Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Varnost e-poslovanja, zaščita podatkovnih informacij ter IKT sistemov v državni upravi
Martin Štojs, 2014

Abstract: Zaščita informacijskih sistemov vključuje sprejemanje ustreznih ukrepov in aktivnosti, kako zaščititi svoje podatke in dokumente, s katerimi razpolaga, od nepredvidenih dogodkov z nezaželenimi posledicami. Kompleksni procesi, ki potekajo v okviru računalniškega sistema, se niti v enem trenutku ne smejo podcenjevati, kajti nevarnosti lahko ogrožajo procese in v manjši ali večji meri predstavljajo grožnjo sistemu informacijske komunikacijske tehnologije (IKT) in njegovi zmogljivosti. Grožnje so tako številne, med seboj povezane in prepletene, da lahko v celotnem informacijskem sistemu tvorijo kompleksno mrežo nevarnosti. Zato je vse večja potreba, da se prepreči vsako naključno rušenje, onemogočanje ali omejevanje sistema. Prav tako je bistvenega pomena informacijska varnost organizacije, ki predstavlja ohranjanje zaupnosti, celovitosti in razpoložljivosti informacije in sistema IKT. Če želimo doseči celovito zaščito podatkov, si moramo pomagati s šifriranjem le-teh. Ti postopki omogočajo zaščito informacij pred morebitno izgubo ali krajo. Poseben pomen ima šifriranje podatkov, ko se informacije prenašajo preko nezavarovanih informacijskih kanalov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: informacijska varnost, računalniški incident, upravljanje z incidenti, tveganja
Published: 21.08.2018; Views: 2624; Downloads: 156
.pdf Fulltext (4,32 MB)

2.
Izboljšanje in optimizacija upravljanja IT-storitev v srednje veliki organizaciji z vpeljavo ITSM orodja
Gašper Robida, 2023

Abstract: Upravljanje storitev informacijske tehnologije je ključno za učinkovito zagotavljanje informacijskih tehnologij v organizacijah in za dosego poslovnih ciljev. Prinaša prednosti, kot so izboljšana produktivnost, zmanjšanje časov nedelovanja sistemov, večje zadovoljstvo uporabnikov in večja varnost informacijskih sistemov, ter omogoča boljšo usklajenost med informacijsko tehnologijo in poslovnimi potrebami organizacije. Vpeljava ustreznega orodja za upravljanje storitev informacijske tehnologije je za organizacije zelo velikega pomena, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo procesov ter celovit vpogled v delovanje storitev informacijske tehnologije. Pravilna implementacija orodja ITSM omogoča boljšo sledljivost, nadzor in obvladovanje storitev informacijske tehnologije, kar vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju tveganj in izboljšanju poslovnih rezultatov organizacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: informacijska tehnologija, upravljanje storitev, ITSM, ITIL, procesi, zahtevki, incidenti, Jira
Published: 06.12.2023; Views: 290; Downloads: 20
.pdf Fulltext (1,76 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top