Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 176
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vloga vodje in njen vpliv na kakovost dela v timu zdravstvene nege
Suzana Lakić, 2024, master's thesis

Abstract: eoretična izhodišča: Vloga vodje v zdravstvu ima pomemben vpliv na kakovost dela znotraj zdravstvenega tima. Vodja vzpostavlja jasna pričakovanja glede kakovosti dela in standardov oskrbe pacientov ter spodbuja kulturo odličnosti, kjer so cenjeni nenehno izboljševanje, učenje in inovacije. Poleg tega vodja gradi zaupanje in sodelovanje med člani tima ter zagotavlja potrebne vire, usposabljanje in podporo za zagotavljanje visokokakovostne nege. Z vzorčenjem primernih vedenj, spodbujanjem učinkovite komunikacije in povratnih informacij ter spremljanjem uspešnosti in kakovostnih meril vodja omogoča reševanje težav, izboljšanje procesov dela in optimizacijo oskrbe pacientov. Skratka, vloga vodje v zdravstvu pomembno prispeva k ustvarjanju okolja, v katerem lahko zdravstveni tim doseže visokokakovostno nego in pozitivne rezultate za paciente. Metoda: Za raziskavo je bila uporabljena kvantitativna metoda zbiranja podatkov, s pomočjo katere smo ugotovili subjektivna stališča udeležencev v raziskavi, ki so pripomogla h končnim ugotovitvam. Metodi raziskovanja sta deskriptivna, s katero smo opisali in interpretirali najpomembnejše pojme s proučevanega področja, ter metoda analize, s katero smo analizirali in razčlenjevali primarne podatke, pridobljene z anonimnim spletnim anketnim vprašalnikom, ki je bil oblikovan na spletni platformi www.1ka.si. Rezultati: Anketni vprašalniki so bili razdeljeni med 450 zdravstvenih delavcev Splošne Bolnišnice Celje. V raziskovalnem delu smo si zastavili 4 raziskovalna vprašanja in 4 hipoteze. Glede na rezultate, ki smo jih pridobili na podlagi odgovorov izpolnjenih anketnih vprašalnikov, smo vse štiri hipoteze potrdili. Analiza podatkov je pokazala, da obstaja statistično značilna povezava med vključenostjo vodje v sestrske predaje službe/raporte in njihovo vodstveno vlogo, kar potrjuje prvo hipotezo. Večina vprašanih (87,8 %) je poročala, da so vodje najpogosteje vključeni v sestrsko predajo službe/raport. Druga hipoteza je bila prav tako potrjena, saj smo ugotovili pozitiven vpliv vključenosti vodje v delo na oddelku na zadovoljstvo zaposlenih. Analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in zadovoljstvom zaposlenih obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,489, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Tretja hipoteza je bila potrjena, kar kaže na pozitiven vpliv vključenosti vodje v delovne procese na kakovost opravljenega dela na oddelku. Statistična analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in trditvijo "Kako pogosto menite, da vas vodja spodbuja, da vaše delo opravljate kakovostno in strokovno pravilno?" obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,495, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Četrta hipoteza je bila prav tako potrjena, kar kaže na povezanost med boljšimi odnosi med vodjo in zaposlenimi ter boljšim opravljenim delom na oddelku. Anketiranci so se strinjali, da dobri medsebojni odnosi prispevajo k boljši kakovosti zdravstvene nege. Rezultati Wilcoxonovega testa so pokazali statistično pomembno višjo povprečno vrednost (AS = 4,8; Me = 5) od testne vrednosti (4), kar potrjuje pomembnost pozitivnih odnosov za učinkovito delovanje organizacije Povzetek ugotovljenega kaže, da imajo vodje pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njihova vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov. Razprava: Vloga vodje v zdravstvu je ključna za zagotavljanje kakovosti oskrbe pacientov in učinkovitega delovanja zdravstvenih organizacij. Analiza rezultatov je pokazala, da so zaposleni v večini primerov izkazali visoko zadovoljstvo s svojimi vodjami glede na različne vidike njihovega vodenja, kot so empatija, motivacija ter pravičnost pri reševanju konfliktov. Poleg tega je bilo ugotovljeno, da večja kot je vključenost vodje v proces dela na oddelku, bolj je povezana z večjo pogostostjo spodbujanja zaposlenih za kakovostno opravljeno delo. Povzetek ugotovljenega kaže, da ima vodja pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njena vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov.
Keywords: vloga vodje v timu zdravstvene nege, kakovost v zdravstveni negi, timsko delo, vodenje, menedžment.
Published in ReVIS: 16.06.2024; Views: 192; Downloads: 12
.pdf Full text (1,99 MB)

2.
Vodenje in motivacija zaposlenih v podjetju XY : magistrska naloga
Igor Jarc, 2024, master's thesis

Keywords: vodenje zaposlenih, motivacija, medkulturno okolje, magistrsko delo
Published in ReVIS: 24.05.2024; Views: 308; Downloads: 14
.pdf Full text (870,03 KB)

3.
Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje : magistrska naloga
Anja Švegler, 2024, master's thesis

Keywords: timsko delo, vodja, vodenje, Covid-19, management znanja
Published in ReVIS: 11.03.2024; Views: 329; Downloads: 29
.pdf Full text (627,47 KB)

4.
Vodenje s cilji v podjetju Atrium - Novi Interieri, d. o. o.
Božo Knehtl, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Vodenje s cilji je nova metoda vodenja, pri kateri sodelujejo vsi zaposleni. Vodstvo in zaposleni postavijo cilje za vsak projekt in oddelek. Na podlagi teh ciljev se določijo cilji za vsakega zaposlenega. Ugotovili smo, da je vodenje s cilji bolj učinkovito kot vodenje z navodili. Posameznik se lažje identificira s cilji organizacije in s ciljem, ki ga mora sam doseči, kot z navodili, ki jih mora upoštevati. S tem se poveča delovna uspešnost, zadovoljstvo in motivacija za doseganje ciljev. V diplomskem delu smo obravnavali problem vodenja v izbranem podjetju Atrium-novi interieri, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč in opravljene kvantitativne raziskave smo ugotovili, da je za podjetje najbolj primeren način vodenja, vodenje s cilji in ne vodenje z delegiranjem, ki je trenutno v podjetju, saj se je večina anketirancev za to odločila. Pri tem želijo sodelovati in sooblikovati cilje skupaj z vodstvom in skupaj spremljati njihovo realizacijo s ključnim ciljem podjetja – doseganje večje uspešnosti.
Keywords: vodenje, delegiranje, vodenje s cilji, določanje ciljev, akcijski načrt.
Published in ReVIS: 26.01.2024; Views: 1096; Downloads: 23
.pdf Full text (960,46 KB)

5.
Vodenje in organiziranje procesov v tiskarni : priročnik
Larisa Mirtič, Gašper Ogrinc, Staš Grešak, 2023, professional monograph

Abstract: Priročnik, v katerem bomo opisali različne vidike vodenja in organiziranja procesov v tiskarnah, vsebinsko temelji na pridobljenih informacijah iz treh delovnih organizacij. Tri tiskarne so pristale v sodelovanje z nami, in sicer smo si sam potek dela lahko v dveh od njih ogledali v živo. Prva je Tisk Šepic, d. o. o., večja tiskarna v Novem mestu. Gre za organizacijo, ki ima najmodernejšo tehnološko opremo in visoko usposobljen kader, da lahko zagotavlja celoten spekter tiskarskih in grafičnih storitev na enem mestu. Druga je manjša tiskarna IRIS Novo mesto, d. o. o., ki v svojih dveh poslovalnicah v Novem mestu in Črnomlju med drugim nudi možnost zaposlitve tudi invalidnim osebam. Tretja manjša tiskarna, ki je želela ostati anonimna, pa je z nami sodelovala tako, da smo ji posredovali anonimni anketni vprašalnik, ki je zajel več vprašanj različnih tipov, preko katerih so nam z veseljem podali informacije o svojem delu.
Keywords: tiskarne, vodenje, organiziranje, priročniki
Published in ReVIS: 18.12.2023; Views: 414; Downloads: 11
.pdf Full text (302,89 KB)

6.
Podkast : (priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje podkasta)
Nejc Šipraga, 2023, professional monograph

Abstract: Ta e-priročnik je zasnovan za tiste, ki si želijo bolje razumeti in obvladovati vse vidike organizacije in vodenja podkasta. Razdeljen na več poglavij, obravnava teme, kot so ustanovitev podkasta, izdelava vsebine, tehnična infrastruktura, finančno upravljanje in prilagajanje na spremembe. Poleg tega se dotika tudi marketinških strategij, gradnje skupnosti in interakcije z občinstvom. S tem priročnikom boste pridobili vpogled v ključne aspekte organizacije podkasta, pravila za uspeh in kako izboljšati vaše spretnosti ter povečati učinkovitost. Vodil vas bo skozi vse korake od začetne ideje do vzdrževanja in rasti vašega podkasta. Pripravljeni ste na to, da svoje podkaste ponesete na naslednjo raven.
Keywords: podkast, vodenje, organiziranje, priročniki
Published in ReVIS: 18.12.2023; Views: 477; Downloads: 17
.pdf Full text (642,59 KB)

7.
Spletna trgovina z oblačili : ustanovitev, organizacija in vodenje blagovne znamke
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023, professional monograph

Abstract: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Keywords: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Published in ReVIS: 18.12.2023; Views: 460; Downloads: 19
.pdf Full text (2,40 MB)

8.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje foto studia : priročnik
Nataliia Kirieieva, Tea Pugelj, 2023, professional monograph

Abstract: Besedilo govori o ustanovitvi foto studia, poudarja pomembnost izbire lokacije, ter obravnava različne cilje in namene ustanovitve. Namenjeno je tistim, ki se zanimajo za fotografijo. Pomembno je pravilno načrtovati nakup opreme za foto studio in vključiti stroške vzdrževanja ter morebitne zamenjave v finančni načrt. Pravilno finančno upravljanje in sledenje davčnim obveznostim sta ključna za uspešno vodenje foto studia.Redno spremljanje trendov v fotografiji in izobraževanje sta pomembna za ohranjanje konkurenčnosti. Vzemite si čas za organizacijo in arhiviranje fotografij ter se nenehno izboljšujte za kakovostne storitve. Skrb za materialne potrebe in opremo je ključna za nemoteno delovanje vašega foto studia. Pomembno je vzpostaviti dobre odnose z zanesljivimi dobavitelji fotografskih materialov in opreme, redno vzdrževati zaloge, izogibati se presežkom ali pomanjkanju materialov ter uporabljati programsko opremo za sledenje zalog. Prav tako organizirajte učinkovite shranjevalne prostore, upoštevajte pogoje shranjevanja, varnostne ukrepe in okolijske vidike. Natančno vodenje evidenc o nakupih, cenah in količinah materialov je ključno za spremljanje stroškov in sledenje porabe. Upoštevajte tudi varnostne ukrepe za zaščito materialov in opreme pred tatvinami in poškodbami. Natančno ceno za vsako naročilo določimo po individualnem posvetu s stranko, kjer se določijo želje in potrebe ter opredelijo vse storitve, ki jih stranka pričakuje. Svoje storitve cenimo na podlagi kakovosti, strokovnosti in izkušenj. Verjamemo, da naša cena odraža vrednost, ki jo strankam prinašajo naše storitve. Cenovna politika je zelo pomembna in vpliva na privabljanje strank ter na dobičkonosnost podjetja. Za dolgoročni uspeh vašega foto studia je ključnega pomena, da imate dobro izdelan poslovni načrt in finančno projekcijo. To vključuje finančno upravljanje in računovodstvo, kadrovsko strukturo, ocenjevanje stroškov in prihodkov, dolgoročno finančno načrtovanje.. Za privabljanje strank v foto studio je ključnega pomena razviti celovito marketinško strategijo. Definirajte cilje, ciljno skupino in prepoznajte konkurenčne prednosti. Uporabite različne marketinške kanale, vključno s spletnim trženjem, družbeni mediji.. V tem priročniku najdete tudi pomembnost o avtorskih pravicah, etičnih smernicah in zakonih omejitve pri fotografiranju.
Keywords: foto studia, vodenje, organiziranje, priročniki
Published in ReVIS: 18.12.2023; Views: 401; Downloads: 14
.pdf Full text (797,57 KB)

9.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk : priročnik za vodje organizacij za grafično oblikovanje
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023, professional monograph

Abstract: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Keywords: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Published in ReVIS: 18.12.2023; Views: 524; Downloads: 15
.pdf Full text (359,28 KB)

10.
Trženje nepremičnin na primeru novogradnje dveh dvostanovanjskih stavb v Ljubljani : magistrsko delo
Barbara Lukan, 2023, master's thesis

Abstract: Uspešen proces trženja stanovanjskih novogradenj pomeni poznati in razumeti kupca tako dobro, da kupec ob danih pogojih nakupa kar najlažje sprejme odločitev za nakup nepremičnine. Kot dolgoletna licencirana nepremičninska posrednica sem kmalu spoznala, da je tržni vidik nepremičninskega projekta ključen tako za uspešno gradbeno izvedbo kot tudi za tržno naravnano prodajo, še toliko bolj pa v trenutnih zaostrenih gospodarskih in družbenih razmerah zaradi posledic vojne v Ukrajini in drugih makroekonomskih gibanj. V magistrskem delu poskušam prepoznati in opisati ključne dejavnike nepremičninskega projekta novogradnje dveh stanovanjskih stavb v Ljubljani z namenom doseganja cilja uspešne prodaje. Omejila sem se na notranje in zunanje dejavnike, za katere sem skozi raziskavo ugotovila, da so lahko ključni za doseganje cilja uspešne prodaje nepremičninskega projekta ter za izdelavo priporočil za osnovanje sodobne strategije trženja, ki lahko pripomore pri trženju podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani in širše. Na osnovi rezultatov raziskave lahko sklepam, da so med vsemi tremi skupinami dejavnikov, fizičnih, okoliških in družbenoekonomskih, ki lahko močno vplivajo na nakup stanovanjske novogradnje, najpomembnejši ključni dejavniki cenovna konkurenčnost, mikrolokacija, velikost stanovanja, tloris stanovanja, občutek varnosti ter razgled iz stanovanja. Na nakupno odločitev naj bi po mnenju anketirancev najmanj vplivali dejavniki zaostrenih gospodarskih in socialnih posledic zaradi vojne v Ukrajini. Večina sodelujočih meni, da kljub zmanjšanju kupne moči prebivalstva in visokim cenam obseg stanovanjske gradnje še vedno narašča, večina pa to pripisuje dejstvu, da je še vedno premalo ponudbe v primerjavi s povpraševanjem in je nakup nepremičnine v času krize ena varnejših možnosti naložbe. Prispevek k rezultatom raziskave za področje trženja novogradenj v Ljubljani predstavljajo identificirani novi ključni dejavniki, katerih integriranje v sodobno strategijo trženja lahko pripomore k uspešnejši zasnovi in prodaji podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani.
Keywords: trženje, trženje nepremičnin, projektno vodenje, novogradnja, ključni dejavniki, vojna v Ukrajini, Ljubljana
Published in ReVIS: 12.12.2023; Views: 485; Downloads: 1

Search done in 1.41 sec.
Back to top