Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Učitelj kot kovč : diplomska naloga
Ana Kleut, 2020, undergraduate thesis

Keywords: kovč, kovčing, učenec, učitelj, kompetence, izobraževanje, diplomske naloge
Published in ReVIS: 23.08.2021; Views: 1551; Downloads: 70
.pdf Full text (1,09 MB)

2.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja : diplomska naloga
Klara Zupančič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se osredotoča na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja. Učitelji čedalje pogosteje uporabljajo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri poučevanju, učenci pa pri učenju. Namen diplomske naloge je ugotoviti mnenje učencev in učiteljev glede uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v vsakdanjem življenju in izobraževalnem procesu. Med drugim me najbolj zanima, kako pogosto to vrsto tehnologije uporabljajo učenci in učitelji, kakšen vpliv ima po mnenju učencev in učiteljev ta vrsta tehnologije na učenje in poučevanje ter katero izmed informacijsko-komunikacijske tehnologije učenci in učitelji najpogosteje uporabljajo. Da bi si odgovorila na vsa vprašanja, bom izvedla lastno raziskavo.
Keywords: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, srednja šola, učenec, učitelj
Published in ReVIS: 22.11.2019; Views: 9074; Downloads: 307
.pdf Full text (1,70 MB)

3.
Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče : diplomska naloga
Damjan Bratkovič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Keywords: fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Published in ReVIS: 08.08.2018; Views: 3722; Downloads: 159
.pdf Full text (1,29 MB)

4.
Nasilje v šoli : diplomsko delo
Mojca Škerlj, 2014, undergraduate thesis

Keywords: nasilje, šola, učenec, učitelj, pravica, dolžnost, kršitev
Published in ReVIS: 15.12.2017; Views: 4095; Downloads: 190
.pdf Full text (1,19 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top