Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 104
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetju
Rebeka Štrekelj, 2025, not set

Abstract: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev.
Keywords: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih
Published in ReVIS: 09.03.2025; Views: 241; Downloads: 4
.pdf Full text (784,45 KB)

2.
3.
Analiza ključnih motivacijskih dejavnikov pri voznikih tovornih vozil : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Matej Bunderšek Krempl, 2024, undergraduate thesis

Abstract: To diplomsko delo analizira ključne motivacijske dejavnike pri voznikih tovornih vozil mednarodnega cestnega prometa v skupini povezanih slovenskih prevozniških podjetij. Raziskava se osredotoča na identifikacijo notranjih in zunanjih motivatorjev ter na njihov vpliv na delovno uspešnost in zadovoljstvo voznikov. S pomočjo kvantitativne raziskovalne metode in strukturirane ankete v treh jezikih (slovenskem, srbo-hrvaškem in angleškem jeziku) so bili zbrani podatki o motivacijskih dejavnikih, zadovoljstvu z delom in samooceni delovne uspešnosti. Analiza rezultatov je omogočila preverjanje šestih postavljenih hipotez, ki se nanašajo na različne vidike motivacije voznikov tovornih vozil. Raziskava je pokazala, da so najpomembnejši motivacijski dejavniki višina plače, kakovost delovnih pogojev, priznanje s strani delodajalca in podpora pri delu. Posebej pomembna je tudi možnost usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja ter dobri odnosi z nadrejenimi in sodelavci. Na podlagi ugotovitev so bila oblikovana priporočila za izboljšanje motivacijskih strategij v proučevanih podjetjih s ciljem povečanja zadovoljstva zaposlenih, zmanjšanja fluktuacije in izboljšanja operativne učinkovitosti v mednarodnem cestnem transportu. Predlagane izboljšave vključujejo razvoj celostnega motivacijskega programa ter implementacijo sistemov za zbiranje povratnih informacij.
Keywords: motivacija, vozniki tovornih vozil, mednarodni transport, delovna uspešnost, zadovoljstvo zaposlenih
Published in ReVIS: 22.01.2025; Views: 244; Downloads: 7
.pdf Full text (2,20 MB)

4.
5.
Analiza osebnostnih lastnosti in kompetenc vodij : diplomska naloga
Pavel Gorenc, 2024, undergraduate thesis

Keywords: vodenje, osebnostne lastnosti, kompetence, zadovoljstvo zaposlenih, vodje, dilpomske naloge
Published in ReVIS: 17.12.2024; Views: 338; Downloads: 0
.pdf Full text (1,49 MB)

6.
VPLIV MOTIVACIJE IN ZADOVOLJSTVA NA ODHOD ZAPOSLENIH IZ PODJETJA SINTAL CELJE D. O. O.
Rija Lapajne Tajnšek, 2024, not set

Abstract: Diplomsko delo obravnava vpliv motivacije in zadovoljstva na odhod zaposlenih iz podjetja Sintal Celje d.o.o. Namen raziskave je bil preučiti, kako različni motivacijski dejavniki ter zadovoljstvo pri delu vplivajo na pripadnost zaposlenih v podjetju in na odhod iz podjetja. Pozornost sem namenila tudi razumevanju, kateri dejavniki zadovoljstva imajo največji vpliv na odločitev zaposlenih, da ostanejo v podjetju. Empirični del je temeljil na kvantitativni raziskavi, izvedeni v podjetju Sintal Celje. Teoretični del zajema različne teorije motivacije, pri čemer sem se osredotočila predvsem na teorije, ki pojasnjujejo zadovoljstvo in motivacijo na delovnem mestu.
Keywords: Motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacijski dejavniki, odhod zaposlenih, zadrževanje kadra, organizacijska pripadnost.
Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 324; Downloads: 12
.pdf Full text (1,09 MB)

7.
8.
9.
Motiviranost in zadovoljstvo zaposlenih : magistrska naloga
Sanja Tadina, 2024, master's thesis

Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, turizem, magistrsko delo
Published in ReVIS: 07.10.2024; Views: 481; Downloads: 20
.pdf Full text (1,15 MB)

10.
Zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju : magistrska naloga
Tamara Gale, 2024, master's thesis

Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, delovno okolje, predlogi izboljšav, magistrsko delo
Published in ReVIS: 03.10.2024; Views: 527; Downloads: 12
.pdf Full text (814,84 KB)

Search done in 0.34 sec.
Back to top