1,52 MB)

2.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Abstract: Čas tržne ekonomije predstavlja vsem podjetjem, ki prodajajo svoje izdelke in storitve velik izziv. Vse večja konkurenca zahteva poleg zanimivih, kakovostnih, strokovnih in čim bolj ugodnih ponudb tudi spretnost prodaje in predstavitve izdelkov potencialnim kupcem. Prodaja je danes izjemno zapleten proces, delo s kupci je vse bolj odgovorno in zapleteno, od prodajalca pa zahteva spretnost, zbranost, prijaznost, prilagajanje potrebam in željam kupcev. Zadovoljiti želje in potrebe kupcev je uspeh podjetja, zato je potrebno nameniti vse več časa in denarja za tržno komuniciranje. Pomembno je, da so prodajalci usposobljeni na vseh področjih dela, ki ga opravljajo, še posebno pa na področju komunikacije. Uspešnost prodaje je odvisna od mnogih dejavnikov, ki jih bom predstavila v diplomski nalogi. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. Prvi je teoretičen, tu podrobneje opisujem teoretična spoznanja o tržnem komuniciranju, prodajnem razgovoru, osebnosti prodajalca in osebnosti kupca. V drugem delu diplomske naloge sem analizirala uspešnost prodajnih razgovorov v Avtohiši Vič d. o. o.. Intervjuvala sem štiri prodajalce in jih tudi dnevno spremljala pri poteku prodaje od sprejema stranke do predaje vozila. Na koncu sem podala predloge za izboljšave, ki bi lahko koristile podjetju za še boljšo izvedbo prodajnega razgovora in še večjo uspešnost prodajalcev.
Found in: ključnih besedah
Keywords: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Published: 11.08.2017; Views: 2344; Downloads: 145
.pdf Fulltext (1,38 MB)

3.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Published: 21.09.2017; Views: 3308; Downloads: 109
URL Fulltext (0,00 KB)

4.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Published: 21.09.2017; Views: 2500; Downloads: 108
URL Fulltext (0,00 KB)

5.
6.
Vpliv izbranih elementov pospeševanja prodaje na nabavno funkcijo v podjetju
Rok Tacer, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: nabava, nabavne funkcije, pospeševanje prodaje, tržno komuniciranje, diplomsko delo
Published: 17.11.2017; Views: 2461; Downloads: 112
.pdf Fulltext (850,68 KB)

7.
8.
9.
Prenova blagovne znamke Poštar Pavli
Snežana Arnejčič, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: tržno komuniciranje, blagovne znamke, prenova znamke, otroci, magistrsko delo
Published: 15.02.2018; Views: 2508; Downloads: 149
.pdf Fulltext (1,63 MB)

10.
Search done in 0 sec.
Back to top